Gå til innhold

"Feil" hos kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke "feil"/negative ting har dere valgt å overse hos kjæresten, som dere egentlig irriterer dere over, men har lært å leve med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han har for mye salt i maten og er litt for glad i sofaen (noe jeg også er). Ellers er han virkelig verdens aller beste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter noenganger med beina i kors! En filleting jeg virkelig irrterer meg over..

bruker alltid og si til han "nnnaaaw nå var du fin og femi" :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, går sjelden ut med søpla, med mindre jeg har mast og mast og det virkelig renner over. Etter å ha ventet i noen dager da, DA går han ut med søpla :)

Ellers er han virkelig verdens beste! Jeg er heldig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har enda ikke lært klokka, og han nærmer seg 40 ;)

:sjokk:

Hvordan kommer han seg på jobb om morgenen? Og hvordan vet han når han skal i et møte???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anna.S

Kommer tilbake til denne tråden om noen måneder.. er fortsatt nyforelsket og ser selvfølgelig ingen feil.. hehe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han sjelden setter inn spisestuestolen etter å ha spist - og vi har verdens minste stue, så når den ikke står inntil bordet, er det 25 centi fra å touche sofaen.

Han rister ikke tøyet før han henger det opp - så det er ganske krøllete når det er tørt.

At hat ikke holder orden i kjøleskapet - ting ligger overaltogusortertoppåhverandreidiversehyller.

Minor details :rodmer::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han plutselig innimellom gir fra seg en sånn ukontrollert "HVÆÆÆÆÆÆÆÆ"-lyd, kjempehøyt!!

(Han forklarer at det er på samme måte som når man hikker....Men bare en gang...Hm)

Det verste var da han kom snikende bak meg,tok armene rundt meg og skulle til å kysse meg i nakken; "HVÆÆÆÆÆÆÆ"!!! Jeg skvatt så jeg grein, og...hmm...tissalitt.... :sjenert:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er gamer og spiller utrolig mye. Men har lært meg å leve med det, gjør meg ingenting så lenge jeg får oppmerksomhet etterpå. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har for mye salt i maten og er litt for glad i sofaen (noe jeg også er). Ellers er han virkelig verdens aller beste mann.

Det der måtte jeg le av :fnise:

For min del blir det vel at han snorker. Da har jeg vanskeligheter med å sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lukket ALDRI skapdører!

Utrolig irriterende :fnise:

Det gjør faktisk ikke jeg heller :fnise: Når jeg er hos mamma har hun spurt meg "Har du fobi mot å lukke igjen skap?"

Jeg er ellers ganske ryddig av meg om jeg kan si det sånn, men dette med skap glemmer jeg ALLTID.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At han er ilter mot meg når han er stressa. ( Tok en stund å forstå at det ikke var MEG han var ilter på..men man tar det som kjent ut på første og nærmeste. )

At han alltid skal blande seg inn i matlaginga.

Han er rimelig renhetsfreak, men kjøkkenbenken? Neeeeh.

Han er veldig nøye med hvordan han kler seg selv, men jeg må alltid le når jeg ser hva han kler på jentungen..:P Oransje,rosa, to forskjellige grønnfarger OG rødt sammen? :fnise:

Han farger håret for å skjule de grå hårene..han nærmer seg 40år, så jeg synes ikke det gjør noe.

Sokkene blir alltid liggende på gulvet, de skitne altså.

African time.."kommer snart" betyr alt fra 5min til 2timer :gjeiper:

Men, jeg kan fint leve med det. Vi har våre ordninger;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han roter fælt og aldri rydder opp etter seg. Pluss at han kan være veldig vanskelig å snakke med når vi har litt issues i forholdet, da tar han det som personlig kritikk og innser aldri sine egne feil og påpeker kun mine. Men heldigvis krangler vi ytterst sjeldent, og jeg er kunne ikke hatt det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han svarer ikke på spørsmål når han holder på med noe.

Veldig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bobler

Han er ALLTID forsinket. Har løst det med at jeg ber han hente meg ti minutter før jeg egentlig skal bli hentet.

Han både skjærer tenner/tygger i søvne OG snorker. Gjerne samtidig.

Han tar ikke ned dusjhodet etter han har dusjet. (Jeg når ikke opp så får ikke tatt den ned selv, han er så høy :ler: )

Han setter ikke inn varene etter vi har handlet. Vi kan handle to fulle poser, han går inn med varene på kjøkkenet mens jeg går 30min med bikkja. Når jeg kommer tilbake sitter han i sofaen, og varene i posene på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er forferdelig dårlig på rettskrivning! Selv om han har engelsk som morsmål skriver jeg sikkert ti ganger bedre enn han. Han skriver akkurat slik som han snakker, og stavet en gang "fair enough" som "fury muff". Skjønner ikke hvordan han forventer at jeg skal gjette hva han mener noen ganger :ler:

Også er han fæl til å bomme røyk av meg i hytt og pine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han slenger bestandig klær på gulvet, haaater klær som ligger og roter på gulvet.

- Han kaster ikke ting. Vi bor i en liten leilighet men han klarer ikke å kaste noe! Jeg kastet MASSE da jeg flyttet inn, men han skal ta vare på all verdens gammel mannskjit han eier :gjeiper:

Dette er den værste: Han har masse pynteting han har fått fra moren og tanten, typisk gamle greier som han sikkert har fått som de ikke ville ha lengre, men som kunne pynte opp i en ungkarsbolig :P Jeg gjemmer de unna med gjevne mellomrom men han finner de alltid og setter de frem igjen.. Skulle ikke klaget om det var fine ting, med det er særiøst urfæle gamle saker fra 60 tallet :P

Ellers er han god og snill;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...