Gå til innhold

Sur!


klinkokos

Anbefalte innlegg

Helt alvorlig talt!!

I en alder av 38 år er jeg sur på kjæresten min fordi han ikke likte en status på FB min. Jeg hadde da tagget han ifm en aktivitet vi skulle gjøre i lag og "alle" andre enn han likte den.

Jeg skriver aldri noen verdens ting om at jeg har kjæreste, at jeg savner han, hjerter på veggen osv osv...fordi jeg vet at han ikke liker/gjør sånne ting og synes det er klissete.

Men denne statusen var bare morsom og allikevel... Og ja han har vært pålogget og sett den. Men like andre damer sine statuser...jadda!!

Får liksom ingenting gratis hos denne mannen..ingen tegn til at han har kjæreste på FB, ikke møtt noen venner, ikke er han romantisk, ikke er han kosen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DUMP HAN!!!!

:ironi:

Nei, men ærlig talt. Virker ikke som om du er så fornøyd med han om du klager på alt det negative og ikke får frem noen positive sider med han. Facebook er ikke virkeligheten, det er bare et bilde av de "perfekte" livene til folk.

Det med at han ikke lot deg møte vennene hans kan jo være av forskjellige årsaker. Hvor lenge har dere vært sammen? Bestekompisen til typen min ville ikke møte meg før han og jeg har vært sammen en stund, pga at typen min hadde en del "damer" før meg, og kompisen var lei. Kanskje det er samme med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ingenting om hvor lenge dere har vært kjærester?

Hva er bra med denne mannen og deres forhold?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker må slutte å leve gjennom fb, og forvente ting som kanskje aldri vil skje. Hvordan er han med deg i hverdagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tatt det at du ikke får møte vennene hans mer seriøst. Du er sikker på at han ikke har noen andre? I hvert fall hvis dere har vært sammen en stund så er det en stor varsellampe for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du sammen med han når du bare ser det negative i han? Det er jo bare en dum status!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alvorlig talt!!

I en alder av 38 år er jeg sur på kjæresten min fordi han ikke likte en status på FB min. Jeg hadde da tagget han ifm en aktivitet vi skulle gjøre i lag og "alle" andre enn han likte den.

Likte han ikke en status på FB som du hadde skrevet fordi han ikke trykket på like-knappen?

Det er vel forskjell på å ikke trykke på "like" knappen på FB - og det å uttrykke i RL at han ikke liker statusoppdateringen?

Det å ikke trykke på like-knappen betyr ikke at man ikke liker - men at man ikke trykker på den knappen. Tror du drar for mye betydning ut av dette...

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...