Gå til innhold

Skjer med "gæmliser" som tror de ha sjans?


Gjest Jente22

Anbefalte innlegg

Gjest Jente22

Jeg opplevde en gang i hjemkommunen min, som er liten, å bli lagt an på av en 70-åring på byen! Han spurte rett ut om jeg ble med han hjem for å knulle! Da ble jeg kvalm... Og fyren er en lokal engasjert fyr som er ofte i lokalavisa pga div. Nesten så jeg kontaktet lokalavisa for å fortelle de hva han driver på med, jeg blir ennå kvalm hver gang jeg ser han i avisa el på ordentlig. Jeg var ca 25 år da, er nesten 30 år nå, og kunne ennå ikke tenke meg til å dele seng med en så gammel fyr, nei fy...

En gang så jeg på nattbussen ei som så ut som at hun var 18-20 år som satt på fanget til en fyr som var minst 40 år og råklinet! (de fikk MANGE blikk) Hver sin smak, jeg foretrekker de på min egen alder og det har jeg alltid gjort.

70 år? :eeeh:

Opplevde en gang at en mann (ganske full vel å merke) begynte å gi meg komplimenter for utseendet, spurte om jeg ville ha en drink (jeg svarte nei takk siden jeg ikke var interssert). Han spurte hvor gammel jeg var, og begynte å fortelle om barna hans som var på samme alder som meg. Virket ikke som han syntes det var rart at han samtidig prøvde å sjekke meg opp. Mens han snakket kom han altfor nært og la til slutt armen rundt livet mitt. Klarte å vri meg unna før han fikk bestilt den drinken, heldigvis, tror ikke han ville akseptert et nei, og da ville jeg på en måte vært stuck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

charles-bukowski.jpg

Denne grisestygge mannen boltret seg i sin tid i vakre ungjenter som kom på løpende bånd.

Det er helt utenkelig at en eldre kvinne med like uheldig utseende skulle ordne masse unge kjekkaser.

Realiteten er at menn kan dra damer når de blir eldre, kvinner går ut på dato langt kjappere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde en gang i hjemkommunen min, som er liten, å bli lagt an på av en 70-åring på byen! Han spurte rett ut om jeg ble med han hjem for å knulle! Da ble jeg kvalm... Og fyren er en lokal engasjert fyr som er ofte i lokalavisa pga div. Nesten så jeg kontaktet lokalavisa for å fortelle de hva han driver på med, jeg blir ennå kvalm hver gang jeg ser han i avisa el på ordentlig. Jeg var ca 25 år da, er nesten 30 år nå, og kunne ennå ikke tenke meg til å dele seng med en så gammel fyr, nei fy...

Kontakte lokalavisen for å fortelle "hva han driver med"? Mener du at det er en sensasjon at han la an på en voksen dame? :gjeiper:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente i begynnelsen av tyveårene, som flere ganger har opplevd at halvgamle menn prøver seg både på meg og jevngamle venninner mens vi er ute på byen. Flere av dem er veldig pågående, virker veldig fulle, kommer ubehagelig nært og virker ikke som de aksepterer avvisning. Skjønner ikke hva greia er? Vi er såklart mer opptatt av kjekke gutter på vår egen alder, ikke folk på alder med foreldrene våre :glare: . Hvorfor tror disse mennene de har sjans?

Fordi de vet at damer liker menn med selvtillit, som tør å prøve seg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg tror mange menn rett og slett ikke innser at de er blitt "gamle". De tror de er like kjekke og attraktive som før, bare at nå har de kanskje mer penger, finere bil og annet som liksom gjør dem enda mer attraktive. Det overrasker meg stadig hvor god selvtillit mange menn har, at de i fullt alvor tror at unge jenter er kåte på dem og vil høre om pikken egenskapene, erfaringene, mulighetene deres.

:sjenert::rodme:

Sånn helt ærlig så kjenner jeg meg igjen (litt) og tror absolutt du har et poeng. Og det er litt flaut ja :sukk:

Samtidig skal det sies at det er ikke spesielt vanskelig å hooke opp med sneller på 20+ når du har passert 40, henger kanskje sammen med det du blant annet hevder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du ikke kjenner noen, så er det en myte? Jeg kjenner noen, så for meg er det ikke en myte.

Jeg har et veldig stort nettverk og jeg kjenner ingen jenter på min alder som har falt for disse gamlingene - Det er sikkert noen som har gjort, men da holder de det godt skjult :fnise: Jeg og venninnene mine avviser eldre menn konsekvent.

Hilsen jente i begynnelsen av tyveårene som IKKE setter pris på at gamle\eldre menn sjekker meg opp. Jeg kan gå så langt som å si at jeg syns det er ufyselig. Det spiller ingen rolle uansett hvor mye penger han har. Jeg er ikke interessert i å finne noen som kan ta vare på meg når jeg kan gjøre det fint selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi de vet at damer liker menn med selvtillit, som tør å prøve seg :)

Nei, det er bare menn som damene liker som skal ha selvtillit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men menn er kanskje vant til å bli avvist av kvinner de legger an på, hvis de er sånn som legger an på kvinner hele tiden mener jeg, da får de også en del avvisninger, også som unge. Så fortsetter de å bli avvist (uten å bry seg så mye om det) men uten å skjønne at de nå blir avvist pga alderen. De driter rett og slett i det, føler seg ikke ydmyket, de fyrer løs og håper at det blir et treff til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charles-bukowski.jpg

Denne grisestygge mannen boltret seg i sin tid i vakre ungjenter som kom på løpende bånd.

