Gå til innhold

Hva skal du ha som "noe blått?"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har et par tips jeg har snappet opp når det gjelder "noe blått":

- Lyseblå neglelakk på tærne (så sant man ikke har åpne sko da..! :lol: )

- En liten lyseblå diamant pålimt lillefingerneglen

Har litt lyst til å velge noe av dette jeg, er ikke så sikker på om jeg vil like å gå med strømpebånd.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha litt blått i kjolen, også skal jeg ha blå delphinium i buketten (de er blå ikke lilla utrolig nok!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte alternativene til Verene.. :)

Jeg lurer på om jeg skal tjuvlåne ideen om en liten blå sten på en negl..

Har en jobbe der jeg ikke kan ha noe pynt på neglene, skal ta ut ferie i forbindelse med bryllupetsr da skal jeg få pyntet dem.. :)

Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt å ha noe annet blått enn tatoveringene mine. Har en tatto på hver ankel og begge går i blått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date=' 9na den idèen likte jeg også!! Hm, nå ble det jo flere forslag å velge mellom :roll:[/quote']

Heller flere gode råd enn rådløs.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange gode ideer det var her! Selv hadde jeg bare tenkt å ha en lys blå truse eller 'no.

Men jeg tror jeg skal droppe "a lucky penny in your shoe"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde to forskjellige blå blomster i buketten min. Men det var fordi jeg liker blått, ikke fordi jeg syntes det var noe poeng i å følge tradisjonen.

(Jeg hadde riktignok noe lånt, men det var av praktiske årsaker og ikke på grunn av "regelen".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som noe gammlet har jeg stoffeti kjolen min - det er ca. 90 år gammelt. Jeg skal låne en brosje til å feste capen foran med, blått har jeg ikkeløst ennå. Men det er ikke høyest oppe på prioriteringslisten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt blått i kjolen min, så den saken er biff.

Det er værre med noe gammelt.........hva gjør dere der??

Jeg skal ha perlekjede og øredobber som jeg har arvet etter moren min, det er like gammelt som meg ihvertfall...Hvor gammelt skal det være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Min kjære er Vål`enga-patriot (Klansgutt,faktisk) så jeg skal se om je gkan finne en blå blondetruse og sy fast et stoffmerke med VIF-logoen på.....Også skal jeg ha blå iris i brudebuketten. Yndlingsblomsten min.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strømpebånd med blå sløyfe, men er usikker på om jeg skl bruke det. De er så ekle å ha på....men har vurdert å rappe ideen om en liten blå sten på lillefinger neglen. Mamma har sånt stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...