Gå til innhold

Jeg har et fritidsproblem..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ser man egentlig hvor mange +er man har? =P

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du går innpå profilen din, så står det feks: rykte 1450 under bildet ditt. Det er plussene :)

• Liker 2
Skrevet

Nei takk, du har alt for mange innlegg. Et sted går grensen :sjenert:

:sukk:

• Liker 4
Gjest Mildrid
Skrevet

Du skulle valgt meg. Jeg har dobbelt så mange plusser som innlegg, så det hadde gått radig!

• Liker 2
Skrevet

Hva er offentlige plusser? Er plussene her unntatt offentlighet?

Det jeg mente var at jeg har vært på endel andre forumer kan alle se hvem som har plusset den enkelte brukers innlegg på selve innlegget. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Nå har jeg sittet i hele kveld og plusset innlegg til brukeren jeg stalker. I dag så hadde brukeren 500 plusser, så målet mitt var å plusse så mange innlegg at brukeren fikk 1000 plusser i løpet av kvelden. Og jeg klarte et NESTEN! Jeg kom til 922 plusser!

Og da jeg klarte 922 plusser så kom det en beskjed på skjermen "Du har brukt opp dine positive tilbakemeldinger for dagen".

Men jeg klarte det nesten :danser:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

:sukk:

Unskyld, det har ingenting med deg å gjøre :klem: men du har bare litt for mange innlegg..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Nå har jeg sittet i hele kveld og plusset innlegg til brukeren jeg stalker. I dag så hadde brukeren 500 plusser, så målet mitt var å plusse så mange innlegg at brukeren fikk 1000 plusser i løpet av kvelden. Og jeg klarte et NESTEN! Jeg kom til 922 plusser!

Og da jeg klarte 922 plusser så kom det en beskjed på skjermen "Du har brukt opp dine positive tilbakemeldinger for dagen".

Så flink du er :):klemmer:

• Liker 3
Skrevet

Da vet vi at vi kan gi maks 922 plusser om dagen :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søtt :klem:

Men TS, er det du som har sørget for at Bertine Zetlitz har sykt mange høringer på helt random sanger på Wimp? :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du finner bruker-IDen (brukernummeret) kan du legge det til slutten av denne URLen for å finne alle trådene han har postet i:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&search_app=&mid=

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gal jeg også ts.. Jeg plusser alle, jeg!

MissPluss :hjerte:

• Liker 3
Skrevet

Weeel....good luck with that :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Da vet vi at vi kan gi maks 922 plusser om dagen :)

Tror det tallet må ha blitt justert ganske nylig, får ofte den meldingen, men jeg har så store lesevansker at jeg vet jeg ikke har klart å lese så mye på et døgn engang...

AnonymBruker
Skrevet

Tror det tallet må ha blitt justert ganske nylig, får ofte den meldingen, men jeg har så store lesevansker at jeg vet jeg ikke har klart å lese så mye på et døgn engang...

jeg er forresten en helt ny ab

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvordan ligger du an ts? Sliten i fingern?

• Liker 1
  • 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Haha ble du ferdig?

Anonym poster: 0165be254b36534b91433b0260ebaedf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...