Det er helt utenkelig at en eldre kvinne med like uheldig utseende skulle ordne masse unge kjekkaser.

Realiteten er at menn kan dra damer når de blir eldre, kvinner går ut på dato langt kjappere.

Bare fordi groupies ligger med alle som har vært på tv eller spilt i en film, så betyr det ikke at vanlig jenter ville gjort det. Jeg hadde kastet drinken min på ham om han hadde prøvd seg på meg og ikke akseptert avvisningen, for, ja, han hadde blitt avvist relativt raskt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig stort nettverk og jeg kjenner ingen jenter på min alder som har falt for disse gamlingene - Det er sikkert noen som har gjort, men da holder de det godt skjult :fnise: Jeg og venninnene mine avviser eldre menn konsekvent.

Hilsen jente i begynnelsen av tyveårene som IKKE setter pris på at gamle\eldre menn sjekker meg opp. Jeg kan gå så langt som å si at jeg syns det er ufyselig. Det spiller ingen rolle uansett hvor mye penger han har. Jeg er ikke interessert i å finne noen som kan ta vare på meg når jeg kan gjøre det fint selv.

Jeg synes det er ufyselig når middelaldrende damer sminker seg og legger i vei til byen. Akkurat som om noen vil ha skrukkeskinnene. Det burde vært forbudt for mindre pene damer å gå ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ufyselig når middelaldrende damer sminker seg og legger i vei til byen. Akkurat som om noen vil ha skrukkeskinnene. Det burde vært forbudt for mindre pene damer å gå ut.

Er det noen som har sagt at gamlis-mennene ikke får gå ut? Nei!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sagt at gamlis-mennene ikke får gå ut? Nei!

De får gå ut, men ikke snakke med noen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er ufyselig når middelaldrende damer sminker seg og legger i vei til byen. Akkurat som om noen vil ha skrukkeskinnene. Det burde vært forbudt for mindre pene damer å gå ut.

En som følte seg truffet her, ja :fnise:

Mindre pene gutter kan gjerne sjekke opp damer på sin egen alder, ingen problemer med det - men når gamle menn tror de ha sjansen på jenter som er mye yngre... Vel, det er ganske patetisk, og, ja, det er mange som ler av dem - dette gjelder ikke bare jentene, men guttene også!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får gå ut, men ikke snakke med noen?

Du ser ingen forskjell på å snakke med folk og å legge an på jenter unge nok til å være døtrene deres?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får gå ut, men ikke snakke med noen?

Dette handler ikke om hva folk har lov til og ikke. Det dreier seg egentlig mer om at noen unge jenter synes at det er ubehagelig at betydelig eldre menn legger an på dem. Dette gjelder ikke menn generelt, men noen menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

charles-bukowski.jpg

Denne grisestygge mannen boltret seg i sin tid i vakre ungjenter som kom på løpende bånd.

Det er helt utenkelig at en eldre kvinne med like uheldig utseende skulle ordne masse unge kjekkaser.

Realiteten er at menn kan dra damer når de blir eldre, kvinner går ut på dato langt kjappere.

Dette stemmer ikke. Selv om noen mennesker har sjans på folk som er yngre, betyr ikke det at 20-åringer har lyst til å ligge med den jevne 40-50-åring. Jeg er 21 år selv, og all verdens status og penger kunne ikke fått meg til å falle for en slapp gamling. Mange menn som trenger en reality-check. Stakkars :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som følte seg truffet her, ja :fnise:

Mindre pene gutter kan gjerne sjekke opp damer på sin egen alder, ingen problemer med det - men når gamle menn tror de ha sjansen på jenter som er mye yngre... Vel, det er ganske patetisk, og, ja, det er mange som ler av dem - dette gjelder ikke bare jentene, men guttene også!

Mennene ler godt de også, når dama blir med hjem.

Jeg tror dere trenger å komme dere vekk en stund fra den lille byen dere bor i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer ikke. Selv om noen mennesker har sjans på folk som er yngre, betyr ikke det at 20-åringer har lyst til å ligge med den jevne 40-50-åring. Jeg er 21 år selv, og all verdens status og penger kunne ikke fått meg til å falle for en slapp gamling. Mange menn som trenger en reality-check. Stakkars :fnise:

Kanskje DU trenger en lite wakeup call som forteller deg at alle slettes ikke er som deg? Hvorfor i helvete tror du Hugh Hefner (Playboykongen) drar damer som er laaaaangt under hans alder? Retard.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje DU trenger en lite wakeup call som forteller deg at alle slettes ikke er som deg? Hvorfor i helvete tror du Hugh Hefner (Playboykongen) drar damer som er laaaaangt under hans alder? Retard.

Det gjelder for alle venninnene mine også ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...