Gå til innhold

sminke på rompekvisser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei.

jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, vi har enda ikke hatt sex. jeg tror at vi skal ha oss denne helgen som kommer da han har sagt han har planlagt noe spessielt. PROBLEMET er at jeg har kvisser på rompa som jeg er meget missfornøyd med og jeg aner virkeli ikke hva jeg skal gjøre. tror dere jeg kan dekke det med pudder eller noe lignene

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ts her igjen

og tror dere han komme til å legge merke til de

Skrevet

Den sminken forsvinner sikkert rimelig fort når du ligger på ryggen, eller svetter litt.

Om han legger merke til det? Ja kanskje. Om han bryr seg om det? Mest sannsynlig ikke.

Sliter med samme problem selv og mannen min tenner like mye på meg i dag som første gangen vi hadde sex og jeg hadde kviser på rompa både da og nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide også å få rumpekviser, og det hadde noe å gjøre med at jeg satt på en "flettet" stol da jeg gjorde skolearbeid, selv med pute under baken. Etter jeg begynte å sitte i lenestol og sofa forsvant det.

Men jeg ser ikke noe i veien for at du kan bruke kvise-rensemiddel for fjeset på rumpa også:P Å dekke det med sminke, jeg tror ikke det kommer til å sitte noe særlig, men du kan jo prøve på forhånd og se?

Men får han noia av noen kviser på baken din... herregud daXD Sier mer om han en deg. Men skjønner det er plagsomt, absolutt!

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta en tur til legen så du kan bli kvitt kvisene da? Selvsagt ikke innen helgen.

Du får slå av lyset. Og det heter kviser. Tror du må øver mer på norsk rettskriving.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tror du må øver mer på norsk rettskriving.

Det tror jeg du også bør.

• Liker 11
Skrevet

hei.

jeg har nettopp fått meg ny kjæreste, vi har enda ikke hatt sex. jeg tror at vi skal ha oss denne helgen som kommer da han har sagt han har planlagt noe spessielt. PROBLEMET er at jeg har kvisser på rompa som jeg er meget missfornøyd med og jeg aner virkeli ikke hva jeg skal gjøre. tror dere jeg kan dekke det med pudder eller noe lignene

:skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 1
Skrevet

På et klamt og varm sted som bakdelen vil jeg tro den beste og kjappeste løsningen vil være noe krem-basert i lik farge som huden. Pudder tror jeg vil flasse av enkelt, men på den andre siden vil ikke kremen holde seg heller om du bruker trange klær.

Rompekviser var forøvrig et lite flatterende ord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rompekviser var forøvrig et lite flatterende ord.

Rompekvisser! :opplyser:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herlig tråd

• Liker 1
Skrevet

Ts: Jeg tror nok at din partner kommer til å bli akkurat passelig "oppkvisset" av kroppen din og deg uansett. ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

æsj jævlig ekkel du er ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg du også bør.

Det var vel mer en trykkleif da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

æsj jævlig ekkel du er ts

Fordi hun har kviser på rumpa? Herregud.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun har kviser på rumpa? Herregud.

ja hvem faen har sånnt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var vel mer en trykkleif da.

Hun skrev det både i overskriften og selve innlegget. Altså to ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange kviser?

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange kviser?

hele rumpa er sikkert full av feite kviser

Skrevet

hei.

Du skriver som en liten 12 åring. Gå å legg deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hun skrev det både i overskriften og selve innlegget. Altså to ganger.

Ja jeg vet det, det var derfor jeg skrev i innlegg nr. 5 at hun burde øve mer på norsk rettskriving. Og da var det en som skrev tilbake til meg (innlegg nr. 6) at det burde jeg også gjøre fordi jeg var uheldig og fikk med en r etter ordet "øve". Altså en trykkleif.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...