AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Del Skrevet 24. april 2012 Lurer på hvor mye som skal til for å få virkning av 40%? Ikke bli full, men at du merker noe. Eller er noe annet jeg kan prøve som rusbrus eller lignende for å bli brisen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 24. april 2012 #2 Del Skrevet 24. april 2012 Hvor gammel er du? Det beste rådet jeg kan gi deg er å holde deg unna alkohol til du er gammel nok. Meeen siden jeg tviler på at du lytter til det rådet, skal jeg gi deg et annet: Ikke drikk 40%. Da kan du komme til å gå på en ganske heftig smell. Kjøp en 4-pakning med rusbrus, det burde holde til å få deg god og brisen hvis du ikke har drukket før. Hold deg til drikke i den sjangeren, altså rusbrus, cider og øl. Disse har ca. samme alkoholinnhold, og du vil etter hvert lære hvor mye du tåler. Bare husk at en boks med cider eller øl er større enn en flaske Smirinoff Ice. Hvis du blir brisen av 4 rusbrus, trenger du nok bare 3 bokser øl/cider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. april 2012 #3 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg blir dårlig av 40%... husker ikke noe som helst, og det er ikke mye jeg tenger å få i meg Hold deg til cider, rusbrus og sånn om du skal drikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androgyn Skrevet 9. mai 2012 #4 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Vel hvor påvirket du blir kommer litt an på hvor mye du veier, hvor mye du har spist, hvor mye du har drukket før osv. Men et shot (44 ml) får deg brisen hvis du er av de som tåler mindre. Men som de andre sier, er du uerfaren, hold deg unna sprit, det skal veldig lite til før du har gått på en smell. Dessuten er det ikke så lurt å utsette kroppen din for konsentrert alkohol hvis den ikke er vant til det. Vær litt forsiktig med rusbrus og. Det er ganske lett å drikke mye av det fort, gitt smaken. Øl har den fordelen at det er litt vanskeligere å drikke fort. Brisen ligger rundt 0.5 - 1 i promille. Denne kan hjelpe: http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_alcohol_content Endret 9. mai 2012 av Androgyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 10. mai 2012 #5 Del Skrevet 10. mai 2012 40 % Hvor mye en substans påvirker deg er individuelt. Om man er kvinne eller mann og hvor mye man veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå