Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal kanskje en tur til Oslo med samboer og kompis i sommer, men ingenting er avklart. Jeg må jo jobbe masse i sommer for å kunne stæsje litt penger i bakhånd og sånn til høsten.

Men det hadde vært kos å treffes igjen. Både deg og Lythande.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er da søte. :D :klem:

Må innrømme at det hadde vært fint å truffet dere igjen. Savner dere også.

I dag var jeg ute og gikk tur med naboen og hundene. Dvs. vi gikk to turer, for Rexegutten har en vond fot og måtte vente mens Tinky fikk løpt fra seg. Hun er frisk og sprek.

Det begynte og hagle masse, flere gange, og så kom det masse torden og lyn. :o Stakkar Tinky er livredd torden. Hun gikk med halen mellom bena hele veien tilbake til bilen hvor Rex ventet. Så kjørte vi et annet sted og luftet de to sammen.

På veien hjem ble vi overrumplet (selv om vi satt i bilen) av en mosntersvær haglbyge. Haglkornene var store som erter! Og gjett om det var masse! Bilen var dekket. Glatt på veien ble det også..

Da var det godt å komme hjem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Og til sist...sier det selv :bursdag: , Saeria! :D

Dette gikk meg hus forbi.... :oops: Derfor - bedre sent enn aldri? - GRATULERER MED VEL OVERSTAATT!!!

Ha en kjempefin helg, Saeria!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Popelka.

Skjønner at en travel karrierekvinne som deg, med artikkel på topp (masse gratulerer til flinke, Popelka), ikke kan rekke over alt på en gang. Og det er bedre litt sent ennaldri. ;)

:sikle: Nydelig frokost, lunacia! Takker så masse. :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...