Gå til innhold

Et spesielt brudd..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg på grunn av avstand kjent at følelsene mine for kjæresten ikke har vært like sterke som før. Jeg har tenkt at dette er noe som kanskje vil gå over, men ærlighet varer lengst så jeg fortalte om dette til kjæresten min med et håp om at dette var noe vi kunne ordne sammen. Han taklet det må ingen måte bra, og etter nesten en time med stillhet fra han forteller han meg at dette ikke er noe han kan leve med og han ser på oss som venner fra nå av.. Og nå har han dratt hjem, nesten 200mil unna. Hva i all verden skjedde sitter jeg igjen og tenker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest M.gjest.

la det gå noen dager og se om du savner han.du var jo usikker på forholdet.kor lenge har dere vert sammen ? du får ta en tlf og snakke skikkeli ut med han om hva du tenker og føler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som takler en sånn ærlighet, og da er det like greit å la han gå. Når man ikke tåler at man må jobbe litt mer i et forhold, er det ikke vits å fortsette.

Gi deg selv sjangsen nå til å se om du savner han, om følelsene dine er sterke eller om de ikke er det. Så tar du det fra der, når du har funnet ut av det, for det er godt mulig du finner ut at det var like greit det som skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammmen i 10mnd, 5 av de i avstandsforhold. Har ikke hatt noe særlig problemer før, så ble rimelig overrasket i dag.

Men han har allerede ringt og angret seg.. ga beskjed om at jeg trenger å tenke meg om. Er usikker på om jeg gidder å bli utsatt for slik behandling hver gang det dukker opp et problem.

Takk for råd.

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, greit at det ikke er ok å stikke av fra problemer. Men dette her har da skjedd en gang? Og det var den gangen du fortalte at du ikke hadde følelser for fyren? Hvis han er glad i deg så er det klart at han ble lei seg. At han trengte å komme seg vekk det skjønner jeg godt.. Det var faktisk DU som antageligvis knuste hjertet til fyren, så ikke begynn med at DU ikke orker sånn oppførsel. Det er ikke snakk om noe annet enn at han reiste til sine foreldre... Skukke tro han gikk ut på byen, drakk seg dritings og rota med andre damer etter din reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med denne personen over. Det har skjedd EN gang. Du kan legge ut en forumtråd om det når det er rundt 4 gangen. Da skjønner jeg deg.

Forhold er ikke lette, og man må velge hvem kamper man skal kjempe i de noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, greit at det ikke er ok å stikke av fra problemer. Men dette her har da skjedd en gang? Og det var den gangen du fortalte at du ikke hadde følelser for fyren? Hvis han er glad i deg så er det klart at han ble lei seg. At han trengte å komme seg vekk det skjønner jeg godt.. Det var faktisk DU som antageligvis knuste hjertet til fyren, så ikke begynn med at DU ikke orker sånn oppførsel. Det er ikke snakk om noe annet enn at han reiste til sine foreldre... Skukke tro han gikk ut på byen, drakk seg dritings og rota med andre damer etter din reaksjon.

Les hva jeg skriver, jeg har ikke sagt at jeg ikke har følelser for han, men at jeg har litt mindre følelser enn før! Og når han stikker hjem til andre enden av landet så er jo det litt vanskelig å ordne opp igjen da, enn om han bor hos foreldrene sine i samme by som du antyder. Vi kan ikke bare møtes igjen i morra og ordne opp igjen..

Enig med denne personen over. Det har skjedd EN gang. Du kan legge ut en forumtråd om det når det er rundt 4 gangen. Da skjønner jeg deg.

Forhold er ikke lette, og man må velge hvem kamper man skal kjempe i de noen ganger.

Så du mener at jeg skal finne meg i at han gjør det slutt fire ganger før jeg kan mene at det er et problem?

Les ordentlig før dere svarer..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...