Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Rester er jo kult da, i teorien, en kan lage mye av rester. Men i praksis går det rett inn i kjøleskapet, og blir liggende der, fram til jeg finner ut at det har ligget der for lenge, og kaster det. Skulle nok hatt en reste-spiser-mann, ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes rester er genialt som lunsj. Tidligere i uken hadde jeg med rester av min spaghettiform, og varmet det i ovnen her (har ikke micro). Nammelunsj. I dag har jeg med kjedelige brødskiver.

Liker ikke ertesuppe, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester er greit å ha når man lager god mat :D men er det rester av poteter og fisk så ligger det som regel og blir dårlig i kjøleskapet før jeg har samvittighet til å kaste det :oops:

Hatt en fin dag så langt saeria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg!

Hatt det greit i dag. Vært på mere opplæring. Akkurat nå må jeg lage meg noe mat, for jeg har vondt i hodet mitt. :(

Kos at dere stikker innom travle meg. Savner dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjørnsdatter

Hei på seeeeeeeeeeeeeg!

Når vi snakker om mat, så må jeg få anbefale hatting sine ciabatta med ruccula-pesto! Sammen med hjemmemekka cæsarsalat og nyrevet parmesan er det helt *smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kos at dere stikker innom travle meg. Savner dere.

:klem:

Savner deg også. :klem: Du får få Mannen til å massere skuldrene dine litt da, hvis du er sliten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest GreenSky
søke om jobb i vertshuset' date=' Saeria? Som amatørkokk?[/quote']

Da søker jeg på jobb som vakt. :ler: Kan stå i hjøret med rustningen og sverdet, mens jeg tygger på et gresstrå og gir skumle blikk til uønska gjester. Slemme gobliner og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Tusen takk for hilsen i boka mi.. Ja, det blir nok trist, men jeg får jo komme hjem på besøk av og til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...