Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 14:00 - 14:30 ×

Foreldrenes seksuelle fortid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere til deres foreldre sin seksuelle fortid?

Lå de rundt, eller var de mest i forhold?

Og hvordan ble du unnfanget? ONS eller?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel resultatet av en ons. Noe utover det har jeg strengt talt ikke behov for å vite om mine foreldres seksualliv.. hverken fortid, nåtid eller fremtid.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Aner ikke, og har ingen interesse av å vite det heller.

Men jeg vet at jeg ikke er et resultat av en ONS. Mamma var gravid med meg når hun gifta seg, så de hadde vært sammen en god stund før det.

AnonymBruker
Skrevet

nei det kjenner jeg ikke til.

mamma og pappa var sammen både når jeg ble laget og mine søsken. de var kjærester fra dem var ungdom så tviler på det er så mange andre partnere inn i bilde.

AnonymBruker
Skrevet

Veit ikke noe særlig om det, og er ikke så interessert heller for den saks skyld :P Vet at jeg var planlagt ihvertfall.

Skrevet

De var de første for hverandre, faktisk. Og de er gift ennå. :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjenner dere til deres foreldre sin seksuelle fortid?

Lå de rundt, eller var de mest i forhold?

Og hvordan ble du unnfanget? ONS eller?

Nei. Skjønner heller ikke hvilken interesse folk skulle ha av å vite om sine foreldres sexliv heller. Jeg vil helst leve lykkelig uvitende med min illusjon om at de ikke har sex og at de eneste gangene de hadde sex var for å bli gravid med meg og søskenene mine..

AnonymBruker
Skrevet

.... Har jeg ikke noe med å gjøre og har ikke noe interesse av å vite om om dette heller. Hvorfor skulle jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

De har nok gjort alt som dere gjør selv og ikke vil tenke på. :skratte:

Skrevet

Nei. Skjønner heller ikke hvilken interesse folk skulle ha av å vite om sine foreldres sexliv heller. Jeg vil helst leve lykkelig uvitende med min illusjon om at de ikke har sex og at de eneste gangene de hadde sex var for å bli gravid med meg og søskenene mine..

Ditto

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg ha noen interesse av å vite om det? Like lite som mine barn har noe med mitt seksualliv å gjøre. Tror neppe de vil vite noe som helst om det.

Mine foreldre hadde vært gift i 13 år da jeg ble født, så jeg er hvert fall ikke resultat av ONS. Tror ikke det begrepet var oppfunnet da de ble sammen.

Spørsmål til TS: Vil du vite om foreldrene dine har ligget rundt, og generelt om deres sexliv? I så fall, hvorfor?

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på dere, jeg.. Jeg kunne godt ha tenkt meg å vite alt, jeg. Selvfølgelig uten at de vet at jeg vet alt :)

Jeg blir slettes ikke merket for livet av slikt. Og bare for å ha det sagt, så er det virkelig ikke noe jeg syns høres deilig ut, å få vite om mine foreldres sexliv. Bare sånn at ingen tror det tenner meg :snurt:

Det er bare det at I wouln't mind om jeg visste. Sånn bare av nyskjerrighet! Jeg er veldig nyskjerrig :fnise:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på dere, jeg.. Jeg kunne godt ha tenkt meg å vite alt, jeg. Selvfølgelig uten at de vet at jeg vet alt :)

Jeg blir slettes ikke merket for livet av slikt. Og bare for å ha det sagt, så er det virkelig ikke noe jeg syns høres deilig ut, å få vite om mine foreldres sexliv. Bare sånn at ingen tror det tenner meg :snurt:

Det er bare det at I wouln't mind om jeg visste. Sånn bare av nyskjerrighet! Jeg er veldig nyskjerrig :fnise:

Jeg er så barnslig at jeg tenker de er gamle og da er sex ekkelt. Tenker sikkert heeelt annerledes når jeg selv blir gammel men.. Ja jeg veit det er teit.

Skrevet

Enig med Betty Boop. Sånt vil jeg ikke vite, og jeg later som de kun hadde sex da de lagde meg og søstera mi. Ettersom de knapt gir hverandre en klem kan det jo hende? :fnise:

Tanken er bare ekkel! Er det ikke litt sånn da, at man ikke vil tenke på og vite om at egne foreldre eller barn har et sexliv?

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg ingen interesse av å vite, men... Det jeg vet er at jeg var planlagt, og at mamma og pappa skilte seg fordi mamma var utro.

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre ble sammen da de var 16 og 19 år...sammen i 10 år før de gifta seg,fikk først broren min,så meg - lykkelig for det! Glad jeg ikke er resultat av ons.... =/ ikke frekt ment mot dere som er det, men jeg er glad jeg var planlagt og ønsket,og at jeg ble født inn i en "kjerne familie". jeg er heldig:)

• Liker 2
Skrevet

Nei.

Forldrene mine har vært fantastiske så lenge jeg kan huske. Hva de gjorde før driter jeg faktisk i. Foreldre har også rett på privatliv.

Gjest finurlig
Skrevet

Mine foreldre har aldri hatt sex, og så vidt de vet har ikke jeg heller hatt det, selv ikke da jeg var gravid :)

Foretrekker at det fortsetter slik.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg driter i min mors sexliv. Seriøst, det er noe galt med folk som spekulerer slik på familiemedlemmers privatliv.

Skrevet

He, he. Ja, jeg vet ganske mye. Pappa var nok litt av en rundbrenner, også etter de ble gift. Rart mamma holdt ut, men det gjorde hun.

Han hadde utseende med seg og det fløt han på i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...