Gå til innhold

Jeg har et fritidsproblem..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stalker en bruker for å gi brukeren så mange plusser som overhode mulig. Målet mitt er at brukeren til slutt skal få like mange plusser som brukeren har innlegg. Derfor må jeg også lete i gamle tråder etter innlegg til brukeren så jeg får plusset innleggene. Uansett hva brukeren har skrevet, så plusser jeg. Det er mitt lille prosjekt :fnise:

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, skulle ønske det var meg som hadde en plussestalker. eller aller helst MANGE plussestalkere.

jeg liker plusser. :sjenert:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg regner med du ikke kan si hvem det gjelder, men hvorfor har akkurat denne brukeren blitt den helige utvalgte? :ler:

• Liker 2
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Haha, jeg regner med du ikke kan si hvem det gjelder, men hvorfor har akkurat denne brukeren blitt den helige utvalgte? :ler:

Dette lurer jeg også på :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Det er sikkert meg. Nærmer meg stygt likt antall plusser som innlegg.

Sikkert fordi jeg er så kul :lur:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg fant ut at brukeren jeg stalker har 5000 innlegg og 500 plusser.. Dette kommer til å ta en tid :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke meg ihvertfall. Si hvem det er da! Må du fortsette å følge etter brukeren når du har oppnådd målet ditt for å holde antall plusser og innlegg likt også?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg fant ut at brukeren jeg stalker har 5000 innlegg og 500 plusser.. Dette kommer til å ta en tid :sukk:

Da er det ikke en veldig populær bruker så hun blir sikkert veldig glad for alle plussene.

• Liker 2
Skrevet

Ja, ja. Da er det ikke meg.

Lite plusser til alle de innleggene. Enten så er det en upoulær person eller en med dagbok.

Nettet snører seg sammen om den stalkede personen....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan avsløre at det er en mann. Men hvorfor skjekket jeg ikke innleggene til brukeren før jeg begynte med dette prosjektet?? Jeg kan ikke gi meg før jeg har nådd målet :lete:

• Liker 5
Skrevet

ojda, det e virkelig ett fritisproblem! Hvorfor i alle dager gidder du å gjøre det? :P

• Liker 1
Skrevet

Kan avsløre at det er en mann. Men hvorfor skjekket jeg ikke innleggene til brukeren før jeg begynte med dette prosjektet?? Jeg kan ikke gi meg før jeg har nådd målet :lete:

Kan hjelpe deg jeg. Bare si hvem det er du :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meg ihvertfall. Si hvem det er da! Må du fortsette å følge etter brukeren når du har oppnådd målet ditt for å holde antall plusser og innlegg likt også?

Selvfølgelig. Må holde innlegg og plusser stabilt hele tiden

• Liker 3
Skrevet

Et snev av nevroser kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Tenk om brukeren (etter at du har oppnådd balanse) får noen innlegg uten plusser slettet og plutselig har flere plusser enn innlegg? Og slutter å poste? :sjokkert: Fikk du angst nå?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...