AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #21 Skrevet 24. april 2012 ja hvem faen har sånnt Mange plages med sånt.
Ryvre Skrevet 24. april 2012 #22 Skrevet 24. april 2012 ja hvem faen har sånnt Ganske mange. Det er jo ikke slik at folk velger å ha kviser på rompa.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #23 Skrevet 24. april 2012 Ja jeg vet det, det var derfor jeg skrev i innlegg nr. 5 at hun burde øve mer på norsk rettskriving. Og da var det en som skrev tilbake til meg (innlegg nr. 6) at det burde jeg også gjøre fordi jeg var uheldig og fikk med en r etter ordet "øve". Altså en trykkleif. Oi, beklager. Jeg trodde det var en som mente at Ts hadde trykkfeil.
loraine Skrevet 24. april 2012 #24 Skrevet 24. april 2012 Du skriver som en liten 12 åring. Gå å legg deg. Gå og legg deg. * Ikke heng deg oppi skrivefeil når du ikke er noe bedre selv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #25 Skrevet 24. april 2012 Du skriver som en liten 12 åring. Gå å legg deg. "Gå å legg deg?" Det er heller noe en 12-åring vil si. Ei heller skriver du korrekt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #26 Skrevet 26. april 2012 ts her tror ikke jeg har tid nokk til å bli kvitt rompekvissene via lege eller kremer nå :/ men tror dere om jeg er oppo han at puddere kommer til å gå vekk
Havbris Skrevet 26. april 2012 #27 Skrevet 26. april 2012 ts her tror ikke jeg har tid nokk til å bli kvitt rompekvissene via lege eller kremer nå :/ men tror dere om jeg er oppo han at puddere kommer til å gå vekk Ja - for han kommer til å ta på deg og da går pudderet vekk - og han vil også kjenne at det er noen ujevnheter i huden. Hopp i det uten pudder og krem - det blir bare et stress for deg hvis du hele tiden skal tenke på hvordan du skal te deg slik at pudderet ikke forsvinner og at han ikke ser det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå