Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1181 Del Skrevet 24. juni 2004 I drømmen så den ikke ut som en middagstallerken, da toppen i midten var litt høy. Da liknet den kanskje mer på en cowboyhatt.eller en liten sombrero bare uten et veldig høyt tårn... Hm.. *løpe på skråblikk, etter jeg har sett på aktuelle saker.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. juni 2004 #1182 Del Skrevet 24. juni 2004 Kunne ønske jeg kjente et romvesen, jeg :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #1183 Del Skrevet 24. juni 2004 Så sa han noe veldig pent på slutten. Han sa at det finnes mange damer i verden. Mange pene, noen som er veldig pene, og noen som har noe helt spesielt som ikke kan beskrives ved de. En bare merker det når de er nær deg. De er de vakreste Dumme meg lå å tenkte, hvilken kategori havner jeg i da? Pen? Litt pen? Så snudde han seg, og sa at jeg hørte hjemme i den siste gruppen. Og de var det få av. Da smeltet jeg. :oops: Åh, så fint sagt av ham! :D Fint dere fikk klarhet i sakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1184 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja det var litt ok å få klarlagt alt, lunacia. Fisk: Jeg har ikke noe behov for å kjenne et romvesen. Hvertfall ikke hvis jeg tar i betraktning at alle UFO drømmene mine har omhandlet at en venn eller jeg skal taes! Men har sett ufo da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. juni 2004 #1185 Del Skrevet 24. juni 2004 Det ville vært spennende da, tenk så morro! Har du sett en ufo? :o Hvordan så den ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1186 Del Skrevet 24. juni 2004 Den var vel hvertfall ti meter lang og muligens et par meter høy. Lydløs med lys som blinket i et bestemt, men litt komplisert mønster. Lysene var gule og røde. Den gled over veien jeg gikk på en mørk vinterkveld for menge år siden toppen 50 meter foran meg og 10-15 meter over bakken. Den gled over noen trær bak et jorde, senket høyden, kom opp igjen, og vips! Borte. Uten en lyd! Jeg fikk fart på trommestikkene da, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #1187 Del Skrevet 24. juni 2004 Planer for dagen? Bortsett fra å jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1188 Del Skrevet 24. juni 2004 Skal ikke jobbe. Bare levere bilder, og signere en arbeidsplan. Ellers så tenker jeg det blir klesvask, jordbærjakt og ringe et tantebarn for å si gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #1189 Del Skrevet 24. juni 2004 Jordbær er nammenam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 24. juni 2004 #1190 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, jorbær er ikke å forakte. Jeg skal opp og hente bilder jeg har til fremkalling nå,- ca.200 stk,- det blir ca. 600 kr å punge ut med det! Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1191 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, jorbær er ikke å forakte. Jeg skal opp og hente bilder jeg har til fremkalling nå,- ca.200 stk,- det blir ca. 600 kr å punge ut med det! Har du en fin dag? Fant jordbær! :D Det er nemlig vanskelig å få tak i akkurat nå. Mangel på bær i forhold til antall kunder. 600 i fremkalling. Det er mye! Men det blir mange bilder da. Jeg gleder meg til vi får oss digitalkamera. Da kan jeg slette bilder som ikke blir bra. Har nemlig en tendens til å se rødsprengt eller teit ut på bilder. Gliser, men har øya lukket og sånn. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. juni 2004 #1192 Del Skrevet 24. juni 2004 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 24. juni 2004 #1193 Del Skrevet 24. juni 2004 Jordbær er digg! Det har jeg lyst på i dag! Håper du får en fin torsdag Saeria! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1194 Del Skrevet 24. juni 2004 Mange takk for koselige hilsener. Ja, norske jorbær er namme! Dagen så langt har vært bra, håper resten også blir det. Ønsker alle mine besøkende en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2004 #1195 Del Skrevet 24. juni 2004 Digital-kamera er digg! Håpar du får ein fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juni 2004 #1196 Del Skrevet 24. juni 2004 Her blir det min hjemmelagede pizza i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1197 Del Skrevet 24. juni 2004 Hjemmelaget pizza er nam! Mannen min må ta seg til takke med en kyllingsalat. Kanskje blir det en kylling og skinkesalat. Vet ikke helt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 24. juni 2004 #1198 Del Skrevet 24. juni 2004 Skjønner hvordan du har det når det gjelder slike bilder - har det på akkurat samme måte selv. Skal jeg levere fra meg bilder til noe sånt noe så bruker jeg lang tid på å finne bilder som passer eller til å ta nye. Er veldig glad min kjære fikk digitalkamera til jul - for da kan jeg slette de bildene av meg som jeg ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. juni 2004 #1199 Del Skrevet 24. juni 2004 Den var vel hvertfall ti meter lang og muligens et par meter høy. Lydløs med lys som blinket i et bestemt, men litt komplisert mønster. Lysene var gule og røde. Den gled over veien jeg gikk på en mørk vinterkveld for menge år siden toppen 50 meter foran meg og 10-15 meter over bakken. Den gled over noen trær bak et jorde, senket høyden, kom opp igjen, og vips! Borte. Uten en lyd! Jeg fikk fart på trommestikkene da, ja. Wow.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1200 Del Skrevet 24. juni 2004 Idril: Så vi er like glade i å være foran kameraet, altså. Fisk: Ja. Jeg stod stiv som en pinne da jeg så den. Husker ikke hva jeg tenkte, bare at jeg trodde det var et helikopter. Helt til det gikk opp for meg at det ikke lagde lyd. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå