Gå til innhold

Åpent


Gjest B.Davis *

Anbefalte innlegg

Jeg elsker de billige testene, jeg kjøpte en pakke med 21 EL-tester og 5 graviditetstester i for en billig penge i vår, og har hatt stor nytte av dem da jeg har brukt noen måneder på å "kartlegge" syklusen min før vi satte skikkelig i gang.

Det føles uvirkelig fremdeles. Jeg prøver å begynne å tenke at jeg må holde meg i god fysisk form fremover og å spise riktig mat, uten å bli hysterisk. Gudsjelov for internett, jeg lærer myyyye av KG og lignende nettsider :skravle:

Holder gjerne kontakten her i dagboken din, det blir jo bare spennende å følge deg fremover! Forhåpentligvis følger du like bak meg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest B.Davis *

Hehe ja, jeg har også begynt å tenke på helsa mer enn jeg gjorde. Jeg har til og med blitt medlem på treningssenter :O jeg går ikke så ofte da, men litt er bedre enn ingenting ;-)

Blir så glad når det klaffer for andre, og håper det klaffer her også om ikke alt for lenge! Gleder meg utrolig mye til å teste på IKM dagen, men gruer meg litt og. Går sånn i bølgedaler.. "nei, det har ikke klaffet denne gangen" til "jeg er 99,9 % sikker på at jeg er gravid" hehe :-P

Jeg var innom jobben min idag (jobber en plass det er søndagsåpent) skulle se på vaktlisten min da kollegaen min spurte om jeg ikke ble verpesyk når vi hadde ungen til samboeren min.. (han har en fra før) jeg og samboer bare smilte lurt til hverandre og var sikker på at hun ikke fikk det med seg.

Jeg kom hjem og fikk plutselig mld av denne kollegaen der hun skrev: du er gravid du!! Jeg så det på smilet ditt:-D

Må nok prøve å skjule det lure smilet mitt LITT bedre så folk ikke gjennomskuer meg før jeg faktisk er gravid :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

UFF!! Dag 27 i syklusen og jeg merker noen tegn! Om enn ikke så mange "gode", men som sagt det kan jo være andre ting enn graviditet også (vil ikke håpe for mye, hehe)

*Jeg har hatt så hard mage i d sisste at jeg nå har fått hemoroider :sjenert::lete:

Veldig mørk og ekkel (beklager detaljer) avføring. Heldigvis har jeg hemoroide krem hjemme siden jeg har hatt en gang før! :lete:

Uff, skvetter moen tårer hver gang jeg er på do :tristbla:

*Jeg raper UTROLIG mye!

*Jeg har ennå vondt i korsryggen, ikke like vond. Det stikker i korsryggen i tide og utide! :jepp:

Det var dagens oppdatering! Håper ting roer seg litt iløpet av dagene. Nå er det ikke lenge til jeg kan teste heller :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, hemoroider :tristbla:

Håper du blir kvitt dem!

Håper jo at de symptomene du har er et godt tegn da og at testingen går bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sååå nysgjerrig på dine vegne, er det ikke testedag snart?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest B.Davis *

Hei søte dere :smilyblomst:

Som sagt har jeg ikke IKM før 13 mai, men jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en test i morgen og teste torsdags morgen :jepp:

I går kveld fikk jeg panikk! Jeg skulle på do, og jeg gråt meg igjennom det. Det var rett og slett helt jævlig :cry: Jeg tittet oppi do, og der var det ganske mye blod, jeg ble selfølgelig livredd og ringte legevakta. Jeg hadde ingen mulighet til å komme meg bort, siden samboeren min var på jobb og vi har kun en bil for tiden.

De sa de skulle sende en bil til meg, siden de ble litt bekymret de også. Jeg trodde de sendte en liten kommune bil eller noe i den duren, men neida! De hentet meg i en stor AMBULANSE :skratte:

Ble undersøkt og fikk resept på en krem jeg håper virker fortere enn svinnt! :jepp:

Nå ligger jeg her med menssmerter i tide og utide så jeg håper ikke det er TR som er på vei med sin månedlige visitt. Jeg kjenner jeg gleder meg til å teste uansett om testen er positiv eller negativ (håper selvfølgelig positiv!). Jeg er såå lei av å vente, og vil begynne å planlegge 2pp hvis det ikke har klaffet nå :jepp:

Hvordan går det med dere da? Noe nytt som har skjedd? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test med morgenurin idag :-( liiitt skuffet, men vi har god tid :-)

Så fint å se det er flere i samme situasjon.

Jeg hadde menstruasjon 13.april, så etter min regning skulle TR ha kommet i går. Jeg hadde en liten rødelig utflod/blødning i forrige uke som varte i 2 dager. Etter det fikk jeg vondt i magen,korsryggen,og nederst i magen. Burde jeg ha tatt en test?

Endret av Jenta24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...