Gå til innhold

Mrs. Shadow's Dagbok


Mrs.Shadows

Anbefalte innlegg

Jeg heter Mrs.Shadows, er 20 år og har to barn som heter..

Jeg aner ikke hva jeg skal kalle dem - får kalle dem storegull og lillegull til jeg (eller noen andre) kommer på noe bedre :fnise:

Vet ikke helt hva jeg skal skrive om, eller hvorfor jeg hadde lyst på dagbok, men jeg ville ha dagbok, så får jeg sa hva som kommer her etter hvert.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slettet pga etterklokskap på oversharing. Sådesså.

Endret av Mrs.Shadows
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok. Vekt; 65,5. Trening; Om man kaller trilling trening, så. Jeg har iallefall gått i 2 timer.

Njææ. Kanskje ikke Bridget Jones-stilen er noe for meg. Veiing hver dag blir jeg nok gal av :gjeiper:

Nå er barna hos pappaen sin, og jeg sitter ute i sola sammen med bikkja. Aner ikke hva jeg skal i dag - blir sikkert hjemme.

Og jeg har virkelig ingenting å fortelle.

Lillegull har begynt å bli stor nå! Hun åler seg rundt i rasende fart, setter seg opp og reiser seg opp. Hun klapper, viser hvor stor hun er og nusser. Hun sier Mamma, Pappa, Hadet (og vinker) og tre. (vi sier een, tooo.. Så sier hun tre for da skjer det noe gøy :fnise:)

Hun har blitt hele 70cm og 8,7kg. Bittelille har blitt så stooor :rodmer:

Det var mamma-sikkelet for i dag.

Adieu! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen kom med barna i dagtidlig, og hentet de nå nettopp. Vi har ikke gjort noe spesielt, bare kost oss inne med gjemsel, slå på ring, (veldig lett med to stk og en usynlig mann :fnise:) robotleker og så har vi lekt skole.

Plutselig sier Storegull "Mamma, har jeg fortalt deg at jeg kan si R?" :D

Store, store, lillegull. Nå kan han alle bokstavene :) Han har slitt med K, G og R, men nå sitter alle sammen ;)

Pappaen hadde heller ikke hørt dette før, så det var nok noe han bare bestemte seg for å klare :fnise:

Nå skal jeg bare lese til eksamen (og ta velfortjente KG-pauser) til jeg tar natt. Det suser i hodet av all infoen som går inn, men forhåpentligvis setter det seg såpass at jeg klarer å dra det fram igjen til eksamen. Har fått utvidet skoleplassen ut året, sånn at jeg kan ta opp eksamener til jul om jeg ikke blir fornøyd med alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt; 64,6 - etter middag med klær, som alle andre veiingene mine har vært. Har trent 10 minutter på mini circle pro-greia til stemuder'n og gått en kort tur med bikkja. Altså dårlig. I tillegg har jeg spist tre stykker ferdigpizza :sjenert:

I dag har jeg lest (hittil) 356 sider samfunnsfag. Kjempegøy! Sikker på at det tyter samfunnsfag ut av alle hull i kroppen min innen fredag. Og så er det på'an igjen med ny eksamen den 9., 15., 21., 22., 24, 25, og 29. mai - og 1. juni. Gleder meg til å bli ferdig og få resultatene så jeg vet hvilke fag jeg skal ta opp igjen. Siden jeg skal bli skipsingeniør så trenger jeg gode karakterer.

Nå skal jeg kose meg videre med samfunnsfagen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 april veide jeg 66,7kg - i går kveld viste vekten 62,4 :biggrin:

Og det når jeg bare har brukt uka til å lese til eksamen!

Akkurat hatt eksamen i samfunnsfag. Når jeg skreiv ut sidene fra nettet var det ca 70 sider jeg ikke fikk skrevet ut, men jeg tenkte at det får bare vøre og leste ekstra godt på det. På eksamen fikk jeg selvsagt det :sjenert:

Men det gikk bra - tror jeg. Får karakteren klokka to!

Oppgaven;

Internasjonale forhold.

Ta utgangspunkt i kompetansemåla og grei ut om emnet.

- Definere omgrepet makt og gje døme på korleis makt blir brukt i verdssamfunnet.

- Forklare omgrepet globalisering og vurdere ulike konsekvensar av globalisering.

- Gje døme på internasjonalt samarbeid og beskrive Noreg som internasjonal aktør.

- Gjere greie for FNs arbeid med fred og menneskerettar og forklare FNs rolle i det internasjonale arbeidet for urfolk.

- Gjere greie for EU sine mål og styringsorgan og diskutere Noreg sitt fohold til EU.

- Presentere ein aktuell internasjonal konflikt og forslag til å løyse konflikten.

- Gjere greie for årsakar til at somme land er fattige og somme rike og drøfte tiltak for å redusere fattigdom i verda.

- Gjere greie for kva som kjenneteiknar internasjonal terrorisme og reflektere over årsaker til terrorisme.

- Diskutere samanhengen mellom økonomisk vekst, miljo og berekraftig utvikling.

Sensor og eksaminator sa det gikk strålende, så nå får jeg vente å se klokken to hva karakteren blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke svar på eksamen på fredag. Jeg ringte skolen kl.14.00, som jeg fikk beskjed om, men da var ikke svaret klart så jeg fikk beskjed om å ringe opp igjen 14.30. Da hadde de stengt :kjefte:

Håper det er noen på skolen i morgen som har resultatet mitt vertfall - er veldig spent!

I helgen har jeg vært i konfirmasjon til min kusine, og overnattet hos morfar for første gang på mange år. Veldig kos :)

Har spist så det tyter ut av både ørene og nesen - så vekten går ikke jeg på før i morgen etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk fem på samfunnsfag-eksamen! Da har jeg fem i standpunktkarakter i samfunnsfag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...