Gå til innhold

Hva skal du ha som "noe blått?"

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det vet jeg virkelig ikke...Er ikke spesielt fan av disse strømpebåndene...det er vel det som er vanlig? Setter pris på om noen har et annet lurt forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor har en nydelig dråpefomet blå sten i smykke rundt halsen, så jeg vurderer å spørre om å få låne den.. Den er gammel,lånt og noe blått om den blir aktuell. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kanskje skal bytte ut snørebåndet på korsetten jeg...kjøpe blått bånd av noe slag og tre i istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé Tari :D Det var et godt tips om jeg ikke får låne Smors sitt smykke :D

Men, du får helt sikkert låne smykket...Tror du ikke hun syns det er koselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm... Ikke for å si noe stygt om min kommende svigermor, men hun er litt spesiell... Sist dattera hadde vært der ble hun beskyldt for å ha stjålet to gamle gule dynetrekk... :roll: Så fant hun de selv etter noen uker, men har enda ikke bedt dattera om unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm... Ikke for å si noe stygt om min kommende svigermor' date=' men hun er litt spesiell... Sist dattera hadde vært der ble hun beskyldt for å ha stjålet to gamle gule dynetrekk... :roll: Så fant hun de selv etter noen uker, men har enda ikke bedt dattera om unnskyldning...[/quote']

Huff da, ja ja, kan jo hende du får låne det for det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 2 mm blått silkebånd som jeg tenkte jeg skulle sy fast som en liten sløyfe eller to på undertøyet mitt... Kanskje en på hver side på trusen og en i kløften på bh`en.....

Det er minimal sjangs for at jeg vil gå med strømpebånd (lik null faktisk) så jeg regner med at det blir slike små sløyfer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke! Har ikke så lyst på strømpebånd' date=' så kanskje jeg stjeler Tex`s sløyfe idè :sjarmor:[/quote']

Helt iorden.

har forresten stjålet den selv fra ett eller annet sted.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang blå sløyfe på undertøy; jeg hadde det selv, men husk å sjekke at sløyfen/blåfargen synes gjennom kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal få forbokstaven min brodert i blått inne i kjolen (skal ikke selge den etterpå).

Bestemoren min skal brodere og det er også henne jeg har stjålet ideen fra; hun hadde gjort det samme da hun giftet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal få forbokstaven min brodert i blått inne i kjolen (skal ikke selge den etterpå).

Bestemoren min skal brodere og det er også henne jeg har stjålet ideen fra; hun hadde gjort det samme da hun giftet seg.

Det var veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant?

Bestemoren min viste meg kjolen sin som hun har tatt vare på, og da så jeg at hun hadde brodert inn forbokstaven sin inne i kjolen.

Jeg ble veldig glad da hun tilbød seg å gjøre det for meg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...