Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2012 #41 Skrevet 1. mai 2012 Slutt å tulle. Klart du er klar for å date! Du kjenner ikke noe til Steinars never-ending story, skjønner jeg .
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. mai 2012 #42 Skrevet 1. mai 2012 Du kjenner ikke noe til Steinars never-ending story, skjønner jeg . Jo, er nettopp det jeg gjør. Er derfor jeg ber han slutte å tulle. Han trenger et realt spark bak!
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2012 #43 Skrevet 1. mai 2012 Jo, er nettopp det jeg gjør. Er derfor jeg ber han slutte å tulle. Han trenger et realt spark bak! Det kan jeg være enig med deg i. Men som du vet, "det er von i hangande snøre" . Det er vel det han klamrer seg til.
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #44 Skrevet 1. mai 2012 Jo, er nettopp det jeg gjør. Er derfor jeg ber han slutte å tulle. Han trenger et realt spark bak! Det finnes andre saker og ting i dette livet enn bare gærne kvinnfolk. Heldigvis!
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2012 #45 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Det finnes andre saker og ting i dette livet enn bare gærne kvinnfolk. Heldigvis! Presisjon: Det finnes andre saker og ting i dette livet enn bare dette ene gærne kvinnfolket. Endret 1. mai 2012 av Arabella
Gjest Tidssone Skrevet 1. mai 2012 #47 Skrevet 1. mai 2012 ...og der fikk vi nok en tråd til å handle om Steinar.
Gjest Anna.S Skrevet 1. mai 2012 #48 Skrevet 1. mai 2012 Det finnes andre saker og ting i dette livet enn bare gærne kvinnfolk. Heldigvis! Ja det finnes fantastiske flotte kvinnfolk som kan åpne en dør til lykke og gode følelser! Hvis du bare legger bitterheten til side og tør å åpne deg igjen. Jeg er sikker på at du har en illusjon om det perfekte kvinnemenneske for deg du også. Plutselig kan den illusjonen bli en virkelighet
Gjest Anna.S Skrevet 1. mai 2012 #49 Skrevet 1. mai 2012 ...og der fikk vi nok en tråd til å handle om Steinar. Må få han på gli så slipper vi at han er så sur og grinete og okkuperer alle trådene
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #50 Skrevet 1. mai 2012 Ja det finnes fantastiske flotte kvinnfolk som kan åpne en dør til lykke og gode følelser! Hvis du bare legger bitterheten til side og tør å åpne deg igjen. Jeg er sikker på at du har en illusjon om det perfekte kvinnemenneske for deg du også. Plutselig kan den illusjonen bli en virkelighet I øyeblikket er det ikke en illusjon engang.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. mai 2012 #51 Skrevet 1. mai 2012 Det finnes andre saker og ting i dette livet enn bare gærne kvinnfolk. Heldigvis! Så hvorfor er du da så opphengt i dette ene klin gærne kvinnfolket?
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #52 Skrevet 1. mai 2012 Så hvorfor er du da så opphengt i dette ene klin gærne kvinnfolket? Gammel vane er vond å vende. Men det går over etterhvert. Som det har gjort tidligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå