Saeria Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2481 Del Skrevet 6. mars 2005 Takk, jenter! Jeg kan jo håpe litt på at noe skjer en gang, men jeg har mine tvil. Uansett så må jeg hvertfall prøve hvis noe skal skje. I dag skulle jeg egentlig ha lest til en prøve. Det skal jeg gjøre senere. Orker ikke akkurat nå. Dessuten skal vi til svigermor og feire bursdagen hennes. Hun hadde bursdag den tredje. Samme dag som morfar. Venter dessuten telefon fra mamma. Hun var rimelig nummen hele gårsdagen. Det er jo ikke så rart. Hun har jo mistet mammaen sin. Egentlig var hun tanten til mamma, men hun og morfar adopterte henne og tvillingsøstera. Mamma mistet moren sin 14 dager gammel. Mormor, som jeg kalte henne, var uansett den morsfiguren mamma kjente. Det var henne hun kalte mamma, så da var hun mammaen hennes. Skal bli ok med litt kake i dag da. Koble av litt og tenke på helt andre ting. Kose dere i dag, jenter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 6. mars 2005 #2482 Del Skrevet 6. mars 2005 Prøv å kos deg litt i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2483 Del Skrevet 6. mars 2005 Det skal jeg nok klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 #2484 Del Skrevet 6. mars 2005 Av mystisk grunn har jeg ikke fått mail om dagboka di. Så nå skjer det ting. Forsvaret har sannsynligvis en hemmeligstemplet mappe over min far, om hva som skjedde, og den skal det nå jobbes for å få innsyn i. Jeg regner med det kommer til å bli en vanskelig og langvarig prosess, men andre har fått innsyn før meg, og jeg tror det ville være verdt det. Håper du finner ut av ting, vennen. Så en litt trist nyhet. Mormor sovnet inn i natt, 87 år gammel. Kontolerer! :trøste: Det som hendte med faren din var forferdelig! Så ufattelig. Jeg blir litt sint her jeg sitter, jeg. De legene kan ikke ha skjønt hva de jobbet med. Og definitivt ikka hva som er legers oppgave - å gjøre det de kan for å redde liv. At det skjedde der nede er heller ikke enkelt. Men du, har du vurdert å kontakte noen i Norge? Utenriksministeren, kanskje? Jeg vet ikke helt hvem, jeg, men noen må man da vel kunne kontakte? Om de kanskje ikke for å løse saken helt, men så for å få litt hjelp? Og det er klart moren din kalte mormoren din for mamma, hun hadde jo adoptert henne. Og da blir hun jo mammaen hennes! Glad i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2485 Del Skrevet 6. mars 2005 Takk lunacia. Jeg har vurdert å kontakte utenriksministeren. Har bare ikke kommet så langt enda. Etter jeg la ut en etterlysning på nettet hvor jeg søker etter folk som kjente pappa, så har jeg fått mer respons enn jeg trodde. Så jeg har brukt en del tid på korrespondanse. Blir nok til at jeg styrer litt med det i morgen også. Har ikke vært helt meg selv denne helga, etter alt som har skjedd. Og jeg skal ha prøve i morgen. Tror jeg må snakke med faglærer. Det som er så dumt er at dette er den andre prøven hvor noe trist har hendt rett før. Blir nesten litt pinlig. Men roesn til å lese har jeg absolutt ikke hatt. Har blitt mye følelser og sånn.. Men nå bærer det avsted til køys. Skal til tannlegen i morgen, og bli litt fattigere. Natti, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #2486 Del Skrevet 7. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. mars 2005 #2487 Del Skrevet 9. mars 2005 Håper virkelig du finner ut det du vil vite om pappan din. De legene skulle jeg også likt å møtt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. mars 2005 #2488 Del Skrevet 9. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #2489 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, får håpe jeg finner ut av det til slutt. I dag har jeg hatt labforsøk. Var greit nok det. I morgen skal jeg reise til mamma. Skal i begravelse på fredag, og da må jeg reise i morgen ettermiddag. Reiser hjem igjen på lørdag formiddag. Skal ha prøve og oppgaveinnlevering i neste uke, så jeg er nødt til å lese i helga. Dessuten skal jeg til tannlegen på mandag og blakke meg litt til. Har egentlig ikke råd, men jeg må nesten. Nå føler jeg meg bare trøtt. Urk! Kan liksom ikke sove enda...vel jeg kan jo, men da våkner jeg vel gryyyyende tidlig i morra. Men vaske av sminke...det kan jeg! Huden få litt luft nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 9. mars 2005 #2490 Del Skrevet 9. mars 2005 Tannlege er ikke noe gøy i det hele tatt Dyrt og ondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 11. mars 2005 #2491 Del Skrevet 11. mars 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #2492 Del Skrevet 13. mars 2005 Ja, så var det søndag. Kom hjem i går ettermiddag, og koste meg med mannen. Vi hadde vår "fem år siden vi ble sammen" dag på fredag. I dag må jeg nok lese litt. Får i grunnen plenty tid til det i morra, men jeg venter på å komme meg til tannlegen. Har mange timers pause. Denne uka skal jeg begynne å trene også. GLeder meg til det. Så til min store glede at vi som melder oss inn på senteret får to timer gratis med PT. Så da skal vi altså ha 3 mnd med PT, i stedet for to og en halv. Ellers er planen for dagen å lage pizza med mannen. Skal bli kos! Ha en fin dag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. mars 2005 #2493 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. mars 2005 #2494 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg kan også godt tenke meg PT, men har ikke råd til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #2495 Del Skrevet 13. mars 2005 Her snør det som bare det. Ca 30 cm snø har falt. Jeg har vært ute og måkt med mannen. Vi bygde snølykter også, så nå er det så koselig utenfor. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 #2496 Del Skrevet 14. mars 2005 Det snør her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #2497 Del Skrevet 14. mars 2005 Urk! Bedøvd fra haka og opp i nesa! I dag ble det borret både oppe og nede. Halve tunga er bedøvd også. Bedøvelsen funka bedre og bedre etter jeg hadde vært hos tannlegen. Håper det gir seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. mars 2005 #2498 Del Skrevet 14. mars 2005 Håper bedøvelsen har gitt seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2005 #2499 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei Saeria - stakkars deg! Men sikkert deilig aa ha tannlegen overstaatt? Pleide aldri aa vaere redd for tannlegen, men naa har jeg ikke vaert der paa fem aar (!), saa jeg tenkte aa bestille en time til naar jeg er hjemme i Norge. Her borte er det daarlig standard + tannlegemangel, saa jeg tror det er best aa gaa hjemme. Haaper jeg slipper aa bore, hvertfall - har aldri gjort det foer og har lyst til aa slippe! Nei, det er vel nok om meg og mine tenner - god bedring, hvertfall! Og gratulerer med 5 aars-jubileum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #2500 Del Skrevet 14. mars 2005 Det har heldigvis gjort det nå. Så nå trenger jeg ikke bekymre meg for ufrivillig sleving. Burde ha lest litt nå, men er så mett og trøtt. Kanskje jeg står opp tidlig i morgen og leser da... *tenke, spekulere, undre, tenke litt til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå