Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor lenge er det vanlig at de ligger med nattpose? i vårt tilfelle bruker vi det sånn at vi unngår alt for mye turning i sengen,he he. Er det på tide å avvende? han er nå over 1 år

Videoannonse
Annonse
Gjest Marmot
Skrevet

Min sønn bruker det ennå, han er straks 17 mnd. Den hindrer ham i grunnen ikke i noe som helst, men den sørger for at han ikke blir iskald når han sparker av seg dyna om natta.

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn bruker det ennå, han er straks 17 mnd. Den hindrer ham i grunnen ikke i noe som helst, men den sørger for at han ikke blir iskald når han sparker av seg dyna om natta.

finnes det poser til de er over året? min er kun til str 80. hvor kjøper du

ts de?

Gjest pysepusen
Skrevet

Her er han snart to år og bruker pose. Har kjøpt på H&M i str. 86-98 :)

Skrevet

Vår jente er 16 mnd og bruker pose siden hun sparker bort dyna og havner overalt i senga :) Har poser fra HM.

Skrevet

Datteren min som akkurat har fylt to år bruker fortsatt nattpose. Vi prøvde å slutte med det forrige sommer, men det resulterte i at hun sov elendig siden hun turnet rundt, sparket av seg dyna og ble kald. Vi må vel nesten slutte snart, men hun er veldig glad i posen sin også. :fnise:

Skrevet

Ikea har hvertfall i to størrelser: 0-6mnd og 6-18mnd =)

Skrevet

Vi bruker fortsatt, hun er snart to.

Skrevet

Guten vår sov i pose til han var 2,5 år. Me slutta når han flytta frå sprinkelseng til vanleg seng. Den siste posen han brukte var frå H&M.

Me brukte pose mest for at han ikkje skulle sparke bort dyna og bli kald.

Skrevet

Min lille er snart to år og bruker fortsatt pose. Har kjøpt kjempefine sommerposer i en nettbutikk som jeg ikke husker hva heter :sjenert:

Veldig spent på å venne henne av med pose. Håper å gjøre det i løpet av sommeren.

Skrevet

Min lille er snart to år og bruker fortsatt pose. Har kjøpt kjempefine sommerposer i en nettbutikk som jeg ikke husker hva heter :sjenert:

Veldig spent på å venne henne av med pose. Håper å gjøre det i løpet av sommeren.

Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du har kjøpt sommerposer. Du får si fra om du kommer på hvor du kjøpte dem. :ler:

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du har kjøpt sommerposer. Du får si fra om du kommer på hvor du kjøpte dem. :ler:

Jeg klarte å grave opp ordrebekreftelsen. Sommernattposene er kjøpt på babycare.no, men det ser ikke ut som om de har dem lenger.

Skrevet (endret)

di posene fra HM, når på året kan de brukes?

han har en pose som er veldig god og vi klarer oss ikke uten siden han sparker av seg dyna med en gang han ser den! vi trenger en pose til som vi kan bytte med om den andre må vaskes.

Endret av ^me^
Skrevet

Vi bruker posen fra hm hele året, den er ikke spesielt tykk, men vi har ei varm jente.

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi bruker posen fra hm hele året, den er ikke spesielt tykk, men vi har ei varm jente.

Samme her. Min mormor har også sydd en tynnere pose til han - lurer på om vi skal be henne lage noen flere om det blir veldig varmt i sommer :)

Skrevet

jeg finner ikke soveposen på HM sine sider jeg?

Gjest pysepusen
Skrevet

jeg finner ikke soveposen på HM sine sider jeg?

Kun i butikk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...