Saeria Skrevet 24. april 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 24. april 2004 Hei, Balenciaga! Det kommer til å bli tomt her uten deg, og ja, jeg kommer nok til å savne deg litt. Alikevel så tror jeg at din og Daniels avgjørelse er en god og gjennomtenkt en. Det er tross alt viktig å få litt utdannelse. Jeg synes det er kjempeflott at du ønsker å utdanne deg videre, og at dere kan gjøre det sammen på et sted som føles rett for dere. Det er også klart at du savner broren din og resten av familien, og ønsker å tilbringe tid med dem. Lykke til med den store virkelige reisen. Jeg unner deg alt godt. Du får titte innom når du har tid. Substitutt til alvereisen fungerer det også, selv om det blir rart å ikke se deg så ofte. Mange stoore , :kysse: og mange :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. april 2004 #342 Del Skrevet 25. april 2004 Du får ha lykke til Balenciaga. Du vil bli savnet! Og du Saeria får ha lykke til på jobintervju på mandag. Håper at dere begge har hatt en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 25. april 2004 Håper du også har hatt en fin helg. Hos meg har det blitt mye oppgaveskriving, (holder på enda :-? )og lufting av naboens vovve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. april 2004 #344 Del Skrevet 25. april 2004 Hvilken rase er voven, da? Er så glad i hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 25. april 2004 #345 Del Skrevet 25. april 2004 Hei på deg, Saeria. Lenge siden jeg har vært innom deg nå... Har egentlig nesten ikke hatt tid til å være innom meg selv heller. Håper i allefall det går bra med skole og oppgave og slikt. Jeg skal forøvrig seriøst sette i gang med mine i morgen. Det er nesten det som er det verste...å sette i gang. Klarer ikke helt å finne ut en ordentlig problemstilling. Jeg vet hvilket emne jeg vil skrive om, men hater å finne på problemstilling selv. Plagsomt! Jeg er nok altfor lat. Uansett ville jeg bare stikke innom å si hei og god natt! Klem fra Isiselin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2004 Forfatter #346 Del Skrevet 25. april 2004 Hvilken rase er voven' date= da? Er så glad i hunder! Vovven er en stor schäfer. Den liker ikke andre hunder, som den ikke kjenner. De som eier han vet ikke hvorfor, for han er en adoptert hund. Men har er skjønn da. Har litt problemer med bakbeina. Medfødt feil, som gjør at han snubler lettere, og at han svinger beina ut i en liten bue til hver side når han går. Søt er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 25. april 2004 Koselig å se deg, Isiselin. Oppgaven går bra. Holder på med litteraturlisten nå. Hvilket emne skal du skrive om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 26. april 2004 #348 Del Skrevet 26. april 2004 Så bra at det går bra! Den første oppgaven (den minst vanskelige) skal handle om Olavsfrontalet. Vet ikke helt hvordan jeg skal vinkle det, men tror det skal handle litt om hvordan middelaldermenneskene leste mening inn i bilder i kirker. "Bilder er almuens bibel" som en av pavene sa i sin tid. Om i hvilken grad middelaldermenneskene skjønte hva som lå i bildene. Eller så skal jeg ta for meg hvordan Olav den Hellige ble fremstilt i middelalderkunst med hovedvekt på Olavsfrontalet. Jeg får bruke morgendagen på å finne ut av det, tror jeg. Får ikke sove, jeg... Så derfor sitter jeg bare oppe og surfer og grubler litt på oppgavetekster. Voffen du går tur med hørtes forresten kjempesøt ut! Jeg har så fryktelig lyst på hund. Er så glad i hunder og lengter etter dagen da jeg kan få min egen lille voff! Spørsmålet er bare om ikke mine to kattefrøkner hadde fått dånedimpen og etterpå blitt så fornærmet at de aldri vil ha noe mer med meg å gjøre om jeg hadde dratt med inn en hund i deres hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 26. april 2004 #349 Del Skrevet 26. april 2004 Åssen går det med p-plasteret, da? Er du fornøyd? Det er jeg, men jeg har hatt voldsomme menstrasjonssmerter i det siste. Først trodde jeg at det kanskje var en tilfeldighet, men nå lurer jeg på om det kan ha noe med p-plasteret å gjøre. Har ikke hatt menssmerter før, nemlig. Ellers er jeg super-fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2004 Forfatter #350 Del Skrevet 26. april 2004 Hei. Takker for hilsener i mitt lille Inn. Isiselin: Når var bildet malt? Jeg ser at det omtaler slaget på stiklestad i 1030. Slaget som markerte slutten på vikingtiden. Det var jo i tidsrommet rundt dette slaget at kristningskongene reiste rundt i Norge med sine benediktinermunker og biskoper fra England. De var en del av kongens hird. Etter hvert kom rikssamlingen til, og kristendommen blir innført som eneste tillatte religion i Norge. Slaget på Stiklestad kan jo sies å være litt heldig for presteskapet som holdt på å etablere seg i Norge. Nå kunne de nemlig utrope kongen til helgen, og på den måtes styrke båndene folk hadde til han samtidig som de fikk satt han inn i et kristent perspektiv. Kanskje du kan bruke dette som et utganspunkt. Kristningen, helgenutnevnelse, middelalderens folk og deres forhold til religion. De var jo ikke protestanter den gang, så helgener funket fint som pressmiddel. Jeg ser hvertfall på bildet som et lite stykke illustrert historie. Men det er bare meg, da. Uansett,. Lykke til! Greenie: Plasteret funker fint. Nå skal jeg begynne på plasterfri uke i morgen, så får vi se an smertene da. Ellers har jeg funnet ut at det ikke var noen god idé for meg å ha det på skulderen, da huden ble irritert og jeg fikk en stor kvise på hver av de skuldrene som hadde hatt plasteret på seg. Men det funker på armene. Ellers er jeg fornøyd, foreløpig. Hvordan har du det sånn ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 26. april 2004 #351 Del Skrevet 26. april 2004 Hei vennen! Håper helgen har vært fin. Det har jo vært konfirmasjon for min bror i helga, og dermed masse family på besøk her. Koselig det,- for jeg har jo tanter, onkler, fettere og kusiner spredd over hele landet, (Bl. annet Bergen ), så vi ses ikke så ofte. Likevell greit at det er over nå,- for det blir jo litt intenst.. Ser du har vært på intervju i dag. Hvordan gikk det?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2004 Forfatter #352 Del Skrevet 26. april 2004 Heisann, Nakenvennen! Så nå er han godt konfirmert, altså. Jeg er enig med deg i at familietreff kan være ganske intense. :o I dag har dagen flydd! stod opp. Spiste frokost/lunsj, hjalp ei litt med konklusjonen/avslutningen i oppgaven, leverte så inn min før jeg gikk på intervjuet. Intervjuet gikk faktisk bra, så nå blir jeg kanskje vaskedame i sommer. Dro så hjem igjen. Stakk på butikken etter jeg hadde pratet med mamma og sett Home and away :oops: , og handlet ingredienser til Dronning Maud pudding. Lagde puddingen når jeg kom hjem. Etterpå tok jeg en monsteroppvask, og brettet klær..myyye klær. Lufta naboens hund før Hotel Cæsar. :oops: :oops: :oops: Etter Hotel Cæsar var det nr. 19, før jeg begynte på noen filofax innlegg. Det endte med at mannen lagde de, da han er flinkere enn meg til sånt. Brettet resten av klærne, rodde på romaskinen og dusjet når han lagde de. Puh... Trøtt nå. I morgen bærer det avsted for å levere filofaxgreiene, før jeg kanskje blir nødt til å møte min yngste søster i by'n for å vise henne hvor hun og en fyr fra Ålesund skal møtes. I helgen får jeg kanskje besøk av min eldste søster og hennes to døtre på snart 10, og 1 år. Da blir det nok liv. Litt mye for den stakkars pusen vår, som ikke liker barn. Han er redd de, og løper og gjemmer seg. Men han overlever nok. Du da? har det skjedd noe spennende i Naken sitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 27. april 2004 #353 Del Skrevet 27. april 2004 Så bra at jobbintervjuet gikk veien!! :-) Håper du "stikker av med" jobben, så du slipper å uroe deg for økonomien i sommer. Det er kjipt å måtte snu på hver eneste krone :veldigsur: Spennende i mitt liv? Det er vel å dra det litt langt.. , men i går kjøpte jeg ny sykkel, (21 girs hybrid), og sykkelhenger. Så nå går jeg forhåpentligvis en sprek vår/sommer i møte :-) Sykkelhengeren tåler både Emely, Tingeling og ca. 20 kg varer,- så nå kan jeg la