Lythande Skrevet 9. august 2004 #1921 Del Skrevet 9. august 2004 Så dumt at det ikke blir noen kosekveld på dere, men så kan man liksom ikke si nei til sjefen når det gjelder noe sånt noe. Dere får kose dere en annen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2004 Forfatter #1922 Del Skrevet 9. august 2004 Tar det i morgen. Litt synd siden jeg hadde vasket stuen, badet, kjøkkenet, tatt oppvasken (som er mannens jobb), vasket, hengt opp, tatt ned og brettet klær, og ryddet. Men, men. Da blir det litt kos i morgen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 9. august 2004 #1923 Del Skrevet 9. august 2004 Da blir det nesten mer kos i morgen når du ikke trenger å gjøre alt det andre først. Dere får kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2004 Forfatter #1924 Del Skrevet 10. august 2004 Skal nok kose oss sammen, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. august 2004 #1925 Del Skrevet 10. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #1926 Del Skrevet 10. august 2004 Dere får kose ekstra mye i dag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2004 Forfatter #1927 Del Skrevet 10. august 2004 Dere får kose ekstra mye i dag' date=' da. [/quote'] Ja. Skal lage reinsdyrpølser og hjemmelaget mos. (Han er ikke fancy i matveien. ) Skal gjøre ting koselig. Lekre meg opp litt, og så får vi se hva som skjer. Huset til den nye dataen er kanskje kommet i dag, og da skal gutten min leke litt først med å sette sammen sakene. Han får ordentlig guttefjes når han skal sette sammen datamaskiner. Han er så skjønn atte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 10. august 2004 #1928 Del Skrevet 10. august 2004 Kose dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2004 Forfatter #1929 Del Skrevet 10. august 2004 *Saeria gleder seg til å se mannen sin!* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #1930 Del Skrevet 10. august 2004 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2004 Forfatter #1931 Del Skrevet 10. august 2004 Ringte mannen for å høre om han var på vei hjem. Det var han, men han skulle ut igjen senere for å se kvalikkamp på pub. Liverpool spiller. Dermed blir jeg alene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #1932 Del Skrevet 10. august 2004 Hm... Er en slik fotballkamp viktigere enn deg? Kan du ikke høre om han vil se den hjemme med deg i armkroken i stedet, siden dere nesten ikke har vært sammen i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. august 2004 Forfatter #1933 Del Skrevet 10. august 2004 Hm... Er en slik fotballkamp viktigere enn deg? Kan du ikke høre om han vil se den hjemme med deg i armkroken i stedet' date=' siden dere nesten ikke har vært sammen i det siste?[/quote'] Den går ikke på vanlig TV. Hvertfall ikke på en av våre kanaler. Men det er enda noen timer, så jeg får hvertfall rukket å servere han litt god mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #1934 Del Skrevet 10. august 2004 Ja, ja... Ikke kan jeg skjønne at en slik fotballkamp kan være så viktig. Sendes jo masse fotballkamper hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 10. august 2004 #1935 Del Skrevet 10. august 2004 Mannfolk og fotball, glad min samboer ikke følger med på sånt. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. august 2004 #1936 Del Skrevet 11. august 2004 Ikke min heller. Dvs., han følger med på noe, men han ser ikke kamper på TV og sånn, med mindre det er store landskamper, som EM og VM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 11. august 2004 #1937 Del Skrevet 11. august 2004 Etter avstemningen: Fotball - like, ikke like, skjønner dere nok hva jeg synes om fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. august 2004 #1938 Del Skrevet 11. august 2004 Etter avstemningen: Fotball - like' date=' ikke like, skjønner dere nok hva jeg synes om fotball [/quote'] Hvilken avstemning var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 11. august 2004 #1939 Del Skrevet 11. august 2004 Hvilken avstemning er det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. august 2004 Forfatter #1940 Del Skrevet 11. august 2004 Må bare lufte litt frustrasjoner før jeg går på jobben igjen. Siden dataen jeg bruker må rengjøres ( Prosessoren liker ikke mye støv og varme) låner jeg laptopen til mannen som kom hjem dritings i natt. :evil: Han sprellet sånn i søvne at jeg fikk knytteneven hans i trynet to ganger. Han veltet over meg, ut av sengen, gikk mot badet og falt, og vekket halve huset. Så da lå han på gulvet foran kattematen. Jeg måtte hjelpe han i seng, finne vann til han og en spybøtte. Men siden han ikke spydde i bøtta men på den andre siden av senga, på mine klær, dyna, dynetrekket og beina mine fatter ikke jeg hva han skulle med den. Full som en alke, og dårlig i dag. Noe han bare har godt av siden han tok vekk flere timers søvn fra meg som skulle opp tidlig. Urk! Gjett om det er en mann som skal få bukke og skrape for å få meg glad igjen. Nei...må på jobb. fra en frustrert Saeria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå