Gå til innhold

Feriepenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer litt på noe angående feriepenger. På min siste lønnsslipp, altså for desember står det to ulike beløp på feriegrunnlag. Først står det 13400 og lenger borte står det 91148 noe jeg antar er beløpet jeg skal regne ut feriepengene ut ifra. Det er vel det jeg tjente i 2011. Det jeg lurer på er hva kan det andre beløpet være? Først trodde jeg det var det jeg kom til å få i feriepenger, men så regnet jeg ut prosentene av det andre beløpet, så det blir jo ikke riktig. Hadde dog vært veldig greit om det var 13000 jeg fikk og ikke rundt 8000 :P Blir aldri klok på alt dette....

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikker på at det ikke var beløpene for hhv. inneværende måned (desember) og hele året samlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er som Glitnir sier, sånn er det nemlig på min lønnsslipp. En kolonne for inneværende måned, og en for hele året totalt.

Du tjente kanskje 13400 kr brutto i desember? Det er den summen som blir lagt til det beløpet det skal regnes feriepenger fra. (det er allerede gjort, altså de er inkludert i de 91148 kronene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er som Glitnir sier, sånn er det nemlig på min lønnsslipp. En kolonne for inneværende måned, og en for hele året totalt.

Du tjente kanskje 13400 kr brutto i desember? Det er den summen som blir lagt til det beløpet det skal regnes feriepenger fra. (det er allerede gjort, altså de er inkludert i de 91148 kronene)

AHA! Deet var det, ja ;) Takk!! Skal ikke være lett dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...