Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #1 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg lurer litt på hva dere skal ha som noe blått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #2 Del Skrevet 25. januar 2004 Huff, det vet jeg virkelig ikke...Er ikke spesielt fan av disse strømpebåndene...det er vel det som er vanlig? Setter pris på om noen har et annet lurt forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 #3 Del Skrevet 25. januar 2004 Svigermor har en nydelig dråpefomet blå sten i smykke rundt halsen, så jeg vurderer å spørre om å få låne den.. Den er gammel,lånt og noe blått om den blir aktuell. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #4 Del Skrevet 25. januar 2004 Lurer på om jeg kanskje skal bytte ut snørebåndet på korsetten jeg...kjøpe blått bånd av noe slag og tre i istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 #5 Del Skrevet 25. januar 2004 God idé Tari :D Det var et godt tips om jeg ikke får låne Smors sitt smykke :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #6 Del Skrevet 25. januar 2004 God idé Tari :D Det var et godt tips om jeg ikke får låne Smors sitt smykke :D Men, du får helt sikkert låne smykket...Tror du ikke hun syns det er koselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 25. januar 2004 #7 Del Skrevet 25. januar 2004 Uhm... Ikke for å si noe stygt om min kommende svigermor, men hun er litt spesiell... Sist dattera hadde vært der ble hun beskyldt for å ha stjålet to gamle gule dynetrekk... Så fant hun de selv etter noen uker, men har enda ikke bedt dattera om unnskyldning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #8 Del Skrevet 25. januar 2004 Uhm... Ikke for å si noe stygt om min kommende svigermor' date=' men hun er litt spesiell... Sist dattera hadde vært der ble hun beskyldt for å ha stjålet to gamle gule dynetrekk... Så fant hun de selv etter noen uker, men har enda ikke bedt dattera om unnskyldning...[/quote'] Huff da, ja ja, kan jo hende du får låne det for det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. januar 2004 #9 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal ha blå sløyfe i strømpebåndet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #10 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har kjøpt 2 mm blått silkebånd som jeg tenkte jeg skulle sy fast som en liten sløyfe eller to på undertøyet mitt... Kanskje en på hver side på trusen og en i kløften på bh`en..... Det er minimal sjangs for at jeg vil gå med strømpebånd (lik null faktisk) så jeg regner med at det blir slike små sløyfer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. januar 2004 #11 Del Skrevet 25. januar 2004 Vet ikke! Har ikke så lyst på strømpebånd, så kanskje jeg stjeler Tex`s sløyfe idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. januar 2004 #12 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har strømpebåmd med en blå sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #13 Del Skrevet 25. januar 2004 Vet ikke! Har ikke så lyst på strømpebånd' date=' så kanskje jeg stjeler Tex`s sløyfe idè [/quote'] Helt iorden. har forresten stjålet den selv fra ett eller annet sted..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. januar 2004 #14 Del Skrevet 25. januar 2004 Ang blå sløyfe på undertøy; jeg hadde det selv, men husk å sjekke at sløyfen/blåfargen synes gjennom kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. januar 2004 #15 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har strømpebånd med blå sløyfe......... mangler bare noe gammelt nå så er det i boks............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 25. januar 2004 #16 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal ha blå sløyfe i strømpebåndet. me too! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 25. januar 2004 #17 Del Skrevet 25. januar 2004 Stømpebånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 25. januar 2004 #18 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal få forbokstaven min brodert i blått inne i kjolen (skal ikke selge den etterpå). Bestemoren min skal brodere og det er også henne jeg har stjålet ideen fra; hun hadde gjort det samme da hun giftet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 25. januar 2004 #19 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg skal få forbokstaven min brodert i blått inne i kjolen (skal ikke selge den etterpå). Bestemoren min skal brodere og det er også henne jeg har stjålet ideen fra; hun hadde gjort det samme da hun giftet seg. Det var veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 25. januar 2004 #20 Del Skrevet 25. januar 2004 Ja, ikke sant? Bestemoren min viste meg kjolen sin som hun har tatt vare på, og da så jeg at hun hadde brodert inn forbokstaven sin inne i kjolen. Jeg ble veldig glad da hun tilbød seg å gjøre det for meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå