Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig på nett!

Etter to dagers helvete med den tregeste forbindelsen dere kan tenke dere er jeg tilbake.Og gjett om alle klemmer, kyss og blomster og omtanke varmer.

Det var min kjære som hadde takket ja til å få regningen på ADSL på mail, og så glemte han å sjekke mailen. Purring kom, varsel om nedsatt hastighet kom, men han sjekka ikke mailen. :roll: Sta som han er så var han skrå sikker på at regninga, jo, den hadde han betalt. Men neida. Mannen måtte bøye seg i støvet. :ler:

Så nå er regning betalt, hastighet skrudd opp, og jeg har igjen fått et liv. :wink: Tusen takk til alle dere som har holdt liv i boken gjennom tre sider! Dere er så søte. Glad i dere! :klem: :kysse: :dagensrose: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var det som var årsaken til den trege hastigheten. Noen ganger er menn så utrolig sta, uten grunn. Bra å ha deg tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var det som var årsaken til den trege hastigheten. Noen ganger er menn så utrolig sta' date=' uten grunn. Bra å ha deg tilbake :klem:[/quote']

Sta er han, ja! :ler:

Godt å være tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med sta mannfolk. Min kjære er akkurat likedan, mener han at han har rett skal det mye til før han blir overbevist om at noen andre har rett eller at han har feil. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er menn så utrolig sta' date=' uten grunn. [/quote']

Det der høres litt ut som meg. ;)

Jeg er staere enn hva godt er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner til det med sta mannfolk. Min kjære er akkurat likedan' date=' mener han at han har rett skal det mye til før han blir overbevist om at noen andre har rett eller at han har feil. :hoho:[/quote']

Klin lik minn mann, altså. Gjett om han ble brydd når han fant ut at han hadde tatt feil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som berilac ja.

Du er ikke alene om å være sta Lunacia - jeg er kjempe sta selv, så det hjelper ikke når vi er skråsikre på at vi har rett begge to. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre like sta om ikke staere enn min mann, så da kan dere jo tenke dere hvordan det er her i huset når vi diskuterer. Innimellom blir det usaklige diskusjoner av arten; nei, jo, nei, jo osv. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hm, så nettselskapet reduserer hastigheten hvis en glemmer å betale regningen? Hm, det visste jeg ikke. Litt sleipt, på en måte. Men noe må de vel gjøre for å innkreve pengene, ja. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg må innrømme at jeg er nok like sta som mannen din :oops:

Men bra at du har fått opp internetthastigheten din igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde gitt han varsel om at de kom til å gjøre det. Men hva hjelper vel det, hvis han ikke åpner mailen sin. :ler: Tullemann... :ler:

Uasett så er det fint at alt er i orden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjære Saeria!

Vil bare takke deg så mye for masse hjelp og støtte under bryllupsforberedelsene mine - du har gitt meg masse tips (kjemperask til å finne gode linker!), trøstende ord når jeg har trengt det og generelt vært utrolig positiv!

Tusen takk for at du er her!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de vakre ordene, Popelka. Ble helt rørt jeg nå. :grine:

Du er en utrolig flott jente du også, som liver opp tilværelsen min med dine tanker, meninger, opplevelser og annet i dagboken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld vennen! Noe spesielt fore i kveld?

Selv sitter jeg jo på kg nå, som du muligens gjettet... :ler: . Senere kommer M. innom en tur. Gjør meg ikke noe det, for å si det sånn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeriavennen! Merkelig hvor gode venner man kan bli bare på nettet. :):klem: Glad i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...