Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Jobbe, ja.

Måtte ha meg en lur da jeg kom hjem. :oops: Ellers så har jeg og mannen laget pizza sammen. Det er ikke ofte vi gjør det sammen. Var kos, det. Pizzaen ble god.

Men nå er det filmtid. Savner det å være på KG, men nå er jeg så opptatt at det blir for lite tid til dere.

Tenker på dere hver dag! Gode venner dere..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kost oss har vi. Inntil han sovna på sofaen. :hoho: Trøtte stakkaren har vært på fjelltur i dag med en kompis.

Det er alltid hyggelig å vite en er savnet, da. :wink:

Selv vet jeg at jeg kommer til å få KG abstinenser når jeg begynner å jobbe for fullt. Dagbøkene suser av gårde hos hver enkelt av de besøkende som har en, og jeg liker ikke å gå glipp av noe. :oops: Men jeg kan ikke lese ørten sider på søndagene heller, så jeg får bite i det sure eplet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan ikke lese ørten sider på søndagene heller' date=' så jeg får bite i det sure eplet. :ler:[/quote']

Joda. ;)

Neida, jeg tuller.

Jeg drar sørover på mandag, og da kommer jeg meg neppe online før jeg er hjemme igjen på søndag. Og mandagen etter begyner jeg å jobbe, så det blir nok mindre KG på meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Jeg drar sørover på mandag' date= og da kommer jeg meg neppe online før jeg er hjemme igjen på søndag. Og mandagen etter begyner jeg å jobbe, så det blir nok mindre KG på meg også...

Godt MSN eksisterer sånn at vi kan si "Hei! Jeg lever. Er bare litt travel! :klem: " :ler: Selv om den andre ikke svarer på noen timer, så kommer meldingen frem. Og så har vi PM på KG. De blir alltid lest. Uansett hvor travelt en har det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn!

Våkna tidligere enn jeg hadde trodd i dag, men det er vel fordi jeg har vært så tidlig på an i det siste. I dag har jeg ikke planer om å gjøre stort. Det er "American Chopper Day" på Discovery, og jeg skal benke meg foran TVen. :wink:

Til alle som kommer innom: Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vil jeg anbefale druer. Det er så urtolig godt! Klarte å tylle i meg to klaser mens vi så på tv og film i går kveld... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå er det finale i EM. Jeg lager meg mat, og har planer om å ordne noen arbeidsplaner for i morgen, og ta meg en dusj! :D Men føst en snartur innom KG. :oops: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hellu, bare innom får og si god kveld. Og takke for latter og medfølese til herren i boka mi :sjarmor:

:ler:

Han er jo noe for seg selv. Og mor i huset er en flink forteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...