AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #21 Skrevet 3. mai 2012 Åååå, så mange søte gutter det var i denne tråden Jeg har selv hatt et ganske turbulent liv med det mannlige kjønn, men når jeg leser slike innlegg som dere skriver, merker jeg at troen på at det finnes ordentlige mannfolk styrkes. TS: Kronisk prostatitt går som regel over om man tar tiden til hjelp. Får du antibiotika, eller andre medisiner? Det finnes også mange behandlinger som kan korte ned sykdomsperioden, for eksempel prostatamassasje. Hyppige utløsninger kan også hjelpe med å få renset ut av prostata, men det kan selvfølgelig være vanskelig når du får så store smerter. Har du pratet med legen din om hvordan du har det, og hvor viktig det er for deg å få det bedre? Ikke vær flau, jeg jobber på en urologiavdeling på et sykehus. Og det er virkelig ikke tull det de sier: uansett hvilken "pinlig" sykdom man kommer med, er det en helt normal dag for oss. Forhuden din kan jo også gjøres noe med. En liten "snipp", så slipper du ihvertfall det problemet. Gå til legen, og krev å bli henvist videre til urolog! Slik kan man ikke ha det. Stå på (no pun intended)! Hva penislengden din angår, er den ganske så normal skal jeg si deg. Du har hele livet foran deg, hold motet oppe. Fremtiden kan være mye lysere enn du tror akkurat nå. Det finnes mange jenter der ute som vil ha deg. Du må bare finne én. Vær åpen om problemene dine fra begynnelsen av (når det blir naturlig å snakke om sex). Hilsen en som har sett et ekstremt antall peniser 3
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. mai 2012 #22 Skrevet 3. mai 2012 (endret) hvordan svar er det da?En kar som sliter og prøver å få noen råd, så slenger du bare dritt? hvordan i all verden tolket du det som dritt? og du som spør så mye om ting på kg.. jaja. går ann å synes synd på personen bare ved overskriften. hadde ikke tid til å lese. Endret 3. mai 2012 av Nuppdupp 1
danbanan Skrevet 3. mai 2012 #23 Skrevet 3. mai 2012 hvordan i all verden tolket du det som dritt? og du som spør så mye om ting på kg.. jaja. går ann å synes synd på personen bare ved overskriften. hadde ikke tid til å lese. ok, missforståelse, ikke verre en det! men når man utrykker seg slik " DAKAR!!!!!!!", så kan det missforstås;) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå