Snabelsnuppa Skrevet 24. januar 2004 #1 Del Skrevet 24. januar 2004 Er det noen som kan fortelle meg hvor man kan få kjøpt en sånn skjerm til feste på komfyren så min håpefulle ikke skal brenne seg? Selger de sånt f eks der de selger komfyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #2 Del Skrevet 24. januar 2004 Selges der hvor de selger barneutstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #3 Del Skrevet 24. januar 2004 Kjøpte vår på Elkjøp. På nettes selges det slike her: http://www.sikkerhetsbutikken.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Takk for svar! Hjelper godt på med sånn kaserollevern, men jeg skulle aller helst hatt noe som dekker knottene på komfyren også - finnes det noe slikt? Ikke alltid like kult at snuppen setter på alle platene på fullt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 27. januar 2004 #5 Del Skrevet 27. januar 2004 Vi kjøpte i går på babyshop så i dag er det slutt på plater som stå på uten at jeg vet det. Den er med beskyttelse av plata og på knottene. Tror den kostet 400 min mann handlet. De har det på forsikringsselkapene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 27. januar 2004 #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Kasserollevernet kan som oftest vippes ned som beskyttelse over knottene. Det er meninga at du alltid må stå ved komfyren når den er i bruk, derfor trenger ikke knottene beskyttes akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 27. januar 2004 Okey, takk for svar! :D Da er det bare å løpe og kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå