Gå til innhold

Han dumper meg


Gjest Sveket eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Sveket eller?

Pga at jeg ikke blir gravid. Han er 50 og jeg er 43. Han holder ikke ut tanken på å ikke få egne barn? (Jeg har to fra før)

Er det midtlivskrise på gang eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg takler heller ikke tanken på å ikke få egne barn, og jeg er langt fra femti.

Men ville du dumpet en du allerede elsker for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad til! Hvis det er derfor han er med deg.... Han burde skaffet seg barn for 25 år siden. La han lete etter en 35 åring og se om han finner kjærligheten da... Hahaha, hadde jeg sagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Men ville du dumpet en du allerede elsker for det?

Har aldri vært i den problemstillingen. Det er ca. de to største ønskene jeg har i livet. Både en jeg elsker og mine egne barn, så aner ikke hva som skjer om jeg må velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke han skrevet en tråd her tidligere? Var samme aldersforskjellen, hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva har dere gjort for å bli gravide da?

Er det sjekket at dere faktisk er fertile?

Stress er naturens beste prevensjon..

Dere er josåpass opp i årene at jeg synes og det er på tide å tenke om det er egoistisk å få barn eller ikke.

Jeg synes det, for dere blir gamle foreldre. Tenkt på slik litt før....

Foruten om er det jo ganske vanskelig å si noe om man ville gjort dette eller ei, men er jo ikke uvanlig at folk går fra hverandre av årsaker som dette. Da er de derimot en del yngre da og har mer tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville funnet meg en kjæreste som så på meg som en fantastisk herlig kvinne, og ikke som en rugemaskin.

Ser også for meg hva slags verdier han ville lært dette barnet..... Hm. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke han skrevet en tråd her tidligere? Var samme aldersforskjellen, hvertfall...

Tenkte akkurat på det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga at jeg ikke blir gravid. Han er 50 og jeg er 43. Han holder ikke ut tanken på å ikke få egne barn? (Jeg har to fra før)

Er det midtlivskrise på gang eller?

Skjønner han, jeg. Hvis han virkelig ønsker å få barn og du ikke kan gi han det så vil han finne en ny en. Ønsket om barn er tydeligvis sterkere enn kjærligheten til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...