Gå til innhold

Date fra sukker

Fremhevede innlegg

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ute på byen i fylla er det mange som mister alt av det lille vettet de hadde.

Ellers er det greit å kunne spandere FORUTSATT at det ikke bare blir perler for svin.

Noe som er vanskelig å vite på forhånd, eller på et tidlig stadium.

Når man spanderer må man se på det som en hyggelig gest man ønsker å gjøre, ikke spandere fordi man forventer avkastning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når man spanderer må man se på det som en hyggelig gest man ønsker å gjøre, ikke spandere fordi man forventer avkastning.

Eller så kan man velge å la være å spandere hvis man ikke forventer avkastning.

Eventuelt kan den andre la være å ta imot hvis denne ikke ønsker å gi avkastning.

Så slipper det å bli noen helt unødvendige misforståelser.

Endret av Steinar40
Gjest Anna.S
Skrevet

Eller så kan man velge å la være å spandere hvis man ikke forventer avkastning.

Eventuelt kan den andre la være å ta imot hvis denne ikke ønsker å gi avkastning.

Du gjør altså ingenting bare for å glede noen, bare hvis du kan tjene noe på det selv?

Gjest Anna.S
Skrevet

Man trenger ikke være enig, men jeg forstår og respekterer at du velger å gjøre det slik.

Ja ikke sant? Det viktigste er jo at man finner noen som man selv vil trives med og som har de samme verdiene og ønskene for livet som en selv. Så får man bare være uenige med de som ønsker noe annet :)

Skrevet

Du gjør altså ingenting bare for å glede noen, bare hvis du kan tjene noe på det selv?

Jeg er singel.

Og jeg foretrekker da å kunne klare meg selv, og at andre kan klare seg selv.

Kan jeg hjelpe noen som virkelig trenger det, så er det ikke det meg imot.

Men jeg fortrekker altså at man kan klare seg selv.

Som singel har jeg ingen som er avhengig av meg, eller vice versa, og dermed er ikke det å "glede noen" det jeg tenker mye på.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg er singel.

Og jeg foretrekker da å kunne klare meg selv, og at andre kan klare seg selv.

Kan jeg hjelpe noen som virkelig trenger det, så er det ikke det meg imot.

Men jeg fortrekker altså at man kan klare seg selv.

Som singel har jeg ingen som er avhengig av meg, eller vice versa, og dermed er ikke det å "glede noen" det jeg tenker mye på.

Men å glede noen handler vel ikke om å skulle redde noen eller at andre ikke klarer seg selv?

Jeg tror du har misforstått hvis du tror at kvinner som lar menn spandere på seg ikke klarer seg selv ;)

For meg er det en gest om at han ØNSKER å ta vare på meg og behandle meg godt, og den holdningen liker jeg. Selv om jeg ikke er avhengig av at han MÅ gjøre det så liker jeg at han ønsker det.

Selv om vi har likestilling og de flrste kvinner er selvstendige tror jeg de fleste kvinner liker å bli behandlet som en prinsesse i ny og ne.

Skrevet

Men å glede noen handler vel ikke om å skulle redde noen eller at andre ikke klarer seg selv?

Jeg tror du har misforstått hvis du tror at kvinner som lar menn spandere på seg ikke klarer seg selv ;)

For meg er det en gest om at han ØNSKER å ta vare på meg og behandle meg godt, og den holdningen liker jeg. Selv om jeg ikke er avhengig av at han MÅ gjøre det så liker jeg at han ønsker det.

Selv om vi har likestilling og de flrste kvinner er selvstendige tror jeg de fleste kvinner liker å bli behandlet som en prinsesse i ny og ne.

Glede andre er en sånn typisk kvinne-greie (egenskap). Selv om det åpenbart har gått mye av moten tydeligvis.

Mannfolk liker å være av nytte. Ikke så mye til glede.

Spandere er helt greit så lenge det er en viss nytteverdi i det.

Skrevet

TS, når jeg er på date setter jeg stor pris på om han spanderer, dersom det er en kopp kaffe, eller en øl. Jeg forventer det ikke, tilbyr meg å betale, men syns det er en fin gest, dersom han har invitert meg på date. En øl eller en kaffe kan man ikke i sin villeste fantasi klare å tolke som "Betaling for sex", med mindre man syns en sjøl er et skrekkelig dårlig ligg. :wink:

Gjest Tidssone
Skrevet

Hvor skal jeg invitere til date?

Har dere vært på noen ypperlige dater, og hvor skal man ikke dra på date?

Kafe er fint for første date. Eller en spasertur et sted det er mange folk.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Uansett, så ble jeg dumpet før daten

TS

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Lykke til neste gang. Hold oss oppdatert.

AnonymBruker
Skrevet

som første date syntes jeg det alltid er greit med Kafe på dagtid eller tidlig på kvelden. Jeg bruker også og ha en backup plan.. altså at jeg har en avtale senere den dagen sånn at jeg er helt sikkerpå og slippe unna. uavhengig om daten går bra eller dårlig.

Det er aldri bra og bruke opp alt man har på første date uansett :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...