Gå til innhold

Skjer med "gæmliser" som tror de ha sjans?


Gjest Jente22

Anbefalte innlegg

Det gjelder for alle venninnene mine også ;)

Joda, men verden er nok litt større enn bobla du lever i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje DU trenger en lite wakeup call som forteller deg at alle slettes ikke er som deg? Hvorfor i helvete tror du Hugh Hefner (Playboykongen) drar damer som er laaaaangt under hans alder? Retard.

Hugh ble jo dumpet av forloveden en uke før bryllupet eller noe? Hun var visst ikke så interssert likevel :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje DU trenger en lite wakeup call som forteller deg at alle slettes ikke er som deg? Hvorfor i helvete tror du Hugh Hefner (Playboykongen) drar damer som er laaaaangt under hans alder? Retard.

De vil ha penger og en egen bildeserie i Playboy. Tror du det er rynkene hans de lar seg sjarmere av?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men verden er nok litt større enn bobla du lever i :)

Kanskje.

Elleeer kanskje jenter ikke er så interessert i gamlinger som dere menn tror. Virker som menn som ikke klarer å sjekke når de er unge tror det kommer til å bli så mye lettere når de blir eldre. Som om aldring hjelper, liksom. :tongue:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men verden er nok litt større enn bobla du lever i :)

Hva er det som gjør din boble større enn min?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje.

Elleeer kanskje jenter ikke er så interessert i gamlinger som dere menn tror. Virker som menn som ikke klarer å sjekke når de er unge tror det kommer til å bli så mye lettere når de blir eldre. Som om aldring hjelper, liksom. :tongue:

De fleste har vel klart å sjekke hele livet :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hugh ble jo dumpet av forloveden en uke før bryllupet eller noe? Hun var visst ikke så interssert likevel :fnise:

Det finnes mange der hun kommer fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ha penger og en egen bildeserie i Playboy. Tror du det er rynkene hans de lar seg sjarmere av?

Og poenget er?

Tror du det plager ham? Tvert imot. Han har hatt suksess og er rik, og kan ligge med de fineste damene i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

= Myte

Jeg kjenner ingen ungpiker som heller vil ha 40-50-åringer enn folk på vår egen alder.

20-åringer elsker 40-50-åringer? I think not.

Vel, jeg gjør det, selv om jeg ikke er 20 lenger, var det bare de over 40 som jeg var tiltrukket av. Min bestevenninne ble sammen med mannen sin når hun var 20 og han 50. Noen liker best at en partner er endel eldre, men jeg skal ikke påstå vi er så mange...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente21

Dette stemmer ikke. Selv om noen mennesker har sjans på folk som er yngre, betyr ikke det at 20-åringer har lyst til å ligge med den jevne 40-50-åring. Jeg er 21 år selv, og all verdens status og penger kunne ikke fått meg til å falle for en slapp gamling. Mange menn som trenger en reality-check. Stakkars :fnise:

Ikke sant :fnise:

Jeg vet om en jente som falt for en gutt som er ti år eldre - men denne gutten ser ut som en tyveåring. Hadde han sett ut som den jevne 40-5-åring, så hadde han nok ikke hatt sjans, nei. Jeg personlig kunne ikke falt for en gamling, uansett hvor bra han ser ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente21

Joda, men verden er nok litt større enn bobla du lever i :)

Uff, stakkars, gamle mannen :kose: Sannheten kan være vond og hard.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget er?

Tror du det plager ham? Tvert imot. Han har hatt suksess og er rik, og kan ligge med de fineste damene i verden.

Poenget er at det det ikke beviser en dritt om at unge jenter liker gamliser. De ville likt ham enda bedre hvis han var 20 med samme status. Da kunne de sikkert vært tiltrukket av ham også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje DU trenger en lite wakeup call som forteller deg at alle slettes ikke er som deg? Hvorfor i helvete tror du Hugh Hefner (Playboykongen) drar damer som er laaaaangt under hans alder? Retard.

Hugh Hefner, ja. Hvilken typer damer er det han tiltrekker? Glamour modeller og klatremuser, ja! Kan ikke sammenligne Hughs playboy-mansion med virkeligheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er at det det ikke beviser en dritt om at unge jenter liker gamliser. De ville likt ham enda bedre hvis han var 20 med samme status. Da kunne de sikkert vært tiltrukket av ham også.

Hvilken rolle spiller dette, såfremt de får pult? Dere damer tror det handler om romantikk for menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller dette, såfremt de får pult? Dere damer tror det handler om romantikk for menn.

Det burde spille en rolle for de patetiske gamlisene uten penger og status som Hugh Hefner, som tror de fortsatt kan sjekke opp ungjenter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rolle spiller dette, såfremt de får pult? Dere damer tror det handler om romantikk for menn.

:skratte: Det finnes noen som er villige til å gjøre alt for penger. Se bare på paradise hotel-deltakere eller prostituerte for den saks skyld. (Playboy-jentene er jo i bunn å grunn prostituerte). Uansett, det faktum at noen er villige til å gjøre hva som helst for penger, for eksempel å ha sex med en gamling, betyr ikke det at vanlige norske jenter er interessert i 40-50-åringer. Vanskelig for enkelte å skjønne tydeligvis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det burde spille en rolle for de patetiske gamlisene uten penger og status som Hugh Hefner, som tror de fortsatt kan sjekke opp ungjenter.

Det dere damer ikke forstår er at selv om 10 damer sier nei, ler av ham og håner ham, så er det fremdeles ei som sier ja. Hvis det var sjanseløst så ville de heller ikke ha prøvd.

Uansett - Menn skal ha selvtillit og prøve seg på dere. Men bare de dere liker :skratte:

Kvinnelogikk er søtt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Det finnes noen som er villige til å gjøre alt for penger. Se bare på paradise hotel-deltakere eller prostituerte for den saks skyld. (Playboy-jentene er jo i bunn å grunn prostituerte). Uansett, det faktum at noen er villige til å gjøre hva som helst for penger, for eksempel å ha sex med en gamling, betyr ikke det at vanlige norske jenter er interessert i 40-50-åringer. Vanskelig for enkelte å skjønne tydeligvis.

Har du tungt for det? Tror du ei billig fitte er bedre enn ei dyr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere damer ikke forstår er at selv om 10 damer sier nei, ler av ham og håner ham, så er det fremdeles ei som sier ja. Hvis det var sjanseløst så ville de heller ikke ha prøvd.

Uansett - Menn skal ha selvtillit og prøve seg på dere. Men bare de dere liker :skratte:

Kvinnelogikk er søtt.

Menn på min egen alder kan gjerne prøve seg, de - men gamle griser kan holde seg unna,ja!

Mannelogikk er søtt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tungt for det? Tror du ei billig fitte er bedre enn ei dyr?

Har DU tungt for det? Selv om gamliser får kjøpt prostituerte sier ikke det noe om at de har sjans på yngre damer.

Ingen sammenheng der, ser du :filer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...