bilen stå innimellom, og bytte ut bensinforbruk med frisk luft, bedre form og god samvittighet! Ja, også kjøpte jeg gåstaver. Jeg pleier jo gå rundt et vann her i nærheten, sammen med ei venninne, ca. tre ganger i uka, og da er staver toppen. Det føles letter å gå, så man går fortere + at det forbrenner mer kcalorier. Perfect! (det er jo ikke akkurat noe jeg kunne tenke meg å bruke i sentrum, men rundt et turvann er det fint). Men for en pris det var på de stavene :o 500 kr!!!!!!!! Heldigvis var de satt ned til 300 nå da, men likevell..., ikke akkurat no røverkjøp Likevell,.. jeg tenker som så at det er for helsas skyld,- og den er jo verdt litt. Bedre enn å bruke dem på ostepopp liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 27. april 2004 Lure kjøp, Naken! Selv har jeg gått på Kvikk Lunsj smellen! :oops: :oops: :oops: Nå er jeg virkelig nødt til å sjerpe meg. Har begynt med å kjpe inn fersk fisk til middag. Skal også ta maaaaaange situps i dag + å ro til svetten spruter! Jeg var nemlig å solte meg i dag, og da kunne jeg ikke unngå å se at rumpa mi var langt fra fast og fin. Jeg som var sååå fornøyd med den før. Next, blir vel innkjøp av rockering. Hvor får man tak i det, egentlig? Nei. Nå får jeg legge meg på gulvet og ta sit ups! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 27. april 2004 #355 Del Skrevet 27. april 2004 Ja, jeg tror det var gode kjøp. I dag syklet vi til til sentrum, (ca. 3 km hver vei), for å handle, i stedet for å bruke bilen, og det gikk lett og greit. :-) Jeg prøver jo å ikke bare slanke meg, men å endre livsstil så jeg kan holde vekta når jeg når målet. Da tror jeg sånne enkle grep, som å sykle til butikken, om ikke hver dag, så ofte, vil hjelpe på. I morgen skal jeg gå rundt vannet, så da får jeg prøvd stavene også. Rockering får du i alle fall på lekebutikker. Emely har en lilla en som blinker med røde lys,- kanskje du vil ha en sånn . Hvis du vil gå for noe litt mer nøytralt, så finner du kanskje det på sportsbutikker med godt utvalg??? (Men jeg må innrømme at jeg aldri har sett dem på andre steder enn lekebutikker). Uansett så har de vel noen litt mer nøytrale typer på lekebutikker også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2004 Forfatter #356 Del Skrevet 27. april 2004 Lilla med røde blikelys var ikke det jeg hadde forestilt meg, nei. Det hadde sikkert tatt seg ut i stua! Får legge inn en ny tråd under kropp, helse og trening, hvis jeg ikke finner noe ved å søke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 27. april 2004 #357 Del Skrevet 27. april 2004 Fant en plass der du kan bestille rockering over nettet, her. (skroll nedover så finner du en type til 32 kr og en til 105 kr). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 27. april 2004 #358 Del Skrevet 27. april 2004 ...og forresten,- good night, sleep tight!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 27. april 2004 Tuuusen takk! :kysse: Du er en engel! Natti til deg også, og måtte du sove søtt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. april 2004 Forfatter #360 Del Skrevet 27. april 2004 Får vel oppdatere litt mens jeg er i gang. :D Fikk KG toppen min i dag, og den var faktisk veldig fin. Logoen er over venstre bryst, og er orange. Toppen er svart. Logoen var akkurat passe stor, og kontrasten mellom fargene var ganske kul. Toppen skal bæres med stolthet. Ellers lagede jeg ovnsbakt laks i dag. Neste gang jeg gjør det, skal kisen bak fiskedisken få lov til å fjerne skinnet for meg. Det var no dritt. :-x Fikk rodd litt, og tatt litt over 100 situ ups i dag + noen gjort noen andre øvelser, så nå er ikke samvittigheten min på lavmål lenger. Har tenkt å blåse støvet av sykkelen min, og sykle en tur i morgen, hvis været er sånn noenlunde pent. Min søster og de to jentene kommer på torsdag kveld. Skal bli koselig å se dem. Det er nemlig lenge siden sist. (jul) Akkurat nå er mannen ute og sykler. Jeg skal snart legge meg, tror jeg. Har et par oppgaver som må kommenteres også. Det får jeg vel ta i morgen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå