Strange Doll Skrevet 25. april 2012 #1 Del Skrevet 25. april 2012 Tenkte jeg skulle prøve meg på en dagbok jeg også, selv om livet mitt kanskje ikke er så spennende at noen gidder å lese Men jeg vil ha et sted jeg kan knote ned det jeg tenker og føler. Vil komme en del om mine psykiske problemer og lignende her inne, som blir mer ærlig enn det jeg skriver om på blogg.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) gjf Endret 21. mars 2013 av Strange Doll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva skal man skrive her da? jeg glemmer at jeg faktisk har en dagbok her inne, som antageligvis ingen leser uansett. Men jeg kan krote ned noen ord likevel. Ting er ikke alltid så lett som det utsiden sier. På utsiden er alt perfekt, men jeg kan love at enkelte ting tar tid å fikse. dette er nok et bilde av mitt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mars 2013 Kan denne tråden slettes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå