Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal ha veskeparty :D til uken og har begynt å tenke på hva jeg skal servere! Vi blir vel en 10-15 jenter. Hvis du er gjest på party, hva ønsker du å få servert? Jeg tenker å lage en haug kanapeer i to varianter; spicy kjøttboller m/oliven og cherrytomat m/mozarella. Serverer brus og farris til. Og så en brownies skuffekake i firkanter med kaffe/te til. Greit å få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Det der er jo kjempeflott servering. Verste jeg vet er å komme på party og skal bruke amsse penger slik at vertinnen får noe fint og så får man servert kjeks og potetgull. *Snobbete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Så bra! Det var det jeg tenkte selv også, ang. kjip servering altså. Dessuten samler jeg jo alle veninnen mine så de fortjener noe godt! Får se om jeg finner på noe annet, men det må være enkelt og greit å lage til også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frigg Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Eh... kan jeg få komme, å se på vesker... og, kanskje spise litt? Hørtes så utrolig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. januar 2004 #5 Del Skrevet 25. januar 2004 Thi-hi, så bra det frister da! Bor du i Bergen så er det bare å møte opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Dette var jo genial "jentefest" kosemat! Hvis du synes det blir litt lite - få varianter osv, så kan du jo bare lage en tredje eller en fjerde vri på kanapeene! Jeg hadde i hvertfall satt pris på å få servert dette på party - smått og godt, og litt utenom det vanlige! Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 26. januar 2004 #7 Del Skrevet 26. januar 2004 Håhåi! Det høres ut som om det blir et utrolig bra party...! De som skal på det, bør glede seg! Hun som skal pushe vesker gleder seg hvertfall... Ikke BARE på grunn av maten, altså! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 26. januar 2004 #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Synes det hoeres helt supert ut det du har planlagt. (Namnam - ogsaa vesker i tillegg da - litt lei meg for at jeg ikke er bergenser akkurat naa). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 26. januar 2004 #9 Del Skrevet 26. januar 2004 Hørtes genialt ut Fikk plutselig lyst til å gå på veskeparty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 26. januar 2004 #10 Del Skrevet 26. januar 2004 Det høyres kjempe flott ut! For å svare på spørsmålet ditt, ville eg likt å bli servert litt coldtbord-aktig greie som man ikkje brukar lang tid på å ete. Partyet ditt kjem nok til å bli ein suksèss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2004 #11 Del Skrevet 26. januar 2004 Jepp, det høres supert ut. Begynner å bli litt nyfiken på disse veskene *fiske etter link* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #12 Del Skrevet 26. januar 2004 Høres godt ut! Men personlig syns jeg det holder med potetgull, kanskje en liten kake..... Man er da ikke der for å handle masse slik at vertinnen får fin gave, man er der jo for å skravle..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2004 #13 Del Skrevet 26. januar 2004 Høres godt ut! Men personlig syns jeg det holder med potetgull, kanskje en liten kake..... Man er da ikke der for å handle masse slik at vertinnen får fin gave, man er der jo for å skravle..... Potetgull og sveler med brunost! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 26. januar 2004 #14 Del Skrevet 26. januar 2004 Potetgull og sveler med brunost! :D Nå fikk jeg lyst på sveler!!!!!!!!! Men jeg holder meg nok til planlagte meny! Takk for svar alle sammen - kjekt å få bekreftet slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå