Gå til innhold

Åpent


Gjest B.Davis *

Anbefalte innlegg

Gjest B.Davis *

Endelig kan jeg lage meg en etterlengtet dagbok her!

Jeg er 22 år, samboer 29 og vi skal endelig begynne prøvinga. Planen var egentlig å vente til juli/august, men vi snikprøver litt imens :-)

Begynner derfor ikke med EL-testing og diverse enda, bare slapper av og tar det som det kommer ;-)

Jeg har en syklus på ca 33 dager ca og eggløsning ca 26-27/4 det vil si sannsynligvis enten i går eller i dag. Hadde murringer i magen i går så jeg tror nok det var da. Dvs jeg er 1 dpo idag? Ikke sant? Har ikke så satt meg så veldig inni disse begrepene ennå.

Gleder meg til symptomjakt og IKM dagen, for tenk om det klaffer på første forsøk??! :-D

Noen som har hatt tidlige symptomer som vil fortelle??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til! :) Har aldri vært prøver, men har hatt festeblødning og blitt kvalm før mensen skulle kommet med begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Tusen takk :-D kommer nok til og kjenne etter forandringer ganske mye, hihi. Men regner med jeg kommer til og innbille meg mye også :P

Kan forresten legge til at IKM er 13 mai ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker som det kommer en del "fantomsymptomer" blant prøvere (og andre som har vært "uheldige" med prevensjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Hehe, ja jeg har lest en del av de trådene, hehe! Satser på at jeg slipper å lage en sånn tråd :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Jaja.. etter mine beregninger er jeg 3 dpo nå.. Men jeg kan ikke la være å tenke på om det faktisk kan ha skjedd for en uke siden..

Jeg reiste meg nettopp opp fra sofaen og det føltes ut som om noe "strakk" seg nederst på magen! Etter dette fikk jeg noen stikkinger samme plass og deretter ga det seg.

Lurer veldig på hva som skjer inni der :-) noen som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest B.Davis *

I dag er det nydelig vær ute! Så nå skal jeg og samboer ut å kjøre tur, høre høy musikk og kjøpe softis :-D kansje det kan stoppe babytankene mine en liiiiten periode, hehe.

7 DPO idag, har en graviditetstest liggende framfor meg her, men må nok vente en liten stund enda :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :goodbye:

Sniker meg innom og hilser på. Er i samme situasjon som deg akkurat nå, venter i spenning på IKM som er til helgen. :popcorn:

Men du, jeg skjønner ikke regnestykket ditt helt. Er du 8 DPO i dag og har IKM den 13. mai, så har du IKM 19 DPO? Er ikke det fryktelig lenge?

Lykke til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

heihei :takke:

Jo, du sier noe der! Jeg tror jeg har regnet VELDIG feil. Akkurat nå ligger jeg her med knall vondt i korsryggen og svake murringer, så jeg tror faktisk at eggløsningen er nå :kjefte:

Dette var jo veeeeldig feilberegnet også, kan ikke forstå hva jeg har tenkt :fnise:

Typisk at mannen er på nattevakt nå også, så jeg undrer om jeg skal holde meg våken til han kommer hjem og lure han i seng, hehe :lur:

Har hatt 33 dagers sykluser lenge nå, men det rotet seg til sisst da jeg hadde 40 dagers syklus..

Jeg har heldigvis en liten stund på å komme inni denne her syklus verden ennå. :filer:

Så spennende! Har du egen dagbok jeg kan følge med i eller? Håper det klaffer for dere :jepp:

Har dere prøvd lenge?

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Så kjedelig at syklusen din er ujevn! :kjefte: Har du testet med EL-tester eller temping? Kan også anbefale app'er som du kan skrive inn hva som skjer de forskjellige dagene, og til slutt har du ganske god oversikt over syklusen din! Selv har jeg vært utrolig heldig etter at jeg sluttet med sprøyten for et år siden. Syklusen poppet bare tilbake til sine 27-30 dager og har holdt seg stabil siden da.

Har vurdert å åpne dagbok, men er faktisk litt sjenert og ikke noe flink til å skrive om meg selv og mitt liv.. Så jeg er (sannsynligvis i likhet med mange andre) bare en trådsniker, ihvertfall foreløpig!

Klarte ikke å vente med å teste meg, og gjorde det da jeg stod opp i dag. Vil så gjerne tro på at den streken jeg ser faktisk er en strek, men dessverre er den nok for utydelig for ikke-prøvdende øyne. Vente til i morgen eller teste på nytt i kveld? :jepp:

Ha en super dag!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Vil gjerne følge med her om det er greit :)

Dette med regning av sykluser er ikke bestandig like enkelt det nei :sjenert:

Men håper dere har truffet på EL iallefall ;)

Vi startet prøvingen i mars, det klaffet på første forsøk, men dette endte i en SA nå i slutten på april i ca uke 6.

Så nå er vi i første pp etter sa'en og vet ikke i det hele tatt hvordan min syklus er nå, så her går det i litt :sengekos: ca. annenhver dag ;)

Ha en fin helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Heihei :-) Så koselig at du vil følge med mala:-)

Jeg håper også at det har klaffet men jeg har liten tro, hehe. Har hatt utrolig vondt i korsryggen de sisste dagene så jeg går rundt her og lurer på om dette kan være ett tegn, men det er jo så mye annet også som kan forårsake vondt i korsryggen, hehe.

Fillippie: Nei, jeg har ikke begynt med temping eller el-tester enda, og jeg kommer nok ikke til å begynne med det før juli/august da vi egentlig skulle starte prøvinga. Tar det veldig med ro egentlig (utenom stemmen i hodet mitt som tenker at hvert lille stikk/følelse på kroppen kan være tegn) hehe. Rart alt man legger merke til i kroppen når en prøver altså :-P

VELDIG nysgjerrig på hvordan det gikk med testinga!! Håper det ble 2 streker!! Let me know :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest B.Davis *

Forresten! Veldig trist at dere mistet mala :-( håper du blir gravid fort! Helst før TR dukker opp igjen :-D

Ha en super helg ;-) Nå skal jeg slenge meg ned i sofaen med voffsen etter konfirmasjon og masse (altfor masse) god mat og kaker :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er GRAVID!!! :danse:

Tok en digital test fordi jeg ble så sinna på de utydelige strekene, og der lyste det mot meg, "Gravid".

:gravid:

Håper det klaffer for dere også, denne følelsen er helt ubeskrivelig.

Legger igjen litt babystøv...

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Oooi!! Gratulerer sååååå mye :-D kjempe gøy!!! Hadde jeg ikke skrevet på mobilen nå skulle jeg sendt deg mange klemmer :-D

Er veldig glad på dine vegne :-)

Hvis du har lyst kan du fortelle om tegn du hadde blir jeg very happy :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:smilyblomst: Heihei, sender over litt tålmodighet, selv om jeg ikke har noe særlig av det selv!!!

Skal følge med deg!! Utrolig spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Så hyggelig :-D

Veldig spennende å følge med og heie på andre prøvere også ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tusen takk :takke:

Jeg prøvde å ikke symptomjakte alt for mye, og tenkte at det meste jeg kjente på kroppen kunne være slik som ved PMS. Det jeg kjente var menssmerter eller "murringer" som noen kaller det, dette kjente jeg en uke etter EL. Så ble puppene litt ømme ute på sidene, det kjentes ut som jeg hadde fått blåmerker akkurat under armhulen. I dag (IKM) og i går har jeg hatt veldig vondt i hodet, men bortsett fra dette har alt vært som normalt. Ingen humørsvingninger, ingen voldsom matlyst, ingen ekstrem trøtthet.

Hvor mange DPO er du i dag da? Kjenner at jeg er spent på dine vegne, jeg var jo nettopp i dine sko! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest B.Davis *

Ja det er rart å tenke på at du nettopp var like spent og nysgjerrig som meg, hehe.

Vet du hva, jeg gir opp den der DPO tellingen denne måneden for jeg er klusset jo så voldsomt med dagene, men jeg er i syklus dag 26 av 33 med mindre TR ikke bestemmer seg for å ha en 40 dagers syklus denne måneden også.

Håper ikke det! Kan ikke huske sisst jeg ikke hadde 33 dagers syklus utenom denne gangen..

På torsdag er det lønning og da skal jeg bestille billige tester på nettet, da blir det testing tenker jeg :-D Er skeptisk på at det har klaffet 1 pp også, da er jeg nok veldig heldig isåfall :-)

Håper du vil holde meg litt oppdatert her om hvordan det går fremover :-D:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...