TheSgirl Skrevet 28. april 2012 #1 Del Skrevet 28. april 2012 Cheezy overskrift,men men... :D I fjor sommer flyttet jeg til en liten plass i Oppland,og begynner virkelig å savne det og ha noen å dra på besøk til,shoppe med eller bare ta en kopp kaffe mens man prater i telefonen. Har gode venner og bekjente der jeg kommer fra,men blir litt langt og skal dra 50mil hver gang man har lyst til å finne på noe Har jobb,men har ikke kommet skikkelig i kontakt med mine kollega,da vi er litt på forskjellig plasser i livet. Trives godt med folk irundt meg,og er vel derfor jeg tyr til dette nå. Vil ha noen jeg kan skravle å slarve med,istedet for å prate hull i hodet på samboeren min hver dag han kommer hjem fra jobb Tror ikke jeg skremmer noen med verken utseende eller oppførsel! Så skulle det finnes noen i Oppland ett sted,som vil ta kontakt så kanskje vi kan treffes på en kaffe eller noe hadde jeg blitt kjempeglad! (Skal sies at jeg aldri har "søkt" etter venninner på nett,så om dette ser litt rart ut får dere ha meg unnskyldt,men har vel ingenting å tape på å prøve ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #2 Del Skrevet 28. april 2012 Det kommer ann på hvilket lite sted i Oppland du har flyttet til. Det kan være ganske langt å reise om du har flyttet til Vågå og noen i Valdres kunne tenke seg å " slå til" på tilbudet ditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 28. april 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 28. april 2012 Jo sant nok,men tenkte ikke jeg skulle legge ut stedsnavn og slikt her. Tar heller det på privat melding Har vel litt behov for å være litt anonym her inne så det er grunnen om noen skulle lure,men den som sender ett spm eller to får svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #4 Del Skrevet 28. april 2012 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 28. april 2012 #5 Del Skrevet 28. april 2012 Oppland er jo stort da, du får sende meg en PM om hvor du bor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 28. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 28. april 2012 Midten av tyveåra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå