Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaster meg innimellom dagbokbladene dine med en stor lørdagsblomst :blomst_opp: , takker for latter og morro i boken min (herren er nesten bekymret for meg når jeg sitter og ler til Pc skjermen :ler: )

Håper du får en kjempefin kveld videre :wink:

:klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for blomsten Betty, og tusen takk for alle hilsenene fra dere jenter.

Dagen min har stort sett bestått av vaske klær, handle, handle mere, handle enda mere og litt til, og lage mat. :wink:

Har nettopp vært ute med Rex på tur sammen med en nabo i huset som også har hund. Hans hund var ikke frisk nok i dag til å være med på turen. :( Han er gammel, har sannsynligvis kreft, og kommer nok til å gå bort om ikke så alt for lenge. Hunden sier nok i fra når det er på tide. De pleier de. På sitt eget vis, da.

Planen for resten av kvelden, er å være litt på KG, rense jordbær og servere mannen og kompisen som er naboen vår. De sitter og ser på kampen sammen. Ellers er målet å kose seg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha jordbær :grine:

Hvordan hund har du?

Det er så trist når husdyr blir syke.. :-( Akkurat som om det var et familiemedlem. Det ER jo et familiemedlem.

håper du koser deg ordentlig i kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboens hund er en schäfer. Stooor bamse, med sykt mye pels.

Jeg luftet den i dag, fordi matmor og far skulle på fest.

Da jeg var liten hadde vi golden retriever.

Naboens hund er virkelig syk. Han er syltynn, grå i pelsen og mye trøtt. Og det er klart det er leit for han som eier den. Han er jo veldig glad i han. De blir som et familiemedlem, og det er alltid trist å si farvel til noen man er glad i. Men avliving er ofte den siste gaven en kan gi en hund. Det siste tegn på at du bryr deg, og ikke vil at h*n skal lide mer.

*sender over litt jordbær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heisann!

Ble liggende lenge jeg i dag. Mannen kom inn, og vi lå lenge og bare koste i senga. :D

Hyggelig at dere har tatt turen innom.

*Saeria steller i stand langbordet, og setter frem lembas, mjød, egenprodusert bringebærlikør, hjemmelaget saft, boller, og snacs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...