Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

:hoho: Du får det sagt.

Visste knapt at det er EM i fotball. Skjønner at du må aktivisere deg selv i den verste perioden. Du får bruke KG mye da :wink:

God helg lille vennen min :klem:

Kommer til å være en god del på KG fremover, ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Samme her. Fyren (hva skal jeg kalle han på KG, foresten? "Han2"? Det går jo ikke. "Fyren"? Nei, høres litt teit ut. Det får bli GS-mannen, da) okay, GS-mannen eeeeelsker fotball. Jeg har absolutt ingen interesse av det. Husarbeid og lekser er faktisk mer morsomt. Så det blir nok KG på meg også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kos deg med bladene! Koselig, det! Hva liker du å lese, da? Selv foretrekker jeg britiske Cosmo og Levende Historie (lett blanding ja, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg.

Jeg kjøpte Cosmo, et par Marie Claire, og Det nye. Vitenskapsmagasiner kjøpes i neste uke, sammen med flere dameblader. Da skal Saeriamannen få punge ut. Da skal det hamstres Illustrert vitenskap, Nat. Geo. magazine og annet som virker interresant, eller som jeg føler for å lese. :-)

Cosmo og Marie Claire har jeg aldri lest før :oops: , så det blir artig å lese. Tar littegrann lenger tid, siden det er på engelsk også. Ikke mye, men bittelitt. Det betyr at mere av fotballkampene brukes til å lese. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja... BB'en min er også en sånn fotballidiot... Så jeg må nok belage meg på mye fotball dagene som kommer, ja....

Det ble stor oppstandelse da vennegjengen hans fant ut at bryllupsdagen vår er på en kvartfinale eller noe...! De begynte straks å snakke om nødløsninger, TV på festhuset osv....

" :o :frustrert: ", sa jeg da!! Det får da være grenser på fotballgalskap.... :o

I dag drar han avgårde til en kamerat så får jeg konsentrert meg om eksamensoppgaven min uten kommentatorbrøling i bakgrunnen.

Kos deg med bladene dine, du... Selv har jeg ikke tid til mine. Har fått nytt Levende historie og Spor i posten, men har ikke tid til å lese, bare skrive! :ler: Men på mandag er det sommerferie! Hurra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke fotball-EM :o

Etter avstemningen min, vet dere kanskje hva jeg synes om fotball :ler:

Du burde kjøpe Nemi og :sjarmor: Hehe, hun er morsom.

Illustrert vitenskap er faktisk også veldig interessant.

Håper du ikke kreperer under all fotballen da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få han til å sitte på gulvet med knærne opp. Hvis han ikke klarer å bøye nakken mot kneet og legge hodet oppå knærne er det et tegn sikkert på hjernerystelse. Men jo lenger framover han klarer å bøye hodet (selv om han ev. ikke får det helt til) jo bedre er det.

Hvis han får til å legge hodet på knærne, kan dere slappe av.

Det høres sikkert rart ut, men det stemmer.

Dette klarer han ikke til vanlig uansett pga røkne sener i nakken.

EM i fotball trenger jeg heldigvis ikke å bekymre meg over da Berilac ikke er særlig interessert i fotball. Vi hadde en liten prat om det i dag og han husket ikke om det var VM eller EM - så interessert er han. Deilig det.

God helg! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Hopper innom med en helgekos :klem:

Ser du kommer til å henge her mye fremover :ler: . (Fotball= :Gjesp: , hvorfor skjønner ikke mannfolk det :ler: )

Gratulerer med nye klær. Jeg har også nettopp hamstret,- for 2000 kr. Fikk en del jeg og. Det er en deilig følelse med nye klær :-)

Og gratulerer med bestått eksamen!,- deilig å ha det ovferstått, eller hva?!

Ha en fiiin lørdagskveld! (Jeg skal hive meg i dusjen og ut på livet i kveld,- igjen.. :oops: , men man må jo prøve det nye singellivet når jenta har pappahelg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og takk for hyggelig mottakelse her! :blomst:

Skjønner jeg har mange sjelefrender her; er også null interessert i fotball, mens Mannen eeelsker det. Vel, vel. Etter mange år i gamet har jeg jo innsett at dette er noe man må leve med og heller aktivisere seg selv. Kan nesten gjøre akkurat som jeg vil, bare det er stille under kampene :hoho:

God helg, med blader og annet tidsfordriv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann på en søndag. Hvordan har Saeria det i dag?

Var det kos i går kveld?

Selv dro jeg ut på en pub. (sent,-kl.00.30). Det var en stor tabbe!!!!!! :hoho: Det var vel 6 stykker der da jeg kom opp, i aldersgruppen 50-60 ca. :sjokk::klaske::hoho: Jeg bestilte ei øl, drakk den og labba hjem igjen. Skikkelig PARTYkveld!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke fotball. Heldigvis gjoer ikke de jeg bor hos det heller, og lunacia-mannen er saann passe interesert. Men han er jo ikke her naa, da. :( Men, men...

Tror jeg skal kjoepe dameblader en dag, jeg ogsaa, de britiske er jo myyye billigere her enn i Norge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du er ikke den eneste som blir :sinna: over sånt Saeria, jeg kjenner selv at det er sånt som får meg til å koke over. Sliter alltid med å finne klær som passer, bare fordi jeg tilfeldigvis ikke er liten og rett som en strek. Jeg er kvinne i alle former, og er stolt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, alle sammen.

Nå er det på tide å takke for alle hyggelige hilsener som har kommet inn i boken min de siste dagene. I helgen har jeg vært på opplæring, robbet Narvesen for blader, laget pizza, og ellers holdt meg opptatt på kjøkkenet + litt KG.

Lørdag fikk jeg brød på butikken etter stengetid. Jeg kom dragende hjem med 22 brød, i ulike varianter. Mest halvgrove og grove. Elelrs har jeg vært litt trøtt i det siste. Derfor har jeg ikke svart her så kjapt som jeg skulle ønske.

Uansett. Tusen takk for alle besøkene og klemmene.

Dere er verdens beste. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...