Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Otilie

Så bra! :klem:

Kjenner til den; å gå å vente og vente på pus,av og til blir jeg redd for at hun skal ha gått seg bort..men hun kommer til rette hver eneste gang :wink:

Ønsker deg en kjempe fin kveld! :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg at du plutselig sa at du ikke kunne komme alikevel, Saeria. Det var kjipt, det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at du plutselig sa at du ikke kunne komme alikevel' date=' Saeria. Det var kjipt, det! :([/quote']

:riste: huff da, ikke bra. Jeg drømte masse om klær i natt jeg da, hvilke klær jeg kunne låne bort eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle drømmer for tida ser jeg! :ler:

Klart jeg skal komme, lunacia. Du er nok ikke sanndrømt. Og Lythande...skal bli artig å prøve klær med deg.

Så Fiskens navn begynner med M. Jaja. Hadde ikke regnet med jeg var sanndrømt heller da. :wink:

*Saeria takker for solfaktoren fra Betty!*

Kos dere i dag, jenter. I dag skal mannen prioriteres her i huset. Vi har nesten ikke sett hverandre på tre uker, og jeg savner han. :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse! :klem:

Det skal vi nok alltids klare. Gleder meg hertfall til å ha han for meg selv en ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alle drømmer for tida ser jeg! :ler:

Klart jeg skal komme, lunacia. Du er nok ikke sanndrømt. Og Lythande...skal bli artig å prøve klær med deg.

Kos dere i dag, jenter. I dag skal mannen prioriteres her i huset. Vi har nesten ikke sett hverandre på tre uker, og jeg savner han. :(

Skal bli artig å prøve klær med deg også.

Dere må prioritere hverandre innimellom, det er viktig å ha tid til hverandre. Kose dere masse. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke kos med mannen. Han ble nemlig invitert med sjefen ut på middag sammen med en konsulent mannen min jobber sammen med. Den andre konsulenten kommer fra sverige for å hjelpe med å ordne et program. Han koster 1200 kroner timen! :o

Man kan nesten ikke si nei til sjefen. Derfor blir det såpekveld for meg. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...