Gå til innhold

Hvor kan jeg få solgt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en helt ny og ubrukt pc + skjerm liggende, da jeg har fått ny på forsikring og ønsker ikke lenger å ha dobbelt opp. Har lagt det ut på finn, men får ingen respons.. Prisen ligger oppe mot 10000 opprinnelig i butikk, og jeg vil selge for 6500-7000. Som sagt, uåpnet begge produkter. Noen som kan si meg hvordan jeg kan få solgt dette? :) takker for råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en helt ny og ubrukt pc + skjerm liggende, da jeg har fått ny på forsikring og ønsker ikke lenger å ha dobbelt opp. Har lagt det ut på finn, men får ingen respons.. Prisen ligger oppe mot 10000 opprinnelig i butikk, og jeg vil selge for 6500-7000. Som sagt, uåpnet begge produkter. Noen som kan si meg hvordan jeg kan få solgt dette? :) takker for råd :)

Gi en god beskrivelse med spesifikasjoner av produktene.

Bruk gjerne tekst fra annonsen til butikken du kjøpte i fra.

Bruk gode bilder.

Ikke nevn forsikringsoppgjør etc. i annonsen, da kan folk tro at noe er galt eller deffekt selv om du skriver nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg fant den (DT.SGKEQ.004). Du oppgir ingen spesifikasjoner og smått med info om hva som følger med, så det er nokså fikkel for folk å finne ut hva du egentlig selger. De som klarer å finne det ut klarer nok også å finne ut at man kan få en tilsvarende PC for mindre enn 7000 ved å handle et annet sted enn Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg fant den (DT.SGKEQ.004). Du oppgir ingen spesifikasjoner og smått med info om hva som følger med, så det er nokså fikkel for folk å finne ut hva du egentlig selger. De som klarer å finne det ut klarer nok også å finne ut at man kan få en tilsvarende PC for mindre enn 7000 ved å handle et annet sted enn Elkjøp.

Er PC og skjerm for 7000... :) skal fikse på teksten, takk for råd! Har iallefall satt ned prisen fra original, så vil jo si at det er en god pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...