Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #641 Del Skrevet 2. juni 2004 Saeria kjøpte bryllupsdopapir til henne, og leverte det på avtalt tid og sted i dag. Bare en tjeneste til en vordende KG brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2004 #642 Del Skrevet 2. juni 2004 Saeria kjøpte bryllupsdopapir til henne' date=' og leverte det på avtalt tid og sted i dag. Bare en tjeneste til en vordende KG brud. [/quote'] SOM BLE KJEMPE GLAD !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #643 Del Skrevet 2. juni 2004 SOM BLE KJEMPE GLAD !!!! Og det var jo bra. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #644 Del Skrevet 2. juni 2004 Var ikke dette? korsettet ganske fint, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #645 Del Skrevet 2. juni 2004 Var ikke dette? korsettet ganske fint' date= da? Jo. Fikk desverre en lunken reaksjon fra mannen. Han syntes det så ut som et torturredskap fra middelalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #646 Del Skrevet 2. juni 2004 Fikk lusket ut av han at det kanskje hadde vært sexy alikvel, så da er det håp for en stakkar som vil gjøre seg lekker for mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #647 Del Skrevet 2. juni 2004 Det kan jo være at han svarte det han trodde at han ble forventa å svare. De ser jo litt skumle ut også. Det jeg kjøpte, var jo "nybegynner", som sagt, men jeg prøvde et vanlig også. Og det var helt greit å ha på det også, og ikke ubehagelig. Men jeg stramma ikke hardt til, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juni 2004 #648 Del Skrevet 2. juni 2004 Saeria kjøpte bryllupsdopapir til henne' date=' og leverte det på avtalt tid og sted i dag. Bare en tjeneste til en vordende KG brud. [/quote'] Ah! Så var den saken løst. Og endelig sovna nyskjerrigdyret mitt igjen. (Visste ikke at det var noe som het bryllupsdopapir, engang jeg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #649 Del Skrevet 2. juni 2004 Det var det jeg også prøvde å forklare men han fant noen han likte, som så litt snillere ut. Eller var det damene på bildene som var fine? De følger uansett her og her og her og her og sist men ikke minst her. Likte de du viste meg da, men han er ikke så sikker på om han tenner på goth stilen. *snufs* Jeg synes det er kjempesexy, jeg. Naken: Godt du fikk stilt nyskjerrigheten din. Her er det lov til å være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #650 Del Skrevet 2. juni 2004 Fant en fin side, jenter. Her! Der fikk jeg lyst på flere! *Sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #651 Del Skrevet 2. juni 2004 Den siste siden var jo grei. De andre ble litt for undertøy-aktige, synes jeg. Men for all del, hvis Saeria-mannen liker det, så er jo saken klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #652 Del Skrevet 2. juni 2004 Den siste siden var jo grei. De andre ble litt for undertøy-aktige' date= synes jeg. Men for all del, hvis Saeria-mannen liker det, så er jo saken klar. Da er vi enige hvertfall. En del på den andre siden var også undertøy'ish, men jeg fant to korseter/topper som jeg gjerne kunne tekt meg til dagligbruk. Her er et og her er det andre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #653 Del Skrevet 2. juni 2004 Det røde ligner litt på det jeg kjøpte. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #654 Del Skrevet 2. juni 2004 Det røde ligner litt på det jeg kjøpte. :-) Så god smak du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #655 Del Skrevet 2. juni 2004 God smak, ja! Ville bare gi deg en natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #656 Del Skrevet 2. juni 2004 Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. juni 2004 #657 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg drømte bl.a at jeg traff deg. Og at jeg selv var en hest. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #658 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg hadde en merkelig drøm i natt. Jeg drømte bl.a at jeg traff deg. Og at jeg selv var en hest. :o Hvis jeg hadde møtt deg, og du var en snill hest, så hadde det blitt masse kos på deg. Jeg drømte om tornadoer, jeg. At jeg og noen andre måtte finne shelter for en F5 var på vei. Så drømte jeg at jeg var å handla, og at potetene var blitt så dyre. Samfunnet måtte overbevise utlendingene som gjorde at prisen var så kunstig høy, om å sette den ned. I butikken gikk jeg og sang murder on the dancefloor. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. juni 2004 #659 Del Skrevet 3. juni 2004 Morsom drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #660 Del Skrevet 3. juni 2004 Tornadodrømmene komme med jevne mellomrom. Er litt for fascinert av de, og da blir den mange drømmer hvor tornadoene er etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå