*Shira* Skrevet 29. januar 2004 #21 Skrevet 29. januar 2004 Stakkars lille rike pike. Hun har jobbet og stått på hun! Men hun lever i en helt obsurd verden. Jeg er glad jeg er anonym og sånn passe rik.
Saga Skrevet 29. januar 2004 #22 Skrevet 29. januar 2004 Jeg er glad folk ikke forventer at jeg skal gi penger til veldedighet etter lommeboka mi.
Gjest sexysadie Skrevet 29. januar 2004 #23 Skrevet 29. januar 2004 Jo-Lo bryr jeg meg ingenting om. Hun er da bare ett menneske som går på do ogf driter på lik linje med oss andre.
Anna Lovinda Skrevet 29. januar 2004 #25 Skrevet 29. januar 2004 Det var da vodsomt så "jantete" det var inne på KG for tiden? Hvis man har penger, så må man da få lov til å bruke dem på hva pokker man vil - uten å få et surmaget forbrukspoliti på nakken! Makan!
Saga Skrevet 30. januar 2004 #26 Skrevet 30. januar 2004 Det var da vodsomt så "jantete" det var inne på KG for tiden? Hvis man har penger' date=' så må man da få lov til å bruke dem på hva pokker man vil - uten å få et surmaget forbrukspoliti på nakken! Makan! [/quote'] La J.Lo. kose seg med pelskåpene sine 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå