Saeria Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1441 Del Skrevet 3. juli 2004 Jobbe, ja. Måtte ha meg en lur da jeg kom hjem. :oops: Ellers så har jeg og mannen laget pizza sammen. Det er ikke ofte vi gjør det sammen. Var kos, det. Pizzaen ble god. Men nå er det filmtid. Savner det å være på KG, men nå er jeg så opptatt at det blir for lite tid til dere. Tenker på dere hver dag! Gode venner dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #1442 Del Skrevet 3. juli 2004 Bra du koser deg sammen med kjæresten vi tenker på deg og! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1443 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja kost oss har vi. Inntil han sovna på sofaen. Trøtte stakkaren har vært på fjelltur i dag med en kompis. Det er alltid hyggelig å vite en er savnet, da. Selv vet jeg at jeg kommer til å få KG abstinenser når jeg begynner å jobbe for fullt. Dagbøkene suser av gårde hos hver enkelt av de besøkende som har en, og jeg liker ikke å gå glipp av noe. :oops: Men jeg kan ikke lese ørten sider på søndagene heller, så jeg får bite i det sure eplet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #1444 Del Skrevet 3. juli 2004 Men jeg kan ikke lese ørten sider på søndagene heller' date=' så jeg får bite i det sure eplet. [/quote'] Joda. Neida, jeg tuller. Jeg drar sørover på mandag, og da kommer jeg meg neppe online før jeg er hjemme igjen på søndag. Og mandagen etter begyner jeg å jobbe, så det blir nok mindre KG på meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1445 Del Skrevet 3. juli 2004 [Jeg drar sørover på mandag' date= og da kommer jeg meg neppe online før jeg er hjemme igjen på søndag. Og mandagen etter begyner jeg å jobbe, så det blir nok mindre KG på meg også... Godt MSN eksisterer sånn at vi kan si "Hei! Jeg lever. Er bare litt travel! " Selv om den andre ikke svarer på noen timer, så kommer meldingen frem. Og så har vi PM på KG. De blir alltid lest. Uansett hvor travelt en har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #1446 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja, PM er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #1447 Del Skrevet 3. juli 2004 Sån.. Da kryper denne jenta i køyen. Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #1448 Del Skrevet 3. juli 2004 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #1449 Del Skrevet 4. juli 2004 Morn! Våkna tidligere enn jeg hadde trodd i dag, men det er vel fordi jeg har vært så tidlig på an i det siste. I dag har jeg ikke planer om å gjøre stort. Det er "American Chopper Day" på Discovery, og jeg skal benke meg foran TVen. Til alle som kommer innom: Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #1450 Del Skrevet 4. juli 2004 TVen hele dagen? Har du nok å gnaske på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #1451 Del Skrevet 4. juli 2004 TVen hele dagen? Har du nok å gnaske på? Har litt tortillachips og lade... :oops: :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #1452 Del Skrevet 4. juli 2004 Ellers vil jeg anbefale druer. Det er så urtolig godt! Klarte å tylle i meg to klaser mens vi så på tv og film i går kveld... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. juli 2004 #1453 Del Skrevet 4. juli 2004 Har litt tortillachips og lade... :oops: :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 4. juli 2004 #1454 Del Skrevet 4. juli 2004 Har litt tortillachips og lade... :oops: :-) Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #1455 Del Skrevet 4. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #1456 Del Skrevet 4. juli 2004 Men nå er det finale i EM. Jeg lager meg mat, og har planer om å ordne noen arbeidsplaner for i morgen, og ta meg en dusj! :D Men føst en snartur innom KG. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #1457 Del Skrevet 4. juli 2004 Dusj og mat høres ba ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #1458 Del Skrevet 4. juli 2004 Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 4. juli 2004 #1459 Del Skrevet 4. juli 2004 Hellu, bare innom får og si god kveld. Og takke for latter og medfølese til herren i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #1460 Del Skrevet 4. juli 2004 Hellu, bare innom får og si god kveld. Og takke for latter og medfølese til herren i boka mi Han er jo noe for seg selv. Og mor i huset er en flink forteller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå