Gå til innhold

Kontaktannonse; Søker en venn

TheSgirl

Anbefalte innlegg

Cheezy overskrift,men men... :D

I fjor sommer flyttet jeg til en liten plass i Oppland,og begynner virkelig å savne det og ha noen å dra på besøk til,shoppe med eller bare ta en kopp kaffe mens man prater i telefonen. Har gode venner og bekjente der jeg kommer fra,men blir litt langt og skal dra 50mil hver gang man har lyst til å finne på noe :)

Har jobb,men har ikke kommet skikkelig i kontakt med mine kollega,da vi er litt på forskjellig plasser i livet.

Trives godt med folk irundt meg,og er vel derfor jeg tyr til dette nå. Vil ha noen jeg kan skravle å slarve med,istedet for å prate hull i hodet på samboeren min hver dag han kommer hjem fra jobb :)

Tror ikke jeg skremmer noen med verken utseende eller oppførsel! :P

Så skulle det finnes noen i Oppland ett sted,som vil ta kontakt så kanskje vi kan treffes på en kaffe eller noe hadde jeg blitt kjempeglad! :)

(Skal sies at jeg aldri har "søkt" etter venninner på nett,så om dette ser litt rart ut får dere ha meg unnskyldt,men har vel ingenting å tape på å prøve :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det kommer ann på hvilket lite sted i Oppland du har flyttet til. Det kan være ganske langt å reise om du har flyttet til Vågå og noen i Valdres kunne tenke seg å " slå til" på tilbudet ditt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sant nok,men tenkte ikke jeg skulle legge ut stedsnavn og slikt her. Tar heller det på privat melding :)

Har vel litt behov for å være litt anonym her inne så det er grunnen om noen skulle lure,men den som sender ett spm eller to får svar på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...