Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Tusen takk for hilsen i boka mi.. Ja' date=' det blir nok trist, men jeg får jo komme hjem på besøk av og til :klem:[/quote']

Godt du får dra på besøk. :D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom for og takke for nydelig jordbær :wink: , det smakte fortreffelig :ler:

Håper du har en knall-fin dag i det flotte været :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lunacia: Skal nok jobbe noen timer i morgen også, men når jeg da kommer hjem kan jeg ta en lur på sofaen! :hoppe:

Jeg sover alltid så godt når jeg bare skal ta meg en lur. :D

:ler:

Joda, kjenner meg igjen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen jeg og.

På sofaen med fleeceteppet over meg og en av kattende malende oppå der igjen.... :sove:

Skulle innom og ønske Saeria en riktig god helg, men nå satte dere meg helt ut her.

Eh.... GOD HELG, DA!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsener! :D

Nå har endelig helga kommet til denne jenta også.

Har hatt to timer på puten før jeg tuslet ut og handlet. Kjøpte med meg to vesker på tilbud etter jobben i dag. En medium og en til penger og mobil og sånne småting en trenger når en skal en tur til byen for å handle. Er så heldig at lørdagsjobbinga er rett ved et stort kjøpesenter. :wink:

Veskene lånte jeg penger av mannen til, som lå intetanende og sov i senga vår. :ler: Jeg har en veske fra før. En hvit gratissak, men den har det kommet olje på. Ikke var den så fin heller, men nå er jeg happy. Når jeg kom hjem fortalte jeg mannen om mitt lille midlertidige røveri av penger, men han sa jeg kunne få dem. :hoppe: Snille mannen.

Resten av denne dagen skal nytes, men jeg må nok en tur til ut. Vi må ha noe mere å drikke, og jeg må hanke inn en salat.

Kos dere i helga, jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Heisan! Takk for hilsen i dagboka mi! Kopierte over teksten ang omplassering hit til deg... Du må bare ta kontakt vis du lurer på noe annet.. GOD HELG!!

omplasseringen: Nei, vi har heller ikke søkt. MEN, vi driver veldig alternativt og er i start fasen (føler jeg) Det med at vi driver altrentivt går på det at vi har ikke hundene innestengt i bur/hude gårder hele dagen. Hunden får leve som en del av familien. Dette har vist seg å gjøre overgangene lettere.

Ang økonomisk.. Vi tar et omplassering gebyr for å dekke kostnadene til fôr, utstyr (fått inn hund uten halsbånd!) og event vetrinærkostnader.

Så dette er ikke noe å leve av, det er en lidenskap og en hobby..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, gratulerer med to nye vesker og så snill han er som ikke reagerte nevneverdig på ditt pengelån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann!

I dag har jeg hatt det bra. Vært med mannen og en kompis på fisketur. Fikk bare en liten fisk da, men vi hadde det fint. Bortsett fra at mannen var surmulete på veien hjem. Han blir det når han ikke har spist nok i løpet av dagen, og blodsukkeret stuper. :-? Men det er bare å mate han, så går det over.

I morgen begynner jeg på jobb klokka sju, og siden det er sommerruter må jeg opp i 05.15 tiden. :( Bussen går 06.10, og jeg er forferdelig treg om morran. :oops:

Kose dere i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, misunner deg ikke! Jeg starter ikke før kl 11.45 i morgen, og slutter 18.10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner deg på KG' date= jeg! :klem:

Jeg også!

GreenSky, hva sier egentlig signeturen din? Jeg kan ikke tysk, siden jeg valgte fransk på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...