Gå til innhold

Forelsket i en illusjon?

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg var i samme situasjon med xen min for noen år siden. Jeg trodde jeg skulle dø på meg når vi skulle møtes, og hadde nøyaktig de samme tankene som deg. Det var kleint i ca en time, og så ble det veldig, veldig fint. Den illusjonen overlevde overgangen til virkeligheten. Man har ingen garantier, men det skjer.

Lykke til!;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg pleier å syke meg helt bed før første date. Når det da viser seg at han er en normal og sjarmerende fyr blir jeg positivt overrasket.

AnonymBruker
Skrevet

ts her.

Ja. Nå har det seg slik at jeg tok vekk en god del av forventnigene igår, og synes derfor at det var ok at han ringte meg i går kveld...

Var riktig å skru ned forventningene, for selv etter det så ble jeg skuffet. Han sa nesten ingenting. Kanskje sjenert :vetikke: , men jeg vil ikke være den eneste. Så jeg/vi pinte oss gjennom den samtalen, som varte i ca 20min. Siden da har han vært litt "slesk", og jeg vurderer om jeg skal dra på date i det hele tatt....

Forslag?

Gjest Vampen
Skrevet

ts her.

Ja. Nå har det seg slik at jeg tok vekk en god del av forventnigene igår, og synes derfor at det var ok at han ringte meg i går kveld...

Var riktig å skru ned forventningene, for selv etter det så ble jeg skuffet. Han sa nesten ingenting. Kanskje sjenert :vetikke: , men jeg vil ikke være den eneste. Så jeg/vi pinte oss gjennom den samtalen, som varte i ca 20min. Siden da har han vært litt "slesk", og jeg vurderer om jeg skal dra på date i det hele tatt....

Forslag?

Var det første gangen dere snakket sammen?

AnonymBruker
Skrevet

Var det første gangen dere snakket sammen?

Ja.

ts

Gjest Vampen
Skrevet

Ja.

ts

Isåfall kan det være nerver. Jeg har hatt første samtaler av den typen som ikke er i nærheten av å si noe om hvem jeg er. ;) Føler du at interessen døde helt, så er det jo ingen vits i å true seg selv til å gå på en date. Men om du fortsatt er nysgjerrig, så kan du eventuelt prøve deg på en ny samtale og se om det går seg til. :)

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall kan det være nerver. Jeg har hatt første samtaler av den typen som ikke er i nærheten av å si noe om hvem jeg er. ;) Føler du at interessen døde helt, så er det jo ingen vits i å true seg selv til å gå på en date. Men om du fortsatt er nysgjerrig, så kan du eventuelt prøve deg på en ny samtale og se om det går seg til. :)

Det er akkurat det, jeg er ubeskrivelig usikker.. Jeg snakket da, og måtte "føre" samtalen. Han minnet meg veldig om en sær sær sær eks jeg hadde engang for lenge siden, og det var en grunn til at det ble slutt for å si det sånn....

Interessen dalte godt ja..

UFFF

ts

Gjest Vampen
Skrevet

Det er akkurat det, jeg er ubeskrivelig usikker.. Jeg snakket da, og måtte "føre" samtalen. Han minnet meg veldig om en sær sær sær eks jeg hadde engang for lenge siden, og det var en grunn til at det ble slutt for å si det sånn....

Interessen dalte godt ja..

UFFF

ts

Som sagt, jeg har liten tro på å presse frem en interesse som er borte. Men for å ta et eksempel, en gang skulle jeg ta ha en samtale av samme type. Jeg har ikke problemer med å snakke med folk, og synes sjelden det er skummelt å snakke med nye mennesker. Men av en eller annen grunn fikk jeg plutselig helt nervekrøll. Det var ILLE. Underveis i samtalen satt jeg med øynene lukket, bannet lydløst og fantaserte om å grave meg et hull i hagen. Det var som om alt som kom ut av meg plutselig bare var dumt, og jeg var veldig bevisst på at jeg ikke var meg selv. Det var litt sånn utavdegselvopplevelse, hvor jeg stod utenfor meg selv og var tilskuer til at jeg bare var helt fjern. :ler: At han faktisk ville snakke med meg igjen var et mirakel, og det gikk seg til etterhvert. ;) Så det KAN ha vært et innslag av nerver der. Men følg magefølelsen din. :)

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, jeg har liten tro på å presse frem en interesse som er borte. Men for å ta et eksempel, en gang skulle jeg ta ha en samtale av samme type. Jeg har ikke problemer med å snakke med folk, og synes sjelden det er skummelt å snakke med nye mennesker. Men av en eller annen grunn fikk jeg plutselig helt nervekrøll. Det var ILLE. Underveis i samtalen satt jeg med øynene lukket, bannet lydløst og fantaserte om å grave meg et hull i hagen. Det var som om alt som kom ut av meg plutselig bare var dumt, og jeg var veldig bevisst på at jeg ikke var meg selv. Det var litt sånn utavdegselvopplevelse, hvor jeg stod utenfor meg selv og var tilskuer til at jeg bare var helt fjern. :ler: At han faktisk ville snakke med meg igjen var et mirakel, og det gikk seg til etterhvert. ;) Så det KAN ha vært et innslag av nerver der. Men følg magefølelsen din. :)

:fnise: Ja, det var noen lunde slik jeg følte meg, bare at jeg ble irritert i tillegg fordi det bare var meg som måtte snakke. Jeg er heller ikke redd for eller har problemer med å snakke med fremmende, men dette var ikke særlig behagelig nei.

Kan jo hende det hadde blitt annerledes, men jeg ser mer for meg en date med Venner imorgen istedet for ham....

Jeg får gi beskjed imorgen, og tenke over hva jeg vil. Kanskje det hjelper å sove på det.

Jeg har nesten løpt til telefonen siste uken sånn i tilfelle mld fra ham, jeg har også snoket på face osv. Men siden samtalen igår har jeg ikke sneket på face en eneste gang, og når det tikker inn en mld er det så vidt jeg gidder å se etter 10min etterpå............

ts

Skrevet

ts her.

Forslag?

Hva mener du med at han har vært litt "slesk"?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at han har vært litt "slesk"?

At han spør etter bilder hele tiden. Han har allerede sett bilder, men vil ha av den snuskete sorten. Nei, det hjalp ikke å sove på det. Eller, da jeg våknet så hadde jeg drømt at jeg fikk mld om at han ikke kunne likevel. Jeg var lettet da jeg dobbelsjekket mobilen, og tenkte "faen" da jeg oppdaget det var en drøm :S

Litt av en utvikling fra torsdag? ;)

ts

Skrevet

At han spør etter bilder hele tiden. Han har allerede sett bilder, men vil ha av den snuskete sorten. Nei, det hjalp ikke å sove på det. Eller, da jeg våknet så hadde jeg drømt at jeg fikk mld om at han ikke kunne likevel. Jeg var lettet da jeg dobbelsjekket mobilen, og tenkte "faen" da jeg oppdaget det var en drøm :S

Litt av en utvikling fra torsdag? ;)

ts

Ja, alt som glimrer er ikke gull. Viser det seg.

Send ham en melding å si at du ikke ønsker å gå på noen date. At du føler at det ikke er det riktige å gjøre. Ønsk ham lykke til videre i livet.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det lureste altså?

Eller, jeg ser jo det selv, men jeg burde ikke gi ham en sjanse likevel?

ts

Skrevet

Det er det lureste altså?

Eller, jeg ser jo det selv, men jeg burde ikke gi ham en sjanse likevel?

ts

Hvorfor skal du gi ham en sjanse?

Dette er åpenbart en "slesk" fyr som bare er ute etter sex (med hvem som helst).

Kan det bli tydeligere?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du gi ham en sjanse?

Dette er åpenbart en "slesk" fyr som bare er ute etter sex (med hvem som helst).

Kan det bli tydeligere?

Og det at han sa han definitivt ikke vil ha sex på første date er bare bullshit ikke sant? Menn (og damer) er jo flink å si hva man vil andre skal tro.

Jeg har ikke sendt ham noen bilder hvertfall. Og når han vet at jeg ikke sender, så er han ikke like ivrig med tastingen heller.

:ler: ja, jeg leser gjennom dette selv. Konklusjonen derimot, jeg hater å måtte skuffe noen/"skuffe" ham... Og så er han så ufattelig fin å se på :sjenert:

ts

Skrevet

Og det at han sa han definitivt ikke vil ha sex på første date er bare bullshit ikke sant? Menn (og damer) er jo flink å si hva man vil andre skal tro.

Jeg har ikke sendt ham noen bilder hvertfall. Og når han vet at jeg ikke sender, så er han ikke like ivrig med tastingen heller.

:ler: ja, jeg leser gjennom dette selv. Konklusjonen derimot, jeg hater å måtte skuffe noen/"skuffe" ham... Og så er han så ufattelig fin å se på :sjenert:

ts

Jepp, dette er helt klart en fyr full av bullshit (tomt pissprat).

Det du burde gjort var å be han dra til helvete, men skriv heller det første jeg nevnte ;)

Og sørg for at du kvitter deg med han. Alt som glimrer er altså ikke gull. Tvert imot.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, da har jeg gitt beskjed. Jeg var faktisk så "grei" at jeg ringte. Han sa fint lite, bare mumlet..

Så hva nå.. Date Steinar? :fnise:

Og så har jeg fått bekreftet nok en gang at magefølelsen er det viktigste man har ;)

ts

• Liker 1
Skrevet

Jepp, da har jeg gitt beskjed. Jeg var faktisk så "grei" at jeg ringte. Han sa fint lite, bare mumlet..

Så hva nå.. Date Steinar? :fnise:

Og så har jeg fått bekreftet nok en gang at magefølelsen er det viktigste man har ;)

ts

Magefølelsen er det viktigste man har, ja.

Og jeg er nok ikke klar for noen date med noen, er jeg redd.

Dessuten kan jeg aldri tenke meg at du ligger innenfor mitt aldersegment, eller at du bor nær nok ;)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Magefølelsen er det viktigste man har, ja.

Og jeg er nok ikke klar for noen date med noen, er jeg redd.

Dessuten kan jeg aldri tenke meg at du ligger innenfor mitt aldersegment, eller at du bor nær nok ;)

Slutt å tulle. Klart du er klar for å date!

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er enig med Steinar. Han der som du skulle på date med er ikke verdt tiden din. Hopp rett inn på nettet og finn deg en annen date til lørdag. Menn som begynner å skal ha bilder osv før date er ikke noe å samle på!

Og jeg mener at kjemi over telefon er ultraviktig. Noen ganger kan man ha super kjemi over telefon og så dritt i virkeligheten, men omvendt har jeg ikke opplevd.. og jeg har jo datet litt da.. :sjenert:

Og Steinar, jeg sier som _blomsten_ klart du er klar for date! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...