Gå til innhold

St. Valentins dag - 14. februar


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sunshine-t

jeg gjorde det før, men etter jeg ble i lag med samboern har jeg slutta med det. han bryr seg katta om den dagen. jeg syntes det er en fin dag jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han får kort, blomster og kanskje en gave, og så baker jeg gjerne en god kake. Og han gir meg det samme (bortsett fra kake da, som han ikke kan lage...). Ofte går vi også ute og spiser på restaurant, eller lager noe godt hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å gå ut og spise med eksen, men i år tror jeg ikke det blir noen markering, for han jeg har funnet meg nå er ikke særlig opptatt av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi bruker å lage noe god mat med noe godt å drikke til denne dagen - ev. spise ute på resturant.

Så hender det innimellom at vi kjøper en liten gave/blomster til hverandre, men dette er ikke noe fast.

I år skal vi gjøre litt ut av at 14.februar er nøyaktig 6 mnd før vi gifter oss

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Vi ble sammen på denne dagen og vi forlova oss på denne dagen! :hjerter:

Vi går ut hvert år på samme restaurant. :klem2:

Koselig synes jeg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å få til noe romantisk hvert år men han syns bare ikke denne dagen er verdt å feire!! :roll: Men i år er vi invitert på en stor Valentinfest og reiser til hovedstaden på hotellweekend og koser oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok et kort og noen roser som vanlig. Gir han et kort og noe sjokolade kanskje. Så går vi ut på klassisk date, ut å spise osv. Men så er han amris da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det nok ikke noe mer enn en tekstmelding, for han er i London da (uten meg! tenk det! slemme, slemme studieturen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å plablegge noen ting iår jeg, sambos tur til å finne på noe for en gangs skyld. Skal ikke minne han på dagen en gan, så spørs om ikke det blir en rolig tv kveld hjemme :ler: Skal kjøpe inn en del ting ha trrenger jeg da (ryggsekk, joggebukse, morgenkåpe) så han får en liten gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Ikke allverden.

Jeg gir ham et kort på morgenen, så har han strengt tatt noen timer til å finne på noe... Lager noe godt til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Hva gjør dere på denne dagen?  

Finner du på noe ekstra til din partner?

Min x brukte å invitere meg ut den dagen/lage midag til meg med rødvin og hele pakka

som singel må jeg nok i en rimelig fart finne en fyr å sende ett postkort til i det mindste......

Ifjor fikk en sliten venninne av meg rød rose og kort.

Hun smilte hele resten av uka.

Artig hvis man kan glede folk man er glad i ellers å på en sånn dag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifjor fikk en sliten venninne av meg rød rose og kort.

Hun smilte hele resten av uka.

Artig hvis man kan glede folk man er glad i ellers å på en sånn dag da.

HELT ENIG! Tidligere har jeg sendt et koselig kort, hjertesjokolader ol. til mamma og de nærmeste veninnene mine. De siste årene har jeg blitt mer sløv, har vel sendt e-kort fra Bluemountain. I år skal jeg jammen prøve å få sendt et postkort om ikke annet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesiell markering av den dagen her hjemme.

Fikk forøvrig en ide av noen over her. Sende kort til en venn eller venninne, et familiemedlem eller noen som sliter litt var en god tanke.

Den likte jeg :idesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor markering her i huset heller - jeg pleier kanskje å kjøpe et lite kort eller noe, men ikke noe mer.

Sambo har slått til med roser noenganger, men det er ikke noe jeg forventer, akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi fikk gavekort på en bra restaurant til jul, de vi fikk det fra hadde også reservert bord på Valentines day!

Gleder oss :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor ga vi kort til hverandre og laget en god middag om kvelden.

Regner med at det blir noe sånt i år også. Jeg skal i alle fall kjøpe kort til sambo, så får vi se om han husker på hvilken dag det er. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg! Ferdinand og jeg finner alltid på noe koselig for hverandre.

Men vi er nok litt påvirket at vi bor i junaiten ja.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...