Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Sånn var det her også. Forstår liksom ikke helt at folk har behov for å kjenne på hodet, jeg. :haar:

Jeg kjente på hodet til babyen, ganske spesiell opplevelse :)

Det var jo mellom riene, så jeg måtte likevell vente med å presse.

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken am
Skrevet

Hugsar berre at under den andre fødslen min spurte jordmora om eg ville ta på hovudet til ungen då det stod i åpninga :overrasket: "Nei så faen om eg vil, få den jævla ungen ut NÅ!"

:sjenert:

Fikk også det spm!

Kjente en hårete, slimete flate...

Skrevet

Jeg følte at fødselen tok så innmari lang tid og ville bare bli ferdig, så jeg spurte mellom hver eneste ri hvor lenge jeg hadde holdt på.

- Hvor lenge har jeg pressa nå?

- En halv time! Du er kjempeflink!

- Hvis jeg er så jævla flink, hvorfor er ikke ungen ute da!? Hvor lenge har jeg pressa nå?

- En halv time og ett minutt.

- Ikke faen! Tror ikke på deg!

(Sannheten var at jeg bare hadde pressa i ti minutter, men hun ville vel prøve å få meg til å slutte å mase... Jeg presset til sammen i halvannen time).

Jeg hadde pustet inn enorme mengder lystgass på dette tidspunktet, så jeg innbilte meg også at kjæresten hadde hentet inn masse fremmede mennesker fra gata som sto rundt meg og stirret. Dere kan tro han fikk huden full for det, ja!

• Liker 1
Skrevet

"Jeg må på do!" om igjen og om igjen. Måtte jo ikke det, det var jo pressriene, men jeg var så redd for å bæsje under fødselen... Jordmor prøvde å overbevise meg om det ganske lenge, hehe!

Sa også "jeg skal bare sove litt" mange ganger under pressingen, var så trøtt etter to døgn uten søvn.

Ellers ble jeg dødsfornærmet på jordmoren, for hun sa jeg skulle presse tre ganger pr rie, så det var det jeg forholdt meg til, og ble kjempestessa og sur når hun prøvde å få meg til å presse en fjerde gang på samme rie et par ganger på rad. "Nei jeg nekter, du lovte at jeg skulle slippe med tre". Lot vær å presse den fjerde gangen også, frem til hun kunne se babyen, da ble jeg motivert ;)

Skrevet (endret)

Jeg har en tendens til å si "Fitte" hvis noe er vondt. Så først så kunne jeg si høyt til riene "Slipp taket! Gi slipp nå!", og mannen min som holdt meg i hånden, prøvde å slippe hånden min, da knuser jeg hånden hans mens jeg snerrer "IKKE SLIP FOR FAEN!". Så etterpå gjorde det helt ufattelig vondt, og da ropte jeg "FITTEEEEEEEE" når jeg presset. Min mor, som også var under fødslen trodde at jeg ropte fitte til jordmora mi. Hvis min mor trodde det, så kunne det jo hende at jordmora mi trodde det også :sjenert: Synes det var direkte flaut å møte folk som hadde vært på fødslen min etterpå.

Dette er fullstendig OT, men en annen "sier fitte når jeg har vondt"-historie. Skjuler den, så kan de som vil se :) :

Jeg jobbet på bensinstasjon, og ekspiderte en eldre mann i kassa. Han hadde betalt kontant, og skulle få penger tilbake. Akkurat da skulle jeg spørre om mannen ville ha kvittering, så skulle jeg slenge igjen kassa, og glemte helt at fingrene mine var nedi kassa fortsatt. Så da ble setningen som følger: " Her er pengene tilbake, hvis du ha FITTEEEEE". Jeg fikk veldig vondt, kan du si, og jeg ble veldig flau. Kollegaene mine (og mannen jeg ekspiderte) holdt på å le seg ihjel. Ha ha ha ha....

Endret av Niennas
  • Liker 2
Gjest rabrabara
Skrevet

"Kan dere ikke bare dra ham ut!??"

Og jeg hadde superdårlig samvittighet for det etterpå.... Men jeg ser jo det ikke var så ille i grunn.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg var forresten veldig lystgassfjern rett etter fødselen også. Da jordmor kom for å gratulere meg, begynte jeg å gråte og sa: "Gratulerer du? Men jeg har jo sagt så mye stygt til deg..."

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...