Gå til innhold

Foreldrenes seksuelle fortid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Moren min er og har alltid vært litt løs (noe jeg har sett selv både i virkeligheten og på ungdomsbilder). Faren min var den typiske stille og sjenerte mannen som var kjempelykklig da han fikk napp med min pene og sjarmerende mor (fortalt av min far). Jeg ble unnfanget da de møttes igjen som voksne, bodde en liten periode som familie under ett tak.

Detaljer om sexlivet er noe annet.. Det jeg vet om mine foreldre synes jeg bare er hyggelig å vite. Selv om jeg har støtt på et bilde eller to og noen lyder jeg kunne vært foruten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom med storken. foreldrene mine har aldri hatt sex :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei. Skjønner heller ikke hvilken interesse folk skulle ha av å vite om sine foreldres sexliv heller. Jeg vil helst leve lykkelig uvitende med min illusjon om at de ikke har sex og at de eneste gangene de hadde sex var for å bli gravid med meg og søskenene mine..

Hadde dine foreldre sex? O_o

Jeg og mine søsken kom med storken, vi. Våre foreldre driver nemlig ikke med denslags aktiviteter.

:fnise:

Men sånn seriøst sett, det er ikke min sak noe mer enn hva mitt sexliv er deres sak. Utover at jeg med jevne mellomrom tyranniserer min yngste lillebror ved å fortelle ham om alle perversitetene det er mulig at de driver med (han ser så morsomt dårlig ut hver gang jeg finner på nye uhumskheter). Hvorvidt jeg tar feil eller ikke, vil jeg ikke vite noe som helst om. =P

Endret av Raven Emerald
  • Liker 4
Skrevet

Nei. Skjønner heller ikke hvilken interesse folk skulle ha av å vite om sine foreldres sexliv heller. Jeg vil helst leve lykkelig uvitende med min illusjon om at de ikke har sex og at de eneste gangene de hadde sex var for å bli gravid med meg og søskenene mine..

Den kan jeg signere. Noen illusjoner er godt å ha for behageligheten sin skyld, om ikke annet.

Forøvrig vet jeg at mine foreldre var og er hverandres første, men utover det holder jeg meg så langt unna deres privatliv på den fronten som overhodet mulig.

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Jeg vet at mamma hadde et kort forhold til broren til pappa

og at pappa hadde noen forhold på si.

Endret av Corto Maltese
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hadde dine foreldre sex? O_o

Jeg og mine søsken kom med storken, vi. Våre foreldre driver nemlig ikke med denslags aktiviteter.

:fnise:

Men sånn seriøst sett, det er ikke min sak noe mer enn hva mitt sexliv er deres sak. Utover at jeg med jevne mellomrom tyranniserer min yngste lillebror ved å fortelle ham om alle perversitetene det er mulig at de driver med (han ser så morsomt dårlig ut hver gang jeg finner på nye uhumskheter). Hvorvidt jeg tar feil eller ikke, vil jeg ikke vite noe som helst om. =P

Ja dessverre hehe. Husker jeg ikke var så gammel da jeg fikk vite det av storesøstra mi som hadde begynt å få seksualundervisning på skolen. Jeg bare nei, nei, nei, det har de ikke. hehe

Skrevet

Jeg ble kjøpt som bygge-sett på Rema 1000.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst ikke tenke på at foreldrene mine har hatt sex i det hele tatt. Da får jeg mest lyst til å dynke hjernen min i syre:P

Likevel vet jeg urovekkende mye om min mors sex-liv. Hele bare- og ungdomsskola og vgs. lå jeg på naborommet og måtte høre på mens hun grisepula sin nye ONS. Og når hun ble lei av dem jaga hun dem i underkøya på MITT rom. Måtte inn på rommet hennes bevæpna med hammer en gang da hun ble banka. Jess, koselig.

Skrevet

Jeg vet at de har vært kjærester siden hun var 16, og han 6 år eldre. Han hadde et par kjærester før henne, jeg har hørt et par navn.

