Gå til innhold

St. Valentins dag - 14. februar


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Valentines day, ja! Det må markeres!

Vi har alltid kjøpt roser til hverandre, og jeg pleier å skrive et langt kort til han. I tillegg har jeg funnet på koselige ting for oss - som overraskelse til han.

Ettersom dette er første året som samboere, regner jeg med at vi skal feire dagen hjemme. De to siste årene har jeg lagd favorittretten hans, og regner med å gjøre det i år også. Skal dekke på i spisestua med penservise og det hele...

Syns det er koselig med en sånn dag jeg da!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I fjor laget jeg til en liten hjerte-eske m/ Lovehearts og små sjokolader formet som hjerter. Han ble kjempeglad, så det skal ikke alltid så mye til!

Han kom med roser til meg, og så laget vi god mat med vin til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør ingenting, og slik liker jeg det også. Er mer opptatt av blomter og kos i hverdagen enn på en kommersiell amerikanisert dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier som regel å finne på noe! Men i år skal sambo på ølfestival med noen kamerater..Så det var den feringen i år, men det er ikke såå farlig heller da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Vi gjør ingenting' date=' og slik liker jeg det også. Er mer opptatt av blomter og kos i hverdagen enn på en kommersiell amerikanisert dag.[/quote']

Det er jeg enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har bursdag på valentindagen, så det er "hans" dag. Jeg pleier å finne på noe i retning av god middag, ut å spise, hjerteformet kake og lignende. Men det blir ikke presang på meg, da...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mer opptatt av blomter og kos i hverdagen enn på en kommersiell amerikanisert dag.

Men det ene utelukker ikke det andre?

Vi koser oss ekstra på Valentine's Day - som vi koser oss ekstra en annen dag vi husker at vi elsker hverandre og vil gjøre litt stas på den andre... og bruker VD som en unnskylding, ikke til å ikke kose oss ellers, men til å kose oss.

Man kan aldri kose seg for mye med kjæresten eller gjøre for mye for ham eller henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal vi i bryllup på Valentines!

Men vanligvis gjør vi noe hyggelig sammen, spiser middag ute, gir gjerne hverandre blomster og/eller kort. For to år siden fridde min kjære på Valentines :hjerter: så vi har litt spesielle minner til den dagen :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner alltid på noe på noe koselig bare oss to. I år skal vi på spa sammen, noe vi gleder oss veldig til. Første natt uten unger siden oktober, yes det skal bli deilig....! :blunke:

Sier som kua, vi er nok også litt påvirket av at vi bor i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist hadde vi hele helgen på hotell, og bare koste oss. Det var egentlig tilfeldig at det ble på valentines day.

I år er han bortreist fra 9-20feb, så jeg blir nok litt ensom den dagen. Ikke får han ha med telefon heller (men jeg tror han kommer til å smugle den med, så da får jeg kanskje en telefonsamtale..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel blomster og resturant besøk tenker jeg.

I fjor gikk vi ut og spiste sammen med et vennepar av oss.

Kjempekos!

Mye av tiden gikk med til å fortelle om første gang vi traff våre kjære.

Det ble mye latter ut av det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør absolutt ingen ting - for meg ihvertfall er det ikke noe spes med akkurat den dagen der. Siden jeg ikke har fått noen oppmerksomheter fra min elskede i de snart 9 årene vi har vært sammen, ei heller noen hint, regner jeg med at han er like uinteressert som meg! :ler:

Om jeg skulle finne på et år å kjøpe f.eks. noe sjokolade eller lignende så ville jeg ihvertfall ikke ha kjøpt de typene som er designet spesielt for denne dagen, det blir for kommers, og er akkurat det produsentene ønsker seg. Kanskje en kvikk-lunch hadde vært noe??? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...