Gå til innhold

Bør jeg ikke si noe mer om han jeg hadde når det var slutt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jo slutt og da har han egentlig ikke noe han skulle sagt...

Hvis han hadde lurt på noe angående dette, tror jeg han ville spurt. :) Tror du bare skal slappe av og la det gå som det går. :)

Jeg forstår at han ble såret for jeg ville blitt det selv om det var han som hadde seg en fling, men han ringte nå og kommer hjem til meg for å snakke når han er ferdig på jobb i dag.

Jeg vet at jeg har et skotsk temperament og at jeg ofte har såret han, men han har også et temperament. Vi har pratet mye sammen, men noen ganger virker det som han bare gjør det bra igjen fordi han er kåt og vil ha meg i senga. Men det i går...jeg forstår han ble sint og såret. I tillegg har jeg kanskje også såret flingen, men jeg var ærlig med han fra første stund. Vi pratet og jeg fortalte han hvor vanskelig forholdet med eks er og har vært og at jeg fremdeles savner eksen. De meldingene jeg har fått fra flingen, er hvordan det går, kan jeg ikke ringe deg nå, går det bra, er dere sammen... Men han skrev ikke slemme meldinger. Han ville bare høre hva han skulle forholde seg til.

Jeg fortalte han at jeg var redd for at når eksen tok kontakt, var jeg sjanseløs og ville ha han tilbake.

Det er vanskelig å være frøken perfekt hele tiden, det er umulig.

I dag skal jeg ikke nevne flingen hvis ikke eksen tar det opp selv. Forstår at han ikke har behov for å bli brukt som terapaut nå.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kom han gikk. Men lovet å ringe meg i kveld. Jeg begynte nesten å gråte og han var enda sinna men han ville ikke høre mer om det og vi pratet ikke om flings, men han så på meg at jeg var full av dårlig samvittighet. Han har sagt utalllige ganger at det aldri kan bli slutt mellom oss.

Men ord, fra en sjarmerende pen mann....

Jeg vet at han mente at det ikke er slutt, men han trengte par dager alene, også for å bli edru (for det var han heller ikke i dag når han kom, men han var ikke full heller), hadde masse papirarbeid... men i kveld? Papirarbeid på kvelden?

Men han har avtalt å møte en kamerat av seg, og det er godkjent grunn, det sa han straks han kom. Men likevel har jeg et inntrykk av at han er ute etter hevn nå, men jeg velger å tro på han, men føler meg så usikker og utrygg. Det har vært så mye frem og tilbake i forholdet. Fikk også en følelse av at han er utrygg og det er ikke rart, at han passer opp den han har ansett som sin og den har sett på som trofast og naiv...

Jeg blir litt paranoid av dette, siden han har gjort det slutt så mange ganger. Å være ærlig skal jeg aldri råde noen til mer, men det rådet har jeg aldri gitt bort til noen heller.

Men vi sliter i forholdet, og jeg så smerten i øynene hans og han så min smerte. Jeg ba han si til meg hvis han mener at det er best det blir slutt mellom oss, han lovet det, men han sa at det aldri kan bli slutt mellom oss, at jeg er hans for alltid og alt som jeg har lest at psykopater og playere sier.

Jeg har ikke kjent han som ung mann så jeg aner ikke om han var player, men ingenting er umulig. Men klart jeg forstår at han trenger noen dager alene når jeg har ligget med en annen. Han sa igjen når han spurte om jeg har vært utro, og jeg nikket og sa ja... at han ikke ville høre mer. Men mer er det jo ikke å si.

Jeg har fortalt sannheten, hadde han spurt meg om detaljer hadde jeg sagt at det trenger han ikke høre. Jeg har blitt utsatt for utroskap selv, og detaljer har jeg aldri spurt om, men jeg vet hvor jævlig det sårer.

Han sa han ringer meg når han er hjemme i kveld, men jeg tror ikke han ringer, og jeg forstår han er sint, såret og .... ingenting å si.

Så får vi bare se hvordan dette utvikler seg, jeg føler meg som en dritt som lå med en annen og han vet hvordan jeg er i senga, at jeg har gitt meg hen til en annen.

Jeg forakter meg selv, men holder han ikke avtaler mer, skal jeg ligge med andre også, bare jeg liker dem og de liker meg.

Men for en bedriten lortfølelse jeg sitter igjen med nå.

Han kysset meg lenge og dypt flere ganger, men ville ikke kose, jeg forstod. Han er så såret nå. Har lest at man blir lykkelig av å kysse seks sekunder daglig, han og meg kan kysse i flere minutter flere ganger hver dag....

Jeg savner han, men forstår at han er sint. Han måtte også få unna papirarbeid og selvangivelsen, men det skulle han ikke nå. Hvorfor kom han i dag? Bare for å forsikre seg om at jeg ikke finner kos hos en fling, eller flere.

Dette er komplisert. Men det går over. Enten blir det absolutt slutt eller så styrker det forholdet og vi kommer ut på den andre enden sammen.

ts

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager svarer du ja på spørsmål om du var utro?

Du var jo ikke det - HAN hadde jo gjort det slutt med deg!

Beklager å måtte si det, men dette forholdet virker absolutt ikke som et sunt forhold for din del. Han bruker og kaster deg, samt manipulerer deg, mens du lager unnskyldninger og bortforklarer.

Alkoholbruken virker også å være i overkant hyppig. Midt i uka, tidlig på kvelden? Ikke bra.

Tror du bør slutte å tenke på hva han mener hele tiden, og bruke litt tid på hva DU ønsker og mener. Det er lov å tenke på seg selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager svarer du ja på spørsmål om du var utro?

Du var jo ikke det - HAN hadde jo gjort det slutt med deg!

Beklager å måtte si det, men dette forholdet virker absolutt ikke som et sunt forhold for din del. Han bruker og kaster deg, samt manipulerer deg, mens du lager unnskyldninger og bortforklarer.

Alkoholbruken virker også å være i overkant hyppig. Midt i uka, tidlig på kvelden? Ikke bra.

Tror du bør slutte å tenke på hva han mener hele tiden, og bruke litt tid på hva DU ønsker og mener. Det er lov å tenke på seg selv...

Jeg forstår hva du mener, men jeg har ikke alltid så lett for å være objektiv når jeg er midt i en situasjonen...

Han har lovet meg å slutte å drikke i flere uker og måneder, men nå mente han for første gang at vi må ha noen dager fra hverandre fordi det ville bli lettere for han å bli edru på den måten. Men nå vet jeg han er såret, sinna og at han vet at jeg ikke er den trofaste han trodde var så dum som han kunne behandle som en dritt.

Det kan han gjøre, behandle meg som en dritt, men nå vet han at jeg går fra han da og at andre menn vil overta hans rolle, eller i alle fall trøste meg i senga.

Han er så sint nå. For han trodde ikke at jeg var typen til å køye med andre, men hvem faen er ikke det hvis alt har skjært seg gang på gang. Til og med jeg kan være utro mot den jeg elsker.

Jeg har forsøkt å si til han at vi bør ha noen dager fra hverandre før, men han mener at i et forhold siden vi er naboer, da må vi sove i samme seng hver natt. Jeg går ikke inn for å angre, men mente ikke å såre noen og til og med flingen er kanksje blitt såret.

Det er skremmende siden jeg var ærlig med han jeg lå med, men han vil helst ha meg i senga som en fast liten elskerinne. Og han har rett, vi hadde det godt sammen en fredag, men jeg er opptatt.

Mulig jeg er dum og burde blitt kjæreste med flingen, men så enkelt er det ikke. Jeg kan ikke bytte ut følelsene og overføre de på andre menn selv om de er gode og morsomme og jeg nyter sengekosen.

Jeg føler meg som en drittsekk mot alle nå. Får meldinger av flingen, hvorfor sender han meg meldinger. Jeg var jo ærlig og lovet ingenting.

En ny fling hadde kanskje vært tingen, en som ikke liker meg og som ikke vil eie meg.... Men hva mener dere som leser dette? Jeg vil jo helst at jeg og eksen skal finne tilbake igjen. Men det virker håpløst. Han gikk for en time siden og det forstår jeg, han har grunn til å være sint og skuffet. For første gang.

MEN INGENTING KAN SÅRE MER ENN AT JEG HAR KOSET MED NOEN ANDRE.

Jeg knuller ikke andre for å hevne meg, men ble forført og lot meg forføre for føste gang. Nå har jeg skravlet i over en time med en venninne i telefonen, men det skjedde noe akutt, hun fikk inn en annen samtale og en venn døde i dag....

Men hun lovet å ringe etterpå. Eksen er til og med sjalu på henne. Går det an? Jeg blir kalt for lesbe fordi jeg har en venninne som jeg elsker.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...