Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Det gjør de nok. ;)

Bestilte forresten produkter fra lookfantastic på søndag kveld. I dag var jeg og hentet de på posten! :D Gleder meg til å prøve i kveld. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huden min virker superfornøyd med Dermalogica produktene. :D Aldri hatt så babymyk hud før.

Tannlegebesøket gikk bra også. For første gang i mitt liv har jeg truffet på en snill og grei tannlege, som i tillegg har et behagelig vesen. :D

Måtte rotfylle. :( Gjorde faktisk ikke vondt. Han brant bort nervene. Dro de ikke ut. KJente ikke no jeg, så det er jeg glad for.

Skal rotfylle en tann til, og borre bort 3-4 hull... Høres kanskje mye ut, men det er lenge siden jeg var hos tannlegen. Jeg er egentlig livredd de. :-? :( :oops:

Men han var ikke skummel. Han syntes fryktelig synd på meg da. Ble nesten litt flau da han sa det. Han gav meg litt ekstra "jeg synes synd på deg rabatt" på prisen. Snille mannen. :D

Så nå skal jeg tilbake på mandag morgen. Gruer meg ikke, og det er første gang siden jeg var 4 år at jeg kan si det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for :klem: jenter.

Ja, det er bra det gikk fint hos tannlegen. Rart å tenke på at han er den første greie tannlegen jeg har møtt siden jeg var 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forsåvidt alt bra, men må innrømme at jeg er litt irritert på den ene kompisen til Saeriamannen.

Naboen hadde noen venner på besøk i går hos seg, naboen er en kompis av Saeriamannen, og de satt der og vorsa.

Den andre naboen, kompisen Saeriamannen skal til Liverpool med, var der også. Og det slår seg ikke feil. Han maste og maste på Saeriamannen om ikke han også ville være med ut. Det hadde han ikke lyst til, fordi han har drukket de siste to helgene. Forrige helg var det til og med hans initiativ til å samle nabo nr. to og en annen venn for å drikke litt, preike drit, og gå på byn.

Som vanlig blir denne kompisen pottesur, og begynner å slenge drit om hvor treig Saeriamannen er som ikke gidder være med, at han aldri er med på noe, at han er så teit, og at han må få seg et liv i stedet for å sitte hjemme i soffan...blablabla... Saeriamannen sier hvorfor han ikke vil være med. Han synes ikke det er så gøy lenger etc.etc. Men får han fred? Nei! :frustrert:

Dette skjer hver gang han sier nei...det har til og med skjedd en gang han sa ja. Man får jo dritlyst å være med ut, når man blir slengt full av drit! :evil: Av og til kan den kameraten være en stor drittsekk, og en lusen kompis.

Det fristet veldig å gå over til naboen og gi den kompisen en flat hånd over øra, men jeg gjorde det ikke.

Sukk...at det går an! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk :roll:

Ikke sant! :roll:

I dag var de på trening sammen med en annen kompis, og ikke et ord ble nevnt om denne kompisen dårlige oppførsel...Late som om ingenting hadde skjedd, ja. :-?

Han hadde visst blitt dårlig at vinen han drakk i går, så det ble ingen tur på byn på han heller. Må si jeg koste meg litt når jeg fikk vite det. :sjarmor: Det var jaggu fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. Noen mennesker er irriterende teite!

Ja ja. Saeriamannen virker hvertfall ti tusen hakk bedre. Og det er jo det som teller, egentlig!

Ha en fin uke, Saeria!

(pekte forresten tunge til deg inne i dagboken min uten at jeg visste det - sorry!!).

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjett hvem som kom en UKE for tidlig til tannlegen, og som tok feil buss når jeg skulle treffe Saeriamannen i byen i dag. :oops: :oops: :oops: Bussen jeg tok var en ekspressbuss som ikke gikk gjennom sentrum, men som turte rett gjennom Fløyfjellstunnellen (veeeeeeldig lang tunnell), sånn at jeg måtte gå i nesten 20 min for å skaffe meg penger sånn at jeg kunne ta en ny buss til byen.

Men fikk 6 på historieprøven da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...