Utover det er det vel begrenset hva hun har rukket, og han var jo ikke gamle gutten han heller. Nå har de snart vært sammen i 40 år.

Skrevet

Jeg vet mye mer enn jeg vil vite, haha

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg vil helst ikke tenke på at foreldrene mine har hatt sex i det hele tatt. Da får jeg mest lyst til å dynke hjernen min i syre:P

Likevel vet jeg urovekkende mye om min mors sex-liv. Hele bare- og ungdomsskola og vgs. lå jeg på naborommet og måtte høre på mens hun grisepula sin nye ONS. Og når hun ble lei av dem jaga hun dem i underkøya på MITT rom. Måtte inn på rommet hennes bevæpna med hammer en gang da hun ble banka. Jess, koselig.

Herlighet. Stakkars deg.

AnonymBruker
Skrevet

Mine unger har nok fått med seg litt mer enn ønskelig. Hvem har ikke blitt fersket?

Må bare si at jeg ønsker heller ikke å vite noe om ungers sexliv.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet at min mor ble misbrukt som barn, og voldtatt som ungdom. Min far har en lang historie med prostituerte bak seg, og det pågår nok ennå.

Gjest Gjest =D
Skrevet

Jeg tror mine foreldre er hverandres første, de har værtfall vært kjærester siden de var 16.

Når det gjelder sexlivet deres så er jeg absolutt ikke interessert i å vite noe som helst. Men min hjerne fungerer slik at jeg klarer å koble ut og ikke forestiller meg noe som helst når det gjelder mine foreldres sexliv, derfor har jeg ingen problemer med det fakta at de har sex. Mine foreldre er fortsatt i dag flørtete kjærester etter så mange år sammen (de har alltid vært det så lenge jeg kan huske), og de er veldig åpne rundt temaet sex i form av å innformere meg om fordeler og ulemper da jeg var ung og jeg vet de mener sex er viktig i et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere til deres foreldre sin seksuelle fortid?

Lå de rundt, eller var de mest i forhold?

Og hvordan ble du unnfanget? ONS eller?

Jeg vet at mine foreldre var de første for hverandre. De møttes da mamma var 18 og pappa var 22 år. De forlovet seg ganske fort og giftet seg da de var 19 og 23.

Ellers har jeg ikke hatt noe interesse av mine foreldres sexliv.

Mamma og pappas søsken giftet seg også tidlig, og de giftet seg med den første de møtte. Men vet at noen hadde hatt en kjæreste eller to før de slo seg til ro med nr.3. Det vil jeg tro er naturlig.

Ellers har det vært noen dødsfall og skillmisser, så da har noen funnet seg samboer, eller giftet seg på nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Nei, så fælt! Hva feilte det moren din???

Greit, at hun hadde behov for ONS, men å sende de inn på rommet DITT i underkøya DI??? DET syns jeg er barnemishandling!

Tenk om de hadde misbrukt eller vært slem mot deg?

Hadde moren din en diagnose, eller var hun bare veldig dum?

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes to sett med mennesker som ikke har sex, foreldre og barn.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere til deres foreldre sin seksuelle fortid?

Lå de rundt, eller var de mest i forhold?

Og hvordan ble du unnfanget? ONS eller?

Ganske lett å svare på. Begge mine foreldre kommer fra überreligiøse familier. 100% sikker på at ingen av de har hatt sex med andre enn sin ektefelle. De er ganske konservative selv.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg trodde også at jeg kom med storken og at det alltid bare var mamma og pappa.

Helt til mamma døde da jeg var 13, og jeg fikk vite at pappa hadde hatt et forhold på si siden FØR jeg ble født.

Fikk et litt annet syn på livet da, for å si det sånn.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine har aldri hatt sex, de ser ut som barbie og ken nakne og jeg og søsknene mine ble bestilt fra en katalog.

Sånn er det, jeg vet